Tornado, silkkaa kauhua. File ja Mike paskoo housuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
jaa ne on jo särkkärille tänä vuonna kerenny

ei helvetti putosin tolle naurulle ja kiroomiselle matkan aikana:lol2:

:hyper: :hyper: Nätit saappaat. :D

Heh, hyvä ettei itse jo tuolilta pudonnut kun siinä alussa mentiin ilman päälle. :hyper: Varmasti sairas vekotin, jota on pakko päästä kokeilemaan. :D

Bodaaja sanoi:
Kuuluuks ton tiedoston olla joku .mp4?

Googleta "VLC" ja lataa.

Ite olin tossa Tornadossa kerran seittemän kertaa peräkkäin. Aina yhtä yhtä hauskaa. Paitsi parin ekan kerran jälkeen se ei oo enää niin pelottava. :)

Hei kamoon, mulla oli darra ja neljän tunnin yöunet alla ja käytiin 15 min tota ennen syömässä Dinerissä hullut mätöt ja jälkkäriks maailman öklömakeimmat pannarit, jotka jäi molemmilta kesken :urjo:

Vedet silmissä ton joutu taas kattomaan :D Kaikista parasta tossa videossa on toi kenkä, joka vilahtaa tossa. Mike nimittäin huomas just jonossa mun pari kuukautta vanhat kengät ekaa kertaa ja totes: "Vittu muuten mitkä stiflat." Sitten nauro vielä mun uusille kengille :( Vaikee selittää tota kenkäjuttua kokonaisuudessaan, mut uskokaa pois meinas molemmilta happi loppua, kun nähtiin se tossa pätkällä.

Sahaaja sanoi:
Ite olin tossa Tornadossa kerran seittemän kertaa peräkkäin. Aina yhtä yhtä hauskaa. Paitsi parin ekan kerran jälkeen se ei oo enää niin pelottava. :)

Sama täällä, noin 7 kertaa tuli käytyä, mutta taisin olla silloin 12-13v ikäinen.

Back
Ylös Bottom