Trampoliiniostoksilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shagrath
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kyseessä nämä isot "perhemallit" 4m ja suuremmat. Katsoin noita Jumpkingin hintoja, ja pelästyin sen verran että siirryin katselemaan halvempia vaihtoehtoja. Esim. Prismassa on myynnissä joku Fit´n Shapen 4m trampoliini, mutta myyjä ei osannut sanoa onko siinä jotain painorajaa ja kuinka kestävä se on.

Onko noista halvemmista/kevyemmistä trampoliineista mihinkään, kun puhutaan noin 100kg painavasta iskästä ja parista lapsesta, vai pitääkö suosiolla satsata se 500e kunnon titaanikehikkoon? Kokemuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse panostaisin vähän kalliimpaan suoraan, varmasti käyttöikäkin sen mukainen.

Itse ostin halppistrampoliinin, joka maksoi n. 300€ ja halkaisija 4,6m. ´Pari kesää sillä mukavasti pomppikin, mutta kolmantena vuotena jo matto alkoi ottaa pompuissa maahan kiinni, vaikka painan 80 kiloa ja yksin hypin pääasiassa.

Laadusta kannattaa maksaa.

Kyllä laatuun kannattaa panostaa, joku abauttiarallaa 5v vanha AC airin trampoliini löytyy. Silloin maksoi 500e, ja vieläkin on ihan ihan hyvässä kunnossa jousia myöten. Muutaman tollasen markettiviritelmän oon nähny parin kesän jälkeen ja siinä jos ei muu petä niin ne jalakset alkaa taittua tai liitokset vääntyilee ja se on sellanen renkkana sitten että tiedä millon joku jalka irtoaa.

Mä en ymmärrä tätä nykyistä trampoliinivillitystä. Osta patja niin voi harjoitella voltit sun muut siinä ja ne osaa sitten ihan maallakin.
Tollanen kevyempi malli riittää kyllä hyvin lapsille, mutta se satakiloinen iskä voi olla vähän liikaa. Venyy liikaa ja/tai kehikko vääntyy jos kovemmin pomppii.

Tilasin Aconin 4,3 metrisen trampoliinin turvaverkon kera. Hintaa lystille tulee kuljetusten kanssa melkein 700e =/ 2 vuoden takuu, eikä painorajoitusta. Pitäisi olla ihan toimiva peli.

Trampoliinilla hyppiminen on hauskaa, patjalla ei.

Tähän kohtaan on pakko sanoa että heteka oli kakarana rautaa :D
Ei ollut jättitrampoliineja.
Veljenpojalla on ollut jokin markettipaskatrampoliini ja se on kestänyt nyt kolmatta vuotta, aikuiset eivät siinä tosin ole käyneet kuin joskus kännissä.

Kyllä laatuun kannattaa panostaa, joku abauttiarallaa 5v vanha AC airin trampoliini löytyy. Silloin maksoi 500e, ja vieläkin on ihan ihan hyvässä kunnossa jousia myöten. Muutaman tollasen markettiviritelmän oon nähny parin kesän jälkeen ja siinä jos ei muu petä niin ne jalakset alkaa taittua tai liitokset vääntyilee ja se on sellanen renkkana sitten että tiedä millon joku jalka irtoaa.

Voin komppailla tässä. Itellä kans ollu pihalla tuollanen ~400€ Aconin AC air 3,7 jo useemman vuoden (4-5v?), mutta edelleen ihan loisto kunnossa jousia myöten. Talvet tottakai osina sisällä ja kesät pihalla. Markettiviritykset kyllä tiedetään, joten jos haluat käyttöikää trampoliinille niin varmasti kannattaa jättää ne väliin.

Oiiijjjjjj, mäkin haluan trampoliinin!! Harmi kun ei ole pihaa, jossa sitä vois pitää. On muuten hyvää ja kivaa liikuntaa ja treeniä vartalonhallintaan.
Eniten siistiä!

Aina kun jossain pääsee hyppimään, hyppää sisäinen pikkulapseni esiin ja villiinnyn hyppelemään niin kauan, kuin jaloista vaan lähtee :D

Niin ja sitten tohon ostamiseen, kyllä laatuun kannattaa panostaa. Ne markettitrampat kun tuppaa repeilemään ja hajoilemaan ja jalat vääntyy, ei ole kivaaa enää :(

Itse ostin kolme vuotta sitten tuon trampoliinin ja yllättävän hyvin pysynyt matto ja jouset kunnossa, vaikka siinä on vähän enemmän ja painavampaa porukkaa hyppinyt vuosien varrella. Tietenkään siinä ei nyt joka päivä hypi se 4x100kg ihmistä, mutta kuitenkin. Tyytyväinen olen ollut ja tänäkin vuonna se on tuolla pihassa pystyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom