Totta vai tarua

Mietin tässä että mistä löytäisi suomen parhaat RAW penkki tulokset, syystä että tutustuin yhteen sälliin joka väittää ottavansa 95kiloisena 210kg pysäytyksillä?
Ei kuulemma kiinnosta lähteä kisailemaan, mutta eikös toi ole aika guru tulos?

Originally posted by sterpuska
Mietin tässä että mistä löytäisi suomen parhaat RAW penkki tulokset, syystä että tutustuin yhteen sälliin joka väittää ottavansa 95kiloisena 210kg pysäytyksillä?
Ei kuulemma kiinnosta lähteä kisailemaan, mutta eikös toi ole aika guru tulos?

Ei ole, tuskin ottaa kisassa samaa, hyvin harva saa kisassa edes lähelle salitulosta, ero johtuu persereikäisestä nostotyylistä salilla.

Hävisin aikanani aina kaverille joka otti 90kg painoisena 210 melki joka kerta.

Re: Re: Totta vai tarua

Originally posted by Mike
Ei ole, tuskin ottaa kisassa samaa, hyvin harva saa kisassa edes lähelle salitulosta, ero johtuu persereikäisestä nostotyylistä salilla.

Tätä mä vähän epäilinkin, kyselin kyllä nostotyylistä ja se kehui että olis puhdas. tiedä häntä voihan se olla että mua taas pannaan 6-0.

Re: Re: Re: Totta vai tarua

Originally posted by sterpuska
Tätä mä vähän epäilinkin, kyselin kyllä nostotyylistä ja se kehui että olis puhdas. tiedä häntä voihan se olla että mua taas pannaan 6-0.

sano sille äijälle et sä tuut katsoo sitä nostoa..niin eipähän tarvi täällä arvuutella tuota nostaako/vai ei nosta..:rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Totta vai tarua

Originally posted by mik99
sano sille äijälle et sä tuut katsoo sitä nostoa..niin eipähän tarvi täällä arvuutella tuota nostaako/vai ei nosta..:rolleyes:

Sillähän se selviäisi ainut vika että matkaa kertyis 400km ei kiinnosta kenenkään tulokset niin paljon:evil: paitsi möykky 86:n

Back
Ylös Bottom