Tonnikalaa öljyssä vai vedessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n00kie
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by n00kie
Eli kumpaa kannattaisi ostaa?
Tonnikala vedessä maistuu joltain aivan kauheelta ::urjo: mutta öljyssä olevaa voi jopa syödä.

Miten te olette tonnikalaongelman hoitaneet?

Häh, tonnikala vedessähän on hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok...

Hmm.....Kummassakin syön sekä vedessä että öljyssä....Rainbow tonnikalaa syön ja rainbow tonnikalassa joka on öljyssä on kasvis öljyä...Eli ei pahinta...Meillä syödään melkein joka päivä lihamakaroonilaatikkoa,joten otan lautasellisen sitä ja lisään yhden purkin tonnikalaa ja sekoitan....Hyvää,tonnikala ei maistu siinä millekkään ja ketsupin kanssa koko homma on taivaallista :thumbs: .....Joskus kun ei taas ole kotona lihamakaroonilaatikkoa eikä jaksa ruveta värväämään sitä ostan kaupasta saarioisten lihamakaroonilaatikon 400g ja lisään siihen tonnikalapurkin ja hyvää on ;) ......Yhdessä saarioisten lihamakarooni laatikossa on noin 30g proteiinia + tuo tonnikalapurkki eli 30g siitä tulee jo 60 grammaa proteiinia eli ei mitään roska ruokaa :rolleyes: ........

Re: onko tutkimuksia?

Originally posted by strike
Saisikohan kuinka helposti eri valmistajilta selville sen, mitä rasvaa he käyttävät purkittaessaan tonnikalaa? ....jos vaikka pistäisi kyselyä menemään ja tekis vertailun....

Ainakin yhden valmistajan purkissa luki auringonkukkaöljyä.
En kyllä muista kenen purkittama tonnari oli kyseessä.

Itse syön pääosin tonnarin vedessä. Joskus, esimerkiksi iltapalaksi nautiskelen öljyyn säilöttyä.

Itse ostin vähän aikaa sitten tonnikalaa öljyssä ja sen tonnikalan seassa oli kalansuomuja, meni kyllä ruokahalut samantien:urjo:

En kyllä sen jälkeen vähään aikaan ostanut tonaa.

Nykyään olen päästyt tapauksen yli, vaikka joskus tonnikalaa syödessä palaa mieleeni nämä ikävät muistot tästä tapahtumasta.

Originally posted by unreal
Itse ostin vähän aikaa sitten tonnikalaa öljyssä ja sen tonnikalan seassa oli kalansuomuja, meni kyllä ruokahalut samantien

Oliko tää hiutaleina siinä öljyssä? Tonnikala hiutaleina on yleensä sitä paskalaatusinta, ja ne viimeset rippeet mitä siitä delfiinistä on saatu irti. Seassa sitten on yleensä juuri suomuja, jotain mustaa mönjää, ruodon kappaleita yms.

Tonnikala paloina vedessä rokkaa :kippis1:

Originally posted by opm
Niissä purkeissa lukee aina mitä tonnikalaa se sisältää, ja olen ite Yellowfiniin ja Tongoliin törmänny. Tongol on näistä se parempi, koska Yellowfin on juuri semmonen kuiva. Tässä hiljattain Rainbow kuitenkin teki huonon tempun, ja merkitsee nykyään purkkeihin "Yellowfin/Tongol" eli on ihan arpapeliä kumpaa saa.
Toistaiseksi on tullut pari huonoa ja pari hyvää.

Mistä kohtaa tuo siitä purkista löytyy? En ainakaan omasta Rainbow/Tonnikalapala vedessä-purkistani löytänyt. Tuntuu tuo koostumus kyllä vähän vaihtelevan eri purkkien välillä.

Originally posted by nikke1
Oliko tää hiutaleina siinä öljyssä? Tonnikala hiutaleina on yleensä sitä paskalaatusinta, ja ne viimeset rippeet mitä siitä delfiinistä on saatu irti. Seassa sitten on yleensä juuri suomuja, jotain mustaa mönjää, ruodon kappaleita yms.

Tonnikala paloina vedessä rokkaa :kippis1:

Olen käyttänyt Rainbow tonnikalahiutaleita vedessä tuotetta.
Ravintosisällössä luvataan 25% proteiinia, eli aivan käypää kamaa.:kuola:

http://www.omatmerkit.inex.fi/omdet.asp?viewID=1092&productID=905

Kyllähän sieltä saattaapi jonkusen ruodon bongata jos tarkkaan syynää, mutta nekin ovat silkkaa ravintoa luustolle.

PS. tulkitaanko tuo linkki mainokseksi, vaiko tuoteselosteeksi ko. tuotteelle ??? :confused:
Odotan jännittyneenä tuomiota. :zzzz:

Mulle on tullut tavaksi aina iltaisin paistaa purkillinen,tai kaksi purkillista tonnikalaa(hiutaleina vedessä) kylmäpuristetussa rypsiöljyssä ja sitten heittää ketsubbia sekaan.On jopa ihan herkullista.Joskus olen syönyt raakana tollasen purkillisen ja hyi vittu osas olla paskaa...
Vertaa:Sama kun söis maustamatonta rahkaa suoraan purkista eikä maustais vaikka mehukeittiksella.

Pirkka - tonnikaloja vedessä tossa vieressä just nyt. Ihan raakana. Ennen söin öljytonnikalaa majoneesin kanssa leivän päällä mut tää on niin paljon helpompaa. Eitä tää edes maistu pahalle. :haart:

Originally posted by nikke1

Oli tonnikalahiutaleita öljyssä en kyllä muista merkkiä.

Olen kyllä kuullut myös usemmalta henkilöltä että roippeita sinne silputaan.

Nykyään ostan vain tonnikalapaloja vedessä ja lisään rypsärin sekaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom