Tony Halmeen (Ludvig Borgan) painimatsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tonyhan kuulostaa siinä alussa ihan joltain globalisaation vastustajalta "kritisoidessaan" amerikkalaista unelmaa... :D

Pistäkäähän tähän topicciin lisää linkkejä noista Halmeen matseista, jos löytyy.

Toi linkki ei toimi enää.
Mistä muualta noita videoita voi imuroida?

Mulla ainaki on tuo K-Litellä jaossa... Noita muita Borgan matseja ei ole oikeen löytyny, mutta enpä ole pitkään aikaan etsinykään (menee etsimään):joulu3:

Originally posted by Aku-A
Toi linkki ei toimi enää.
Mistä muualta noita videoita voi imuroida?

Emulella olen itse ainakin saanut imutettua pari matsia, tulee kyllä hitaammin kuin muilla ohjelmilla, mutta varmemmin.. Leffoissa aivan ehdoton ohjelma!

Originally posted by Trog_Dor
Emulella olen itse ainakin saanut imutettua pari matsia, tulee kyllä hitaammin kuin muilla ohjelmilla, mutta varmemmin.. Leffoissa aivan ehdoton ohjelma!

Epäilen. Uskon, että yksi DC:n versioista on paljon parempi. Siinä kun on tuettuna monelta käyttäjältä lataaminen yhtäaikaa. Nopeus on siis aina taattu.

Originally posted by Ande
Epäilen. Uskon, että yksi DC:n versioista on paljon parempi. Siinä kun on tuettuna monelta käyttäjältä lataaminen yhtäaikaa. Nopeus on siis aina taattu.

mikäs se tämä...??

Originally posted by SuperStar82
mikäs se tämä...??

joo.. eipä taida tuollaista olla vielä keksitty. Tuo ei ainakaan voi olla yhteensopiva aikaisempien dc-versioiden kanssa, nimittäin slottisysteemi olisi tuolloin täysin järjetön.

Originally posted by Trog_Dor

Itselläni paras siirtonopeus on overnetillä. Eikös se juuri pohjaudu Edonkey-tekniikkaan? Saunalahden 525:llä siirto nopeus parhaimmillaan 76kb/s vai olikos se Kb...hmm...

Originally posted by Ande
No ainakin itse imuutin kokeeksi erästä tiedostoa, niin se tuli yli 30:ltä henkilöltä yhtäaikaa, ja siis kaistan täydeltä.

Samanlailla minullakin on tullut, monelta käyttäjältä samaa aikaa, mutta filu oli aina takuuvarmasti "corruptoitunut".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom