Top Jr. Nationals Contender - Phillip Heath - 11 days out pics!

Pro-Pain sanoi:
Phillip on treenannut kehonrakennusta vasta 2 vuotta!
Niin varmaan :jahas: Tai sitten tuota ennen sen laji on ollut bodybuilding viimeiset 5-vuotta (jos riittääkään)... Mutta jos joku väittää että olis treenannut vasta 2-vuotta niin paskanmarjat!

Uudempaa tietoa Phillipistä:

* harrastanut kehonrakennusta 4-5 vuotta
* harrastanut aiemmin koripalloa

Onko kenenkään teidän mielestä kenelläkään liikaa lihasta, koska minusta ihmisen ei kuulu näyttää siltä miltä nämä kaverit näyttävät, tämähän on tietysti minun mielipiteeni, mutta minusta nämä kaverit ovat jo liian epäinhimillisen näköisiä, näyttää ihan kun heillä olisi siivet tuolla käsien takana. Tämän näköisiä kavereitahan löytyy pilvin pimein, mutta minusta tämän näköiset miehet eivät näytä hyvältä. Kyllä isot lihakset saa olla ja ne on komeat, mutta se että tältä näyttä miltä nämä äijät niin voivoi

pikku kirppu sanoi:
Onko kenenkään teidän mielestä kenelläkään liikaa lihasta, koska minusta ihmisen ei kuulu näyttää siltä miltä nämä kaverit näyttävät, tämähän on tietysti minun mielipiteeni, mutta minusta nämä kaverit ovat jo liian epäinhimillisen näköisiä, näyttää ihan kun heillä olisi siivet tuolla käsien takana. Tämän näköisiä kavereitahan löytyy pilvin pimein, mutta minusta tämän näköiset miehet eivät näytä hyvältä. Kyllä isot lihakset saa olla ja ne on komeat, mutta se että tältä näyttä miltä nämä äijät niin voivoi
Et ole yksi, tälläkin foorumilla teitä on muutama. Itse en kuulu tämän koulu kunnan oppeihin uskoviin.
Odotettavissa on paskamyrsyky ja tiukka keskustelu joka päätyy roina vs natu tai 200kg penkki väittelyksi.

Ei kaikki tykkää piccassoistakaan, makuasioita. Tuomareiden mieleipide kun kuitenkin ratkaisee tässä lajissa niin massamonsterit jyrää. Sori...

Heavyweight:

1- Phillip Heath
2- Christopher Perticari
3- Erick Seng
4- David Dorsey
5- Darin Dudash
6- Eric Simpson
7- Reggie Anderson
8- Dylan Scheidler
9- Dean Gardner
10- Laymon Smith
11- Bill Willis
12- Rich DeCicco
13- Joe Downs
14- Mo Elbasouni
15- Robert Calin
16- Anthony Badejo
16- Adrian Domnas
16- Mark Podgorny
16- Chris Meadows

Men's Bodybuilding Overall: Phillip Heath Denver, CO.

Back
Ylös Bottom