Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän epäreilusti Halme kyllä veti. Mutta ei se mua sinällään haittaa vaan enemmänkin se, että mieluummin olisin nähnyt kun tota kuikkaa vedetään rehellisellä alakoukulla leukaan niin että leegot lentää. Nyt tossa oli luovuttamisen makua. Ei ollutkaan kiva nyrkkeillä kun tuli pupu pöksyyn ja oli helpompi jäädä sinne kanveesiin nyyhkyttämään heti kun tuli tilaisuus. Itse leikkiin lähti ja puhui kovaan sävyyn, niin kumma kun heti luovutetaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä tos murikka videos ku Halme sanoo et "Huom, kuvassa lukee nyrkkeilyn raskaansarjan suomenmestari, ei mikään kurikan murikka" :D

Murikka oli istunu vissii 10v linnassa ku oli huumeissa tappanu muijansa? Jotain öykkäreitä ja koulukiusaajia nuo oli broidinsa kanssa joensuussa nuorina, ei kyl yllätä ku kattoo kavereita ja ulosantia. Saipahan ainaki selkäänsä.

http://www.youtube.com/watch?v=xUgRFPJiSos

Parhaat repliikit leffa historiassa :hyvä:

http://www.youtube.com/watch?v=VbYM7I5G3-Q

Halmeen epävirallisia otteluita:
20.12.1997 Bremen, Saksa Tony Halme W KO4 Tony Richards
12.1.1998 Jäähalli, Helsinki Tony Halme W KO1 Boogie Mustonen
20.5.1998 Jäähalli, Joensuu Tony Halme W KO1 Kari Torniainen
18.7.1998 Kuopio Jari Markkanen W TKO3 Tony Halme
5.9.1998 Hämeenlinna Tony Halme W TKO3 Juha Tuhkasaari

16.10.1999, 15.6.2001, ja 21.6.2003 on myös otellut Elovaaran kanssa leikkimielisen näytösottelun. Muistaakseni kaikki olivat ratkaisemattomia paitsi viimeinen (?).

Joku korjatkoon mikäli päivämäärät meni pieleen.

Ei tainnu uusintamatsia tulla. Vai tuliko? En ainakaan löytänyt itse.

Eikö uusinta käyty Helsingin yössä? Jos kellään on asiaan liittyviä dokumentteja niin laittakaa tänne ihmeessä.

Vähän sääli kun ei kuollut silloin niihin yrjöihinsä vaan jäi tänne kehäraakkina vaeltamaan. Sen verran oli kuitenkin järkeä päässä että teki sitten lopussa kuitekin oikean ratkaisun. Tollasen ukon kuuluukin lähteä saappaat jalassa eikä jäädä tänne vaikertamaan. Sanansa mittainen ja kova äijä.

R.I.P Tony "Viikinki" Halme

Vähän sääli kun ei kuollut silloin niihin yrjöihinsä vaan jäi tänne kehäraakkina vaeltamaan. Sen verran oli kuitenkin järkeä päässä että teki sitten lopussa kuitekin oikean ratkaisun. Tollasen ukon kuuluukin lähteä saappaat jalassa eikä jäädä tänne vaikertamaan. Sanansa mittainen ja kova äijä.

...kaikki kunnia edesmenneelle, mutta onko tuo ittensätappaminen sitten saappaat jalassa lähtemistä, niin siitä olen kyllä eri mieltä.

Jokaisella on mun mielestä oikeus päättää omasta elämästään, oli ne päätökset sitten kuinka lopullisia tahansa. Itse niistä valinnoista on seuraukset kannettava.

Halme oli yllätävän hauska mies heittäessään läppää esim. youtube clipeissä missä hän on muka työttömänä työnhakijana yms. Mielestäni ei mikään lahjakkuus nyrkkeilijänä, mutta käsittääkseni suht arvostettu showpainija oli aikanaan jenkeissä.

Miehellä oli osansa siihen että aloitin aikanaan saliharrastuksen. Kyllä minä aina haluan Tony Halmeen muistaa sellaisena kuin hän oli ennen sitä kuuluisaa tapahtumaa. Kaikki tämän jälkeen hänestä kuvatut videot joita netistä löytyy on surullista katsottavaa. Ei niissä ole enää Tony Halme. :(

Niinpä.. viimeistään siinä kohti kun niinkin kaamea kottarainen kuin tuksu ilmaantuu kylkeen niin onhan se selvä merkki siitä että nyt on menty alamäkeä ja onko näkökin mennyt.

Halme kyllä söi kaikki sanansa viimeisinä vuosina. Esimerkkinä eduskuntapelleily, huumeet yms.

Sanansa mittainen

:face: Miten ihminen joka pääsi eduskuntaan vahvasti huumeita vastustavalla ja legalistisella kampanjalla mutta paljastui jälkeenpäin (tästä on lainvoimaiset tuomiot) amfetamiinin ja kokaiinin käyttäjäksi, rattijuopoksi ja laittoman aseen omistajaksi on mielestäsi "Sanansa mittainen". Saat vapaasti pitää sitä idolinasi jos haluat - mutta älä tuu tänne väittää että Halme olisi ollut sanojensa takana seisova mies :D

Ja se nainen meidän sängyssä rakas...luulin että se olit sinä..älä viskaa mua pihalle, älä viskaa mua pihalle. (säv. Pekka Hedkrok
san. Timo Eränkö, Heikki Salomaa)

:face: Miten ihminen joka pääsi eduskuntaan vahvasti huumeita vastustavalla ja legalistisella kampanjalla mutta paljastui jälkeenpäin (tästä on lainvoimaiset tuomiot) amfetamiinin ja kokaiinin käyttäjäksi, rattijuopoksi ja laittoman aseen omistajaksi on mielestäsi "Sanansa mittainen". Saat vapaasti pitää sitä idolinasi jos haluat - mutta älä tuu tänne väittää että Halme olisi ollut sanojensa takana seisova mies :D

Ja se nainen meidän sängyssä rakas...luulin että se olit sinä..älä viskaa mua pihalle, älä viskaa mua pihalle. (säv. Pekka Hedkrok

san. Timo Eränkö, Heikki Salomaa)

No joo, tuossa olet enemmänkin kuin oikeassa, en mä noita sen sikailuja muistanut vaikka niitäkin oli niin helvetisti. Mulla pyöri vaan ajatukset sen urheilu-uran ja uhoamisen ympärillä kun tuon kirjoitin , varsinkin sen uhoamisen joka sen tavaramerkki oli. Heitti kyllä hyvää läppää, murikasta tuli kuikka ja jotenkin kummasti Tuhkasaarikin kääntyi tuhkamunaksi:D

Eikä halme muuten ole ikinä ollut mulle mikään idoli, lähinnä mielenkiintoinen persoona jonka tuohuja oli hauska seurata mediasta.
Ja nyt kun asiaa muistelen niin kyllä Halmeen huumepolitiikka vs. sen omat teot laski äijän pisteitä aikalailla munkin silmissä.

edit. Tuhkasaarihan muuten melkein tiputti Halmeen vaikka mies on painija. Sai yhden sellaisen moukun perille että polvet notkahti, Halme jopa myönsi tämän että meinasi tipahtaa.

Jos jotain positiivista pitää sanoa, niin olihan Halme parempi mitä tuo aikaisemmin mainittu Murikka. Veteli tietenkin kokkelia ja puhui pelkkää paskaa, mutta oliko mies lopulta varsinainen uhka yhteiskunnalle? Eihän se eduskunnassakaan mitään katastrofaalista tehnyt. Oli ehkä jopa parempi, mitä keskimääräinen kokoomusbroileri vaalitukien kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom