Trackmania sunrisen crackki...

Ikä
42
Mulla on tossa kyseinen peli, ja pitäis saada se toimiin ilman cd:tä. Pelkkä image ei toimi, koska siinä on kai joku fucking suojaus. Koitin hakee dc:llä tohon crackia, ja löysin yhden, joka paljastuikin ohjelmaksi nimeltä starfuck.

Eli nyt jonkun pitäis kertoo mulle mistä saan tohon crackin, nocd-patchin tms. tai kertoa miten starfuckia käytetään. Siinä olevat käyttöohjeet oli jotain ihan ihme kieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selitetääs nyt, kun tuli jo vittuilua, joka poistettiin. Mulla siis todellakin on toi cd, uskokaa tai älkää, ja vielä ihan laillinen. Ja tarvitsen siihen crackin tai jotain, ettei aina tarvitse laittaa sitä cd:tä tonne cd-asemaan kun alkaa pelaamaan. Sekin jo häiritsee kun cd-asema koko ajan huutaa tossa vieressä, ja pelikin pätkii jos cd sattuu pysähtymään. Ilman cd:tä ei näitä ongelmia ole.

Juu, eipä taida olla tohon ainakaan vielä crackia. Meinaa itsekin yhdessä vaiheessa tohon etsiskelin crackia, mutta ei vaan löytynyt...
En nyt tiedä auttaako tämä ongelmaasi, mutta on tossa linkissä nyt jotain neuvoja: http://www.mgforums.com/forums/showthread.php?t=10841

Hmm, on taas näemmä kuumehouruissa tullut ajateltua päin persettä :nolo: . Eli toi mun postaama linkki ei varsinaisesti auta sua mitenkään, kun siellä on vaan juttua miten tehdä varmuuskopio pelistä. Pahoitteluni turhasta infosta... :piis:

mun mielestäin siin on sama tsydeemi, ku esim. toca2 ja gtr racingissä, elikkä pitäis jollain ohjelmalla esim. juuri tuolla starfuckilla kytkeä pois nuo kaikki cd/dvd asemat, ettei kone tunnista niitä ja sen jälkeen muutta sieltä koneen rekisteristä käyttöoikeuksia.

sunriseen ei ole toimivaa crakkia. ja tuskin tulee pitkään aikaan olemaan. Peli kuitenkin saattaa toimi. Daemon toolssin uusimmalla 4-versiolla, mitä ikävä kyllä ei ole viellä julkaistu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom