Hahaa... loistava video, repesin täysin tuolle Miken käkätykselle! :lol2: Mutta yks asia meni ihan pieleen: Rintis ei kyllä todellakaan huuda kuten nainen. Mulla on teille todiste!
Pullan kans käytiin Las Vegasin reissulla koeajamassa New York New York -hotellin Manhattan Express -vuoristorata. 110km/h ja 60m korkeuksissa... whieeee! Todisteeksi otettiin vähän videota. Kuulostaa siltä ku sikaa tapettais.
edit: Voitais muuten Tampere-miitissä filmata vähän enemmänki noita videoita laitteista. ;) Voitais esim. testata, mahtuuko Richard75 tänä vuonna vuoristorataan ja jos mahtuu, niin pysyykö se siellä kyydissä... vai Hurrikaaniko se oli...
edit2: Anteeksi, ei siis ollut tarkoitus tulla omimaan threadia, vaan esittää todiste siitä että Rintiksen huuto vuoristoradassa ei ole sama asia kuin naisen huuto vuoristoradassa. :D
Pfft, porukoil on ni vanha kone et hitot täl mitää mp4sia pysty kattoo :jahas:. Mutta katon sitten kun pääsen jonnekin fiksummalle koneelle... varmasti katsomisen ja hekottamisen arvonen, voin vaan kuvitella :lol2:.
Mutta mun mielestä se Särkkiksen uusin laite se missä mennään mahallaan on ihan huippu! Ja hakkaa Tornadon 6-0 ... Kantsii kokeilla. Olin viime kesänä ja kiljuin ni helvetisti kokoajan ja PELOTTI .
P.S.
Jenkkilän huvipuistoja ja vuoristoratoja ei kyl voita mikään. Disney WORLD on paras !
Viime kesänä oltiin kaverin kanssa kokeilemassa toi kanssa ja se koko ensimmäisen nousun panikoi ihan täysillä ja kerto mulle suurinpiirtein mitä haluaa ystäviensä saavan tietää kun on itse poissa. Sit ku eka kunnon alamäki oli takana, loppu matka oli lähes katkeamatonta huutoa, kun vaunu sit viimein pysähty tää kaveri sano et "Mennään uusiksi".
Ihana video! Muistuu mieleen kesä-03 kun asuin Tampereella ja ostin kausikortin Särkänniemeen. Kävin 21päivää putkeen ja olihan pojat mukavaa!:D
Tosin mikään laite ei tuntunut enää missään loppu ajasta mutta pikkasen llisäväriä sai kun auko esim just tosta Tornadosta ne "varmistus" turvavyöt jo alkumatkasta....
Minäkin kävin vapunpäivänä tornadossa ja tuli ekalla kerralla vedet silmissä ja rystyset valkoisina puhistua kierros läpi. Vieressä 11-vuotias veijari yllytti "älä pidä käsillä mistään kiinni, tuntuu paljon siistimmältä!"
Oli ihan loistava. Miken käkätys lähenteli omaani, Rintafileen rääkyminen oli korvia huumaavaa. Mulla kourii mahan pohjasta jo katsella. Edes Faidran kirkuminen ei ole niin pahaa mitä mä todnäk kirkuisin jos jonnekin tollaiseen laitteeseen joutuisin :lol2:
Nimimerkillä melkein paskat housuun erään talon vauhdikkaassa hississä kun nousu ja lasku ottavat niin mahan pohjasta :D