Top Gear, Englannin lahja autoilulle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi uusin jakso on kyllä hauskinta mitä olen noilta nähnyt. :lol2:
V8 drink named: Bloody Awful

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvin kyllä Häkä veti tossa roolinsa. Muutenkin Suomesta näytetyt kuvat ja muut sai muistamaan, millaista on Hollywoodin taika - oli vähäsen värien vibraa ja kylläisyyttä koroteltu, miksihän moista ei näe koskaan ikkunasta ulos katsottaessa :D

Mä en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka tosissaan loukkaantuu noista Clarksonin jutuista. Jessus sentään. :jahas:

Mun mielestä Clarksonin heitot ja kuvaukset on just se juttu jolla kokemus välittyy katsojalle.
- But when you drive it, it feels small.
- .....No, that was a wrong word. What I actually ment to say was it feels ... Enormous.

Ja juu, uusin episodi oli tosiaan aivan loistava. :)

Kymmenen tähteä viidesta 12x03:lle. Nauroin vedet silmissä sitä blenderijuttua ja Mayn Suomistoori oli myös parasta tarinaa tältä vuodelta.

Kymmenen tähteä viidesta 12x03:lle. Nauroin vedet silmissä sitä blenderijuttua ja Mayn Suomistoori oli myös parasta tarinaa tältä vuodelta.

Nain ne mielipiteet vaihtelee, muuten taas erittain viihdyttava jakso. Mut blenderihomman ois voinu jattaa pois :piis:

olipas viihdyttävä jakso. en muista koska oisin viimeks nauranu yhtä paljon kuin blenderijutussa ja Mayn suomihomma rokkas kans

Jaksossa kovin juttu mulle oli se että ne käsitteli Suomea. Mutta kokonaisuudessaan mitäänsanomaton jakso.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehe eilen repesin aika hyvin top gearin jengille. Oli paras jakso aikoihin. Testissä M3, AMG ja RS4.. AMG on kyllä loistava peli ja sen paikalletulo sai meikäläisen hihkumaan riemusta :)

Zone-sarja -42%
Katotko Hookoo Top gearia Maxilta?

Mä juuri katsoin uusimman Englannissa esitetyn pätkän ja siinä oli uusi M3 ja Lexus vastakkain.

Menee vähän sekaisin kun tässä threadissa seurataan eri tuotantokausia.
Nyt uusin jakso on S12E05.

Maxilta mä katson..

2 uusinta jaksoa ei oo nyt niin hirveesti naurattanu mutta toivotaan että tässä kaudessa jotain hauskaa vielä tulee olemaan

Jos tuorein jakso (eli 12x06) ei naurattanut, niin tuskin sua enää naurattaa mikään. Fiesta-testi oli yksi parhaista Top Gear jutuista ikinä.

Mua siis tuskin enää naurattaa mikään. Kommunistisetti oli minusta väsyneintä Top Gearia aikoihin, etenkin kun ottaa huomioon muutoin loistavasti alkaneen tuotantokauden. Fiesta-setti oli kyllä asiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom