Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Tuskin Tonyn tarvii tuonne mennä almuja keräämään viinapulloa varten kuten Nykäsen, kun on kuitenkin kansanedustajan eläke varmistettu.

Ennemmin tuntuis että seiskan toimittaja on muuten saanut huijattua kameran eteen esittelemään lapastenk.. palastenko.. lastenkodista pelastamaansa kundia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo Tony on tonne risteilylle varmaan väkipakolla raahattu.

Ai se oli risteily, ilmankos oli niin kännissä että puhe sammalsi pahasti. Oli vissiin lasit molemmissa käsissä. Kerrankos sitä kännissä joku mongertaa :D

Kirjailija Halme on jokseenkin huonossa hapessa. Tota ekaa videota katellessa alko vituttamaan se ämmä joka hääräs siinä takana mikkinsä kanssa. Noi seiskan jutut on just tota tasoa:down:

Saa nähdä myydäänkö Halmeen tulevaa kirjaa enemmän ku 3kpl...jos se saa sen vielä elinaikanaan valmiiks...

Kaveri on 45 ja tossa kunnossa...no ihme et on vielä yleensä ees hengissä sen sekoilun jälkeen..

Uskotko että ne pakotti tonyn tonne?

En usko. Mutta muistaisin Tonyn mieluummin tälläisenä kuin tossa "Seiskan" kunnossa.

Ymmärrän liian hyvin miksi Tony on tonne risteilylle pyydetty, ja siitä on moraali aika kaukana. On totta, että Tony on itse oman soppansa keittänyt, mutta tää on hyvä esimerkki keltaisen lehdistön moraalista kun kyse on liikevaihdon kasvattamisesta.

Kun kirjoitin että Tony pitäis jättää rauhaan, tarkoitin sitä, että mulla ei ainakaan ois pokkaa pyytää Tonya tommoseen mukaan. Kyllähän se tulee jos siitä hilloa saa, mutta kun toinen ei käy enää ihan kaikilla pytyillä, niin pitäisikö toisten ajatella silloin Tonyn puolesta..?

En usko. Mutta muistaisin Tonyn mieluummin tälläisenä kuin tossa "Seiskan" kunnossa.

Ymmärrän liian hyvin miksi Tony on tonne risteilylle pyydetty, ja siitä on moraali aika kaukana. On totta, että Tony on itse oman soppansa keittänyt, mutta tää on hyvä esimerkki keltaisen lehdistön moraalista kun kyse on liikevaihdon kasvattamisesta.

Kun kirjoitin että Tony pitäis jättää rauhaan, tarkoitin sitä, että mulla ei ainakaan ois pokkaa pyytää Tonya tommoseen mukaan. Kyllähän se tulee jos siitä hilloa saa, mutta kun toinen ei käy enää ihan kaikilla pytyillä, niin pitäisikö toisten ajatella silloin Tonyn puolesta..?
Mä olen samoilla linjoilla Purtsin kanssa.

Siis parempi se Tony on tommoisena vihanneksena kuin junttina tuossa Jyrkissä
tästähän moni oikein nauttii. sellaiset eritoten joita miehen suunsoitto otti syystä tai toisesta päähän. itse katselisin erittäin mielelläni vanhaa hyvää tonya. ei oikein kiinnosta tuo tän hetkinen tilanne, ei tossa oo mitään hyvää.

Tonyn hahmoon liittyy paljon kovajätkä/juntti/Suomi-nostalgiaa, karvat nousee pystyyn tätäkin pätkää katsoessa. Nykyinen sössöttävä ja ihroissaan sekoileva känni-Tony tuntuu näyttävän, mihin 2000-luvulla on menty. Viimeiset legendat ja sankarit uhrataan median alttarilla ja Seiskan juontajien kaltaiset korppikotkat nokkii viimeisetkin lihat entisten ikonien revityistä raadoista.

Se todellinen Suomi-meininki on varmaan vetäytynyt johonkin maaseudulle ja piilopirtteihin pois urbaanien, modernien ja surkuteltavien kaupunkilaisten silmistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom