Torture Killer - Turun lahja metallimusiikille

Tästä aivan loistavasta orkesterista ei ollutkaan vielä ketjua, joten päätin korjata tämän vääryyden välittömästi.

Kyseessähän on siis Turkulainen bändi, joka julkaisi hiljattain kolmannen albuminsa "Sewers". Tätä edeltävä albumi "Swarm" tehtiin yhdessä legendaarisen Chris Barnesin kanssa. Itse olen fanittanut pumppua heti ensimmäisestä albumista lähtien ja pakkohan poikien liveveto on mennä katsastamaan Tuskaan. Muutamia makupaloja hurmehisen kuolonmetallin ystäville. Nauttikaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tottakai Torture on noteerattu myös pakkiksella.

Kova on bändi ja livenä tuli nähtyä viime syksynä Jalometallissa Oulussa. Toivon mukaan seuraavan kerran Tuskassa tänä kesänä :rock:

No perkeles, ilmeisesti olen niin kädetön tuon searchin kanssa että en löytänyt tuota ketjua. Noh, on kyseessä sen verran kova orkesteri että ansainnee vähän laajempaakin keskustelua :)

Meikäläisellekin tuo Sewers oli hienoinen pettymys, muutamia aivan käsittämättömän kovia ralleja, mutta mukaan mahtui myös aika perustason veivausta. Swarmin fiiliksistä on siirrytty minun mielestä vähän turhankin suoraviivaiseen jyystämiseen ja Swarmilla kuultua melodiakikkailua olis saanut olla enemmänkin. Esimerkiks Forever Deadin loppupätkä on semmosta menoa että kyllä nousee kivekset kurkkuun.

Back
Ylös Bottom