Top Gear, Englannin lahja autoilulle

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eikös jarru varjo ollut jo auennut tossa vaiheessa. Eli vauhtia oli varmaankin alle 400, mutta luultavasti yli 200 (jos pitäs arvata)

Kyllähän ne väittää, että se lähti käsistä 300 mailin tuntivauhdissa, mutta epäilen kovasti.

Loppu peleissä aivan sama, koska vauhti oli kova ja kippeetä teki, eikä me sitä mutuilemalla saada selville.

PS: kyllähän se on nurmella melkeen 100m tullut. Auto on kuitenkin 9,14m pitkä (ehjänä) ja kuva kulmakin vielä valehtelee. Muistetaan se, että auto hidastuu paljon nopeemmin, kun se pyörii poikittain siellä pellolla, eikä mene renkaat maassa.

Voi varmaan sanoa, että se on luisunut asfaltillakin melkeen 100m, joka on myös hidastanut vauhtia aika lailla.

Jossain noista aihetta käsittelevissä artikkeleissa luki, että toinen jarruvarjo oli auennut ja itse "lapasestä lähtö" olisi aiheutunut puhjenneesta renkaasta.

Tärkeintä kuitenkin on, että hampsteri vaikuttaisi selviävän tuosta. Aivan sama mulle onko mennyt 40 km/h vai 400. Tuosta tulee kuitenkin kattava tutkimus, joten eiköhän sieltä saada luotettavampia nopeusarvioita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Harmi että mun otsa on niin likinäkönen..

:love: voi mitä velikultia

:thumbs:
Hyvä homma että hampsteri selviää :thumbs:

jep sehän tässä pääasia on, eikä ne nopeudet sun muut väittelyt

Se on kuulkaas tasan 3 viikkoa vielä odotusta ennen kuin alkaa uudet jaksot Top Gearia :)

_42465461_hammond_bbcpicgall.jpg

http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/6274527.stm

Huhhuh.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäinen jakso, mutta mones kausi?

Kiitos :thumbs: jos sen nyt jo löytäis jostain.. ;)

Nyt on tullut 3 jaksoa katsottua uusinta tuotantokautta ja ihan huippukamaa jälleen!

Viimeisimmässä reissasivat Miamista New Orleansiin. Alabaman läpi ajoivat siten, että autoihin kirjoitettiin mm. MAN LOVE RULES OK, NASCAR SUCKS, HILLARY FOR PRESIDENT yms. Yllättäen hillibillyboyt kävivät kimppuun bensa-asemalla ja alkoivat kivittämään juontajia ja kuvaajia. Ohhoh, saipa taas nauraa. Ei voi muuta sanoa, kuin että onpa ne jenkit saatanan tyhmää porukkaa. Oikein "kansojen sulatusuuni", jossa hyväksytään mitä vaan. Paskanmarjat, tekopyhää, läskiä, rumaa ja saatanan yksinkertaista jengiä KAIKKI REPUBLIKAANIT, en yhtään ihmettele että George W. on presidenttinä.

Top Gear :5:

Oli kyllä aikamoista irvailua tuo S9E3 speciaali, sai nauraa melkein koko jakson ajan :)

Kyllä on 9. kausi ollut toistaiseksi keskiarvoltaan parasta laatua, pahemmin mitään tylsää ei ole ollut - minua kun ei ne normiautojen testit kiinnosta, jos haluaa lukea moisista voi ostaa tuulilasin :D

Itse olen juuri paraikaa Lontoossa ja satuin sopivasti surffailemaan kanavia tuossa yksi ilta kun tormasin top geariin. Oli juuri tuo Alabama jakso ja ei hitto etta sai nauraa. Top gear on kylla aina ollut ihan huippu, mutta nyt kaverit veti viela astetta pidemmalle. :lol2:

Voi jeesus mikä jakso tää nelonen oli. Ei voi kun ihmetellä sitä rahan määrää mitä BBC:llä on... :D
Tekivät ja ampuivat oman avaruusraketin taivaalle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom