Toooosi aloittelijalle apua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ell'
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Hei! Onko täältä kukaan Lappeenrannan suunnalta?? Rakastan salillakäymistä.. Kroppa on ok, 167/52 mutta haluisin sen kiinteemmäks ja lihaksikkaammaks ;) Haluaisin opastusta, kun tuntuu etten sitä nykyiseltä salilta oikein kunnolla saa. Poikakaveri yrittää neuvoa, mutta on enemmän pehmeiden arvojen (ja kroppien) mies, vaikka onkin urheilija :D Joten nais-apua kaipaisin!!!

jaa missäs salilla käyt? Ainaskii nyt on platinumilla nuo personal trainerit kovas käytös mitä sivusta seurannu. Sieltä pitäis apua löytyä,meet sinne ja kerrot tavoittees ni eiköhän ala homma toimimaa :)

Heippa!

Täällä kanssa yksi lappeenrantalainen. Min oon käyny Kunto-Ladyssä, vaikka mieli tekisi kyllä vaihtaa salia kun tuolta ei miusta löydy ees riittävästi laitteita... Mutta onkos näitä muita saleja, joilla pääsisi suht samoilla hintaluokilla (about 45 eukkua kuussa) ILMAN sitoutumista? Ja keskustassa saisi olla, koska siellä päin asustan :)

Heippa!

Täällä kanssa yksi lappeenrantalainen. Min oon käyny Kunto-Ladyssä, vaikka mieli tekisi kyllä vaihtaa salia kun tuolta ei miusta löydy ees riittävästi laitteita... Mutta onkos näitä muita saleja, joilla pääsisi suht samoilla hintaluokilla (about 45 eukkua kuussa) ILMAN sitoutumista? Ja keskustassa saisi olla, koska siellä päin asustan :)

No Platinumilla ainakin näyttäisi olevan 45 euroa kuussa, samoiten Lappeenrannan kuntosalilla. Molemmat on keskustassa tai ainakin hyvin lähellä, eikä niissä käsittääkseni tarvitse sitoutua mihinkään jäsenyyteen. Itekin tässä pohdin, että minne ottaisin kortin. Luultavasti kallistun Platinumin suuntaan, oon kuullut positiivisia asioita siitä.

Miutakin kiinnostaisi Platinum, se olisi suht lähellä kotia myös. Pitää katella, en ehkä nyt vielä kesällä kuitenkaan vaihda.

pakko kallistua kotiin päin,eli platinumille vaan (vaikka en ees koskaa käyny esim. kunto-ladys ja lappeenrannan kuntosalil),laitteita on joka lähtöön ja perinteiset kässärit ,penkit ,tangot yms kyykkypaikat on.

Kuukaus tosiaa se 45e ja oiskohan kymppikerta 48e? eikä oo pakko olla jäsen,sillon toki saa halvemmalla :) tuollahan toki on ukkojakin seassa,jos on tottunut naisten salil käymää...

No Platinumilla ainakin näyttäisi olevan 45 euroa kuussa, samoiten Lappeenrannan kuntosalilla. Molemmat on keskustassa tai ainakin hyvin lähellä, eikä niissä käsittääkseni tarvitse sitoutua mihinkään jäsenyyteen. Itekin tässä pohdin, että minne ottaisin kortin. Luultavasti kallistun Platinumin suuntaan, oon kuullut positiivisia asioita siitä.

Hmm, nyt rupesinkin miettimään Huhtaria vaihtoehdoksi. Siellä olisi mukavasti jumppiakin (runsaampi valikoima kuin Platinumilla), mutta onkos kellään kokemusta Huhtarin kuntosalista?!

Hep!

Mie myös Lappeenrannasta. Kunto-Ladyllä on tullu käytyä vajaa vuosi. Ihan tyytyväinen olen ollut, mutta nyt kun kävin kokeilee Lappeenrannan kuntosalilla, ni siel olikin paljon kivempia laitteita :hyper:

Jees, mie vetäisin tänään ex tempore radikaalin salinvaihtotempun ja siirryin Platinumille! Kortti Ladyssä loppui, kävin Plattaria testaamassa kerran ja olin myyty. Todella hyvännäköinen paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom