Tony Halme TV:ssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy sanoa, että olin yllättynyt Tonyn vaisusta olemuksesta TV:ssä. Toisaalta eipä se ehkä mikään yllätys ole kun ajattelee mitä hän on joutunut kokemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan asiallisia Halme puhui. Harkitsi puheittaan enemmän kuin ennen, kuten itsekin sanoi. Lihaa oli saanut ympärilleen sairaalan jälkeisistä ajoista.

Sama vanha Halme mutta paljon harkitsevammalta ja avarakatseisemmalta vaikutti. Ei tietenkään vielä täydessä kunnossa. Saas nähdä mistä häntä hän saa tuomion ja eroaako eduskunnasta.

Kyllä siinä itse kukin alkaa miettimään syntyjä syviä kun
kokee jotain tuollaista kuten Tony.
Eikä aina tarvitse muuta kuin tulla ikää lisää.
Kuten eräs kaverini sanoi: Tuntuu kuin vasta olin 27 vuotta ja
olen jo 47... elämä menee niin nopeasti, EI se voi olla kaikki tässä.
Kyllä jokainen jossain elämän vaiheessa miettii elämää "syvällisemmin".

Originally posted by Tahvo Tohveli
Mies on selkeästi menettänyt parhaan teränsä ja alamäki on alkanut. Ei muuta kuin uusia miehiä tilalle.

mutta kuka?? mistä me löydetään uus räävä suu jolta lähtee juttua samalla tahdilla? kuka sanoo enää suoraa median edessä miten homma menee??

Originally posted by tommih
Kyllä se puhe vähän tuntu takertelevan.

heh ehkä se puhuu sen takia hitaasti kun se yrittää ekaks ajatella mitä puhuu ja sitten vasta sanoa..ettei pääsis sammakoita :> mä veikkaan että tää threadi lähtee taas käsistä

Originally posted by tommih
Kyllä se puhe vähän tuntu takertelevan.

Kun katsoo sen jäbän silmiä niin näkee että "palo" on kadonnut osittain. Veikkaisin että lääkkeillä osuutta asiaan. Rauhoittaviahan Toni itsekin myöntää popsivansa.

Rauhallisen ja vähän aiempaa fiksumman kuvan se itsestään eilen antoi.

Originally posted by formula7
Kyllä siinä itse kukin alkaa miettimään syntyjä syviä kun
kokee jotain tuollaista kuten Tony.
Eikä aina tarvitse muuta kuin tulla ikää lisää.
Kuten eräs kaverini sanoi: Tuntuu kuin vasta olin 27 vuotta ja
olen jo 47... elämä menee niin nopeasti, EI se voi olla kaikki tässä.
Kyllä jokainen jossain elämän vaiheessa miettii elämää "syvällisemmin".

Toi on totta. Ja varmaan pistää sekin miettimään asioita kun tajuaa miten lähellä kuolemakin on voinut olla.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Mies on selkeästi menettänyt parhaan teränsä ja alamäki on alkanut. Ei muuta kuin uusia miehiä tilalle.

Puuh, Tonin anteeksipyynnöt Halosen seksuaaliseen suuntautumiseen liittyen olivat taas kyllä :david: -tasolla. Onhan mies tosiaan menettänyt suunpieksäjän taitojaan -typeryys paistaa nyt entistä selvemmin läpi.

Originally posted by Nike_Air

mutta kuka?? mistä me löydetään uus räävä suu jolta lähtee juttua samalla tahdilla? kuka sanoo enää suoraa median edessä miten homma menee??

Täältähän niitä löytyy. Pistetään oma ehdokas, sitä ennen esivaalit täällä. Ehdokkaita...?

Originally posted by ruhl
Tänään TV1:llä Tony Halme.

No joo tuo oli siis eilen. Tänään iltapäivälehtien lööpit kertoo että Tony lupaa erota jos käräjiltä napsahtaa tuomio. Suoraselkäinen mies :thumbs:

Re: Re: Tony Halme TV:ssä

Originally posted by protsku
Tänään iltapäivälehtien lööpit kertoo että Tony lupaa erota jos käräjiltä napsahtaa tuomio. Suoraselkäinen mies

Niin, tai sitten se on realisti. Sehän voidaan erottaa eduskunnasta, jos se saa tuomion jostain vakavammasta. Taisi olla niin että jos tuomitaan vankeutta, ehdollista tai ehdotonta. Sakoista ei vielä tapahdu mitään, eikä tarviskaan.

Korjatkaa jos olen väärässä.

lepex:

Et oo väärässä...ainakin maikkarin teksti-tv kertoi asian juuri tällä tavalla...(10 min. sitten katsoin)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom