TomTom Go 730

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelles
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Myin auton jonka mukana meni vanha kunnon tomtom one ja nyt tarvitsisin uuden navigaattorin. Kuulisin mielelläni kokemuksia tuosta tomtom go 730 mallista. Eli malli missä esim. kaistaopastukset näkyvät kuvana näytöllä. Miten esim. hands free toimii jne? Ja se FM lähetin..mitä hyötyä siitä oikeasti on?
Uusi auto tulee torstaina, joten tulee tehtyä nyt sitten navigaattori päivitys samalla :D

E: Onko jollain käytössä nuo tomtom tarralevyt, eli navigaattori tarran avulla kojelautaan kiinni, ei ikkunaan? Eli pysyykö kiinni vai tipahteleeko töyssyissä pois?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on toi GO 730, ei tosin ole ole sitä erillistä antenniä, eli siihen en osaa ottaa kantaa.
Itse navigaattori on mun mielestä erittäin hyvä, isohko selkeä näyttö ja riittävät toiminnot helposti käytettävissä.

Se kaistaopastus tulee vain esim. moottoritien liittymissä jne, ei siis ns. jatkuvalla syötöllä. Ekoilla kerroilla vähän hämää, mutta hyvä se on sitten, kun siihen tottuu.

Handsfreetä en tuon kanssa ole paljon käyttänyt, mutta kyllä mä sitä testasin, ihan ok tuntui toimivan. Tosin, tekstiviestit eivät tulleet navigaattoriin asti, ei vissiin toimi läheskään kaikilla puhelimilla. Viestien lähetys kuitenkin toimi.

Ton avustuksella tuli viime kesänä tehtyä muutaman viikon reissu ja muutenkin tullut käytettyä kohtuu ahkerasti ja aina on perille löydetty. Eli hyvällä tarkkuudella tuntuu laite toimivan.

Niin ja mulla on navigaattori ihan vaan sillä imukuppikiinnityksellä kiinni, muita tapoja en ole edes kokeillut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom