tositv

Ikä
45
http://www.rferl.org/featuresarticle/2005/02/97c5d096-0398-4a76-b770-e35b08de5728.html

En tiedä onko vanha juttu, mutta luin tässä Suomen Kuvalehdestä tästä tositv-sarjasta, jossa mukaanilmoittautuneet ja päässeet testaavat miltä tuntuu olla jenkkipoikien kuulusteltavana, kuten terroristiepäillyt. Halukkailla koe kestää 48h ja näillä oikeilla vangeilla jatkunut vuosia. Jännä ajatusleikki kuinka kauan itse kestäisi tuollasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut lukea tota juttua, mutta olikos tämä juurikin se josta ei sitten loppupeleissä näytetty jaksoakaan töllöttimessä vai olikos se joku muu yhtä fiksu idea.
Näytettiin tai ei, mutta kyllä täytyy olla varsin julkisuuden kipee et tollaseen touhuun lähtee.

En tiedä onko näytetty vai ei.

Aika paljon saa tosiaan haluta telkkariin, tosin en tiedä millaista kuuluisuutta saa siitä, kun kusee housuunsa tai vartijat höykyttää sua munasillaan ympäri käytäviä.

Ehkä sitä joku arvostaa. Saapahan laittaa ansioluetteloon, että mä olin se jätkä joka itki siellä nurkassa ilman vaatteita ja jota haukuttiin useasti huoraksi.:D

En nyt tiedä ansioluetteloon laittamisesta :lol2:
Voihan tuossa omia rajojaan kokeilla ja katsoa mitä kaikkea pystyy kestämään. Paljon turvallisempaahan tuo on kuin useat muut extreme-lajit.

Tossa tekstissä tais olla, että mukana olleet eivät käsittäneet mihin ovat ittensä lykänneet ennenkuin homma varsinaisesti alkoi.

Milloinhan kotijackassit keksii alkaa kuvata omaa showtaan. Gimp-maski vaan päähän ja solvattavaksi!

Kivoja keinoja käyttivät, mm. soittivat korviin jotain ihme hurinaa (tiedä kuinka kauan), estivät näkö/kuuloaistin käytön, riisuivat alasti muiden katsellessa. Joku kaveri oli kussu alleen ja pyytänyt puhtaita vaatteita niin vartijat antoivat paskaa siitäkin niskaan.

Nyt kun tätä itse lukee mitä kirjoittaa, niin mikä vittu ihmisiä vaivaa?:lol2:

inflames sanoi:
Nyt kun tätä itse lukee mitä kirjoittaa, niin mikä vittu ihmisiä vaivaa?:lol2:

Itse en televisiota ole katsonut enää pariin vuoteen, sieltä ei tule oikeastaan kuin tosi-tv:tä ja saippuasarjoja.
Täyttä skeidaa.

Älkääs nyt. Tosi-tv on suuren yleisön viihdettä, sillä tokkopa tuota muuten tuotettaisi. Ihmisiä kiinnostaa nähdä toisten köpeksimiset idolsseissa ja bigbtrothereissa tms. Se on vaan niin. Ikävä kyllä:itku:

Yks suuri kysymyshän on, milloin näytetään livenä kun joku oikeasti kuolee. Uutisissahan näytetään kuolleita ihmisiä, mutta hyvin harvoin lähietäisyydeltä se hetki, kun joku oikeasti kuolee (vrt. netistä löytyvät faces of death, esimerkiksi kun se meksikaani ampuu itsensä sellissä jne. Näistä ymmärtää, miksi sitä ei näytetä livenä tv:ssä käytännössä ikinä.)
Arskan (miten v***ssa sen sai repästyä tähänkin threadiin... :D) "Juokse tai kuole" oli periaatteessa juuri se mitä tarkoitin, elokuva tosi-tv:stä, jossa jengiä kuolee suorassa lähetyksessä.

On jännä minkä efektin sellasen kuoleman näyttäminen yleisölle aiheuttaa, kun ne oikeasti tajuaa "sehän kuoli", vaikkei sitä näytettäisi suorana. Katottiin kerran isossa luentosalissa jotain dokumentinpätkää. Suurin osa jengistä supisi siellä vähän omiaan, mutta kun video tuli kohtaan, jossa nuori jenkkisotilas ampui kiväärillä kahdelta vietnamilaiselta aivot pellolle (joista toisen jalat alkoi sätkimään) ja sotilas näytti sen jälkeen vielä etäisesti hymyilevän, niin kyllä jengi oli sen jälkeen pari minuuttia turpa kiinni vaikka dokkari siirtyikin aivan toiseen aiheeseen.

Narsistisestä luonnehäiriöstä kärsivät tekevät itsestään pellen televisiossa, ja keskinkertainen rahvas pällistelee. Siinä tosi-TV:n konsepti. Friikkien pilkkaaminen on ollut suosittua hupia kautta historian, joten erilaisille tosi-TV -sarjoille voi povata hyvää jatkoa.

Tosi-tv mitäään tosi-tv:tä ole. Väkisin väännettyä skeidaa tyylliin "laitetaan nuoria taloon ja kauhistellaan kun ne alkaa pussaan".

OutOfShape sanoi:
Katsokaa Arskan elokuva "The Running Man". Siinä on teille tosi-tv:tä. :thumbs:

En epäile yhteen etteikö tuolle löytyisi suurikin yleisö, jos vaan olisi mahdollista tehdä noinkin väkivaltainen sarja. Leviäähän nämä päänkatkomisvideot ym pitkin nettiä ku kulovalkea. Ihmisiä kiinnostaa väkivalta.

Kysymys onkin ketä tuonne laitettais, jos esim. Selin päättäis aloittaa sarjan kuvaukset suomessa?

Oma ehdotukseni juoksijaksi olisi heti kärkeen se treffiohjelmajuontaja josta ei erota onko se mies vai nainen.

Jahtaajaksi voisi laittaa vaikka Matti Nykäsen suoraan keikalta täysin pieruissaan. Hyppypuku päälle, molarimaski päähän ja oujeee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom