Kävipä eilen tosi outo tapaus. EX-tyttöystävä soitti n. 01.10 viime yönä aivan kilareissa, että: "mitä V''TUA sä lähettelet jonkun muijan kuvaa ja sen rakkausviestejä mulle keskellä jouluyötä?!" Olin ihan WTF, koska en todellakaan ollut lähettänyt mitään multimediaviestiä klo 19 jälkeen. Yritin sanoa, että sillä on varmaan puhelin sekoillut ja pyysin tarkistamaan, että onko muka varmasti tullut mun numerosta. Se tarkisti ja numerokin täsmäsi. Pyysin lähettämään sen viestin mulle ja näin tapahtui. Viesti saapui ja siinä oli jonkun random muijan lentosuukkokuva sekä rakkauden toivotukset kuvaviestinä! En ole koskaan tavannut kuvan henkilöä eikä mulla todellakaan löydy sen kuvaa puhelimesta saatika että olkisin joltain saanut sellaista viestiä, että olisin edes vahingossa voinut lähettää eteenpäin. :wtf:
Miten ihmeessä on mahdollista, että jollekkin saapuu viesti mun numerosta mitä en ole lähettänyt? Tai edes voinut lähettää! Voivatko tukiasemat tai välityskeskukset sekoilla ja lähettää viestin väärään numeroon siten että lähettäjänä näkyy joku random henkilö vastaanottajan puhelinluettelosta? Liittymänä mulla on Elisa ja exällä Tele Finland. Turha varmaan edes sanoa, että ei paljoa vakuuttelut auttanut siinä etten sitä viestiä ole lähettänyt, kun vastaanottajalla näkyy viestin lähettäjänä mun nimi sen puhelinluettelosta ja viestin tiedoissa on vielä mun numero lähettäjänä...:D Voisiko olla virus tms. Tai voiko se vaikuttaa, että exän puhelin oli edellisenä päivänä tullut Nokian huollosta jossa näyttö vaihdettiin? Mulla Nokia N82 ja exällä E51.
Miten ihmeessä on mahdollista, että jollekkin saapuu viesti mun numerosta mitä en ole lähettänyt? Tai edes voinut lähettää! Voivatko tukiasemat tai välityskeskukset sekoilla ja lähettää viestin väärään numeroon siten että lähettäjänä näkyy joku random henkilö vastaanottajan puhelinluettelosta? Liittymänä mulla on Elisa ja exällä Tele Finland. Turha varmaan edes sanoa, että ei paljoa vakuuttelut auttanut siinä etten sitä viestiä ole lähettänyt, kun vastaanottajalla näkyy viestin lähettäjänä mun nimi sen puhelinluettelosta ja viestin tiedoissa on vielä mun numero lähettäjänä...:D Voisiko olla virus tms. Tai voiko se vaikuttaa, että exän puhelin oli edellisenä päivänä tullut Nokian huollosta jossa näyttö vaihdettiin? Mulla Nokia N82 ja exällä E51.