Toyota RAV4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Ennen ei kiinnostanut mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Jos mulla ois 50ke laittaa autoon niin ehdoton valinta ois 2013 Toyota Rav4 2.0 Multidrive S. 49000e metallivärinä ja Premium varustein:
http://www.toyota.fi/mobile/cars/new_cars/rav4/index.tmex

Turha kitistä pienestä kontista kun auto on aivan eri ja yli 20cm pidempi kuin 2012 malli. Myös toinen puute korjattu, eli 50:50 4WD-lock löytyy.

Toyota_RAV4_2013_013.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vieläköhän noissa on huonot penkit ja säätövarat? Vuosi sitten koeistuin uutta ravia ja petyin penkkiin pahasti. Jalkatuki onneton ja penkin säätövarat onnettomat. Polvi jää ikävästi koukkuun.

50k jos olisi ja pitäisi sijoittaa autoon, niin land cruiser ehdottomasti. Sillä pääsee missä vain, eikä tartte nöyristellä. RAV on pieni kottero sen rinnalla.

Vieläköhän noissa on huonot penkit ja säätövarat? Vuosi sitten koeistuin uutta ravia ja petyin penkkiin pahasti. Jalkatuki onneton ja penkin säätövarat onnettomat. Polvi jää ikävästi koukkuun.

50k jos olisi ja pitäisi sijoittaa autoon, niin land cruiser ehdottomasti. Sillä pääsee missä vain, eikä tartte nöyristellä. RAV on pieni kottero sen rinnalla.

Jos tarttee pienen bensalla hörisevän katumaasturin niin miksi pitäisi ostaa jättikokoinen diesel-käyttöinen veturi?

Aika hyvin onnistuttu parantamaan RAV4:sta kyllä mun mielestä. Ensiesittely parin viikon päästä, joutuu käydä koittelemassa. Jää vaan mun rahojen osalta kauppaan tommoset 50ke autot.

Samaan hintaan irtoaa myös uusi Forester XT, 240 kaakkia. Komean näköinenhän toi tojo on, mutta 50 tonnia toyotasta, ei pysty käsittämään.

Samaan hintaan irtoaa myös uusi Forester XT, 240 kaakkia. Komean näköinenhän toi tojo on, mutta 50 tonnia toyotasta, ei pysty käsittämään.

Joo, en miettis hetkeekään kun nyt tuon tästä luen. Subaru lähtis tilaukseen :D
Veroja vaan vähän liikaa, 17ke.

Ennen ei kiinnostanut mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Jos mulla ois 50ke laittaa autoon niin ehdoton valinta ois 2013 Toyota Rav4 2.0 Multidrive S. 49000e metallivärinä ja Premium varustein:
http://www.toyota.fi/mobile/cars/new_cars/rav4/index.tmex

Turha kitistä pienestä kontista kun auto on aivan eri ja yli 20cm pidempi kuin 2012 malli. Myös toinen puute korjattu, eli 50:50 4WD-lock löytyy.

Toyota_RAV4_2013_013.jpg

Kyllä mulla vm. 2011 Rav4:ssä on 4wd -lock. Tänään näin livenä tuon uusimman mallin ja eipä tuo juuri enää ollenkaan muistuta "maasturia".

Jos on tyypillistä perus-Tojotaa, niin varmaan saa luotettavan auton, mutta muuta se ei tule tarjoamaan!
Valitettavastin:(

Jos on tyypillistä perus-Tojotaa, niin varmaan saa luotettavan auton, mutta muuta se ei tule tarjoamaan!
Valitettavastin:(

Onhan tolla hintaa, 49ke kun vastaava Subaru maksaa 37ke. Ei oikein saa 12ke:lle katetta tossa kyllä.
Joskus 3-4v päästä varmasti aika vahva vaihtoehto.

12000 ekeen saa tavanduunari tehä melekosesti duunia että on puhtaana näpissä. Saapi halvemmassa olla joku pikku tyyppivikaki tuohon hintaan jos muuten saman tasosia autoja.
EI sillä että ite ostasin kumpaakaan.

Onhan tolla hintaa, 49ke kun vastaava Subaru maksaa 37ke. Ei oikein saa 12ke:lle katetta tossa kyllä.
Joskus 3-4v päästä varmasti aika vahva vaihtoehto.

Silti tota sekasikiöautoa tullaan myymään 10x enemmän kuin foresteria koska se on toyota - ja tämä on Suomi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Ihan älytön hinta.

No ainakin täysin seinähullua maksaa 10k€ jostain pyyhkimien sadetunnistimista ja peruutuskameroista. Tuo Rav4 nelivetonakin kun lähtee perusvarustein kuitenkin alta 40k€.

Automaatti on myös kyllä näköjään aivan järkyttävästi hinnoiteltu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom