Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipas katottua Mika jakso viime viikolla maikkarilta. Meinasin pudota tuolilta ku ne sano et suomalaisessa autokoulussa opetetaan driftaamaan :D Tottahan se periaatteessa on, mulla on ens maanantaina liukkaan kelin rata-ajo, jossa opettaja vetää käsijarrua mutkassa. Onhan se jo melkeen driftaamista. :lol2:
Kakkosvaiheen liukastelussa me ainakin suhattiin öljyttyä mutkaa moneen kertaan, tarkoituksena nimenomaan laittaa auto luisuun (ja ehkä sivussa oppia hallitsemaan kyseinen tilanne). Itselläni oli ainakin ihan hauskaa kun olin ainoalla takavetoisella paikalla.Tulipas katottua Mika jakso viime viikolla maikkarilta. Meinasin pudota tuolilta ku ne sano et suomalaisessa autokoulussa opetetaan driftaamaan :D Tottahan se periaatteessa on, mulla on ens maanantaina liukkaan kelin rata-ajo, jossa opettaja vetää käsijarrua mutkassa. Onhan se jo melkeen driftaamista. :lol2:
Öljyttyä rataa wtf? :D Meillä sitä kastellaan ihan vedellä. Eikä oo yhtään takavetoa meillä, oisin ottanu heti :(
.
Ihan kuule öljyäkin käytetään.Suopavettä se on..
Ei kuule meilläpäin.
En näe mitään syytä miksi öljyä käytettäisi. Hirvee sotkuhan siitä tulisi. Kiva sitten putsailla sitä pois jollakin tärpätillä..
Eikä oo yhtään takavetoa meillä, oisin ottanu heti :(
Mistähän tuon uusimman jakson näkisi via intterweb?
Koskahan finalgear.com sivustolle tulee slurpattavaksi noita?
Ahtisaari sanoi:Mistähän tuon uusimman jakson näkisi via intterweb?
täältä näkee kans, eikä tarvii latailla.