Top 10 Scandinavian Black/death/doom/grind/extreme/advance bändit

10. Opeth (Swe)

9. Rotten Sound (Fin) (Murderworks)

8. Borknagar (Nor-Swe) (Koko tuotanto rokkaa)

7. Yearning (Fin) (With tragedies adorned)

6. Vintersorg (Swe) (Koko tuotanto rokkaa)

5. Hypocrisy (Swe) (Koko tuotanto rokkaa)

4. Godgory (Swe) (Aivan vtn kovaa melo-deathii)

3. Katatonia (Lähes koko tuotanto rokkaa)

2. Soilwork (Swe) (4 ekaa plattaa)

1. Zyklon (Nor) (World OV Worms)

kovii bändejä kyl pukkaa pohjoisesta, jenkit ei tuu pääseen ikinä lähellekään tota tasoa
:evil:

Kyllähän skandeista helvetin hyviä metallibändejä tulee..
Hypocrisy, In Flames, Soilwork, Immortal, Arch Enemy, Opeth yms.. listaa voisi jatkaa loputtomiin..

Itellä on aika teinitasolla toi hevimusiikki tietämys, mut W.A.S.P. on ainaki Yhdysvalloista eli loppuu se haukkuminen tähän!

Tämän vuoden kesäbiisin tehnyt mokoma saattaapi tulla mun top 10 tuskan jälkeen ku oon tutustunu materiaaliin enemmän.

Profane Omen. Suomen parhaimmistoa.
Hävettää ihan myöntää, mutta en ole kuullut yhdestäkään nuista bändeistä mitä ekassa viestissä mainittiin :eek:
Katatonia ja Soilwork tosin tuo mieleeni jotain. Biisejä en ainakaan ole kuullut.

en ny top 10 tiedä mut In Flames on kyl v*tun kova:worship:

noh tuleehan niitä muualtakin kovia black/death/doom/grind/extreme/advance bändejä,
esim carcass, the berzerker,napalm death ja semmoisia.
skandinavian kovin black/death/doom/grind/extreme/advance bändi on ehdottomasti impaled nazarene:whip:

Originally posted by karikatyyyri
dimmu,mayhem,zyklon,opeth,funeris nocturnum.jenkeistä:NILE JA DEATH,morbid angel

oots Mika? yhel mun frendil juuri sama musamaku ja se o jkl:stä, sil o samat statsit kuin sulla...:confused:

Originally posted by karikatyyyri
what`s up niga?hellsound rules!

ei saatana vittu et mä oon gurgo ;)
kohta maisemis, kolmikulman sali hajoo
muahahah :) vaiskaan

soitetaan fodi :lol2:

vituttaa armottomasti ku missasin Zyklonin keikan :itku:

Toi Death on vissiinkin aika kunnioitettu bändi, ko Diablo ja moni muu siitä jauhaa...

Minkä nimisiä kappaleita sillä on, millon perustettu etc..etc..???

Originally posted by Aku-A
Toi Death on vissiinkin aika kunnioitettu bändi, ko Diablo ja moni muu siitä jauhaa...

Minkä nimisiä kappaleita sillä on, millon perustettu etc..etc..???

DEATH Siinä jotain ko. bändistä. Deathin pääjehu Chuck Schuldiner kuoli aivokasvaimeen pari vuotta sitten.

Back
Ylös Bottom