Torrentit ja tiedostojen katoilu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veijari
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs olen jo pitkään ihmetellyt että kun lat... ostan sarjoja netistä :rolleyes: niin:
1) Season valmis, kaikki jaksot kansiossa x josta niitä ei voi siirtää ennenkuin poistaa sen itse torrentin tjs.
2) Poistan sen, kaikki jaksot menevät roskakoriin... Paitsi etteivät mene, osa katoaa joskus esim. nyt shieldin 3 ekasta kaudesta on jokaisesta kadonnut jaksoja alusta.
3) Nyt voin siirtää ne sinne minne pitikin(okei, olisin voinut alussa määrittää sen oikein mutta enpä muistanut), mutta "etsi" toiminto ei ainakaan löydä kadonneita jaksoja?? Minne ne menevät ja miksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elikkäs olen jo pitkään ihmetellyt että kun lat... ostan sarjoja netistä :rolleyes: niin:
1) Season valmis, kaikki jaksot kansiossa x josta niitä ei voi siirtää ennenkuin poistaa sen itse torrentin tjs.
2) Poistan sen, kaikki jaksot menevät roskakoriin... Paitsi etteivät mene, osa katoaa joskus esim. nyt shieldin 3 ekasta kaudesta on jokaisesta kadonnut jaksoja alusta.
3) Nyt voin siirtää ne sinne minne pitikin(okei, olisin voinut alussa määrittää sen oikein mutta enpä muistanut), mutta "etsi" toiminto ei ainakaan löydä kadonneita jaksoja?? Minne ne menevät ja miksi?

Tohon ykköskohtaan, ei sitä torrenttia tartte kyllä poistaa. Onko sulla se Torrent ohjelma päällä kun yrität siirtää niitä jaksoja, meinaan sillon se ei onnistu, kun se jakaa sitä muille käyttäjille.

Miksi se torrentti pitää poista? ei mulla tai siis kaverilla ainakaan tartte poistaa torrenttia jos haluu siirtää tiedostot jonnekkin muualle. Kun poistat sen torrentin niin mistä poistat sen? poistatko sen sillä torrent ohjelmalla? kato että kun poistat ettet valitse remove torrent+data vaihtoehtoa...

Ja tuohon että osa jaksoista katoaa "roskakorista" niin todennäköisesti roskakorin tila loppuu kesken. Sitä pystyt muuttamaan painamalla oikealla napilla roskakorin päältä ja ominaisuudet. Ja myös asema kohtasesti on määriteltävissä se roskakori. Jos C asemalla vaan päällä roskakori, niin esim. D aseman tiedostot häviää suoraan, ilman roskakoria.

Veikkaan samaa kuin paskamaha2k roskakorista.

Kuitenkin tiedostojen palautusohjelmilla hävinneen datan saa yleensä takaisin varsinkin samantien palauttamalla kun tuhottujen tiedostojen päälle ei ole kirjoitettu mitään muuta.
Mielestäni palautusohjelma kannattaa olla aina valmiiksi asennettuna varmuuden vuoksi, myöhemmin asentaminen voi päällekirjoittua hävinneen datan päälle ja tehdä sen palauttamisen mahdottomaksi. Varminta palauttaminen on toiselle asemalle/osiolle.

Kokeile esim. Recuvaa http://www.recuva.com/

Ja tuo ohjelma+käyttöjärjestelmä kannattaa ilmoittaa yleensä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom