Vai oliko tuo sen nimi, ”Takaanta”Mistä tuli? Takaanta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai oliko tuo sen nimi, ”Takaanta”Mistä tuli? Takaanta?
Kappas vain.Niinimäki itse kiistää käyttäneensä mitään väkivaltaa. Hänen lyömisestään kertoivat poliisikuulusteluissa ainoastaan vastapuolen todistajat. Sivulliset eivät nähneet Niinimäen lyövän.
Väärän todistuksen antaminen viranomaiselle on myös rangaistava teko. Sakkoa tai enintään kuusi kuukautta vankeutta. Ei siis välttämättä liity tähän tapaukseen mitenkään, mutta saattaa liittyä.Kappas vain.
VIttu että raivostuttaa noi puppumedioitten otsikoinnit.
On tärkeä että rikostapauksissa kirjoitetaan rikollisen nimi, mutta jos Niinimäkeä olisi takaanta lyönyt Marko Lappajärvi tai Verneri Simonen, niin toi paskamedia ei olis ees vaivautunut tekeen juttua.
En käsitä että ihmiset vielä lukee noita.
VAltamedia on julkaisuut jutun tuomiosta ihan nimellä, mutta ilman öyhöttämistä.No tääkään juttu olis tuskin valtamediasta selvinnyt. Hyvä että joku noista kertoo.
Jos somali hakkaa jonku, niin miksi sitä ei saisi otsikossa mainita? Valtamedia uutisoi jatkuvasti suomalaismies teki sitä ja tätä, mutta siitä ei kukaan valita. Laitappa vaikka googlen hakuun "suomalaismies pahoinpiteli", niin tulee sivukaupalla juttuja.
VAltamedia on julkaisuut jutun tuomiosta ihan nimellä, mutta ilman öyhöttämistä.
Googletin "Suomalaismies pahoinpiteli" ja tapauksissa on kerrottu ulkomailla tapahtuneista ja Suomalaisten ulkomaalaisiin kohdistuneista rikoksista. Tämä Somalialaistaustainen heppuhan on siis ilmeisesti myös yhtä SUomalainen kuin vaikkapa sinä tai minä, eli Suomessa syntynyt. Ei siis Somalialainen...
YLipäätään vihan lietsominen on ihan vitun typerää ja lapsellista.
Sananvapaus, hyssyttelyn välttäminen ja faktapohjainen uutisointi on kyllä aivan kamalaa.Rankasti off topic, mutta mun mielestä on helvetin hyvä että ei vöhemmistöjen etnistätaustaa nosteta yhtään kummemmin esille uutisoinnissa. Aina kun näin tehdään, alkaa oikealta ja vasemmalta sen verran kovä öyhöttäminen, että ei sitä kestä ees naapurin erkki tai sokea reetta.
Olen kyllä toista mieltä. On täysin perusteltua seurata etnisten vähemmistöjen sopeutumista yhteiskuntaamme ja rikostenseuranta on yksi olennainen osa sitäRankasti off topic, mutta mun mielestä on helvetin hyvä että ei vöhemmistöjen etnistätaustaa nosteta yhtään kummemmin esille uutisoinnissa. Aina kun näin tehdään, alkaa oikealta ja vasemmalta sen verran kovä öyhöttäminen, että ei sitä kestä ees naapurin erkki tai sokea reetta.
Enpä nyt löytänyt enään itsekkään, mutta minulla oli tuo nimi tiedossa entuudestaan enkä seuraa puppumedioita joten sen on pakko olla tullut tietooni jostain valtamediasta. Noh. Tästä tuskin mun kannattaa alkaa vääntään sen enempää kun ei oo antaa lihaa luiden ympärille.En kyllä löytänyt nopealla googletuksella. Laitatko linkkiä?
Koska puhuttiin somalilaistaustaisesta ei somalialaisesta. Somalilaistaustainen on Somalivanhemmista syntynyt ja somalialainen on somaliassa syntynyt. Simple.Ja tämä rikos tapahtui Suomessa somalin toimesta, missä vika? Mistäs päättelit, että on Suomessa syntynyt?
En minäkään faktojen kertomista. Se miten ne faktat tuo esille onkin toinen asia.Itse en näe faktojen kertomista vihan lietsomisena.
Oli perusteltua tai ei, niin se vitun älämälö ja ihmisten haukkuminen mitä rastatukat hassuissa pipoissaan ja kalja-makkara kansa kaikkia kohtaan osoittaa on hiton raskasta.Olen kyllä toista mieltä. On täysin perusteltua seurata etnisten vähemmistöjen sopeutumista yhteiskuntaamme ja rikostenseuranta on yksi olennainen osa sitä
Noi on hienoja juttuja. Harmi että ihmiset pilaa ne.Sananvapaus, hyssyttelyn välttäminen ja faktapohjainen uutisointi on kyllä aivan kamalaa.