Tom "Stoneface" Niinimäki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinimäki itse kiistää käyttäneensä mitään väkivaltaa. Hänen lyömisestään kertoivat poliisikuulusteluissa ainoastaan vastapuolen todistajat. Sivulliset eivät nähneet Niinimäen lyövän.
Kappas vain.

UFC-ottelija Tom Niinimäen pahoinpidellyt somali selvisi ehdollisella
https://www.nykysuomi.com/2018/02/0...n-pahoinpidellyt-somali-selvisi-ehdollisella/

Varsinais-Suomen käräjäoikeus kertoo tuomiolauselmassaan näin:

”Omar on tehnyt ruumiillista väkivaltaa Niinimäelle lyömällä Niinimäkeä
voimakkaasti nyrkillä kasvojen alueelle sillä seurauksella, että Niinimäki on kaatunut maahan. Omar on tämän jälkeen potkaissut maassa ollutta Niinimäkeä päähän.

Niinimäelle on edellä mainitusta menettelystä aiheutunut ainakin tajuttomuutta, takaraivoon kuhmu, hampaaseen lohkeama ja oikeaan poskipäähän ruhjevamma ja turvotusta. Lisäksi Niinimäen vammat ovat viitanneet siihen, että hänelle olisi aiheutunut myös aivotärähdys tai aivovamma.”

Pahoinpitelijälle, somalitaustaiselle Yahye Abdulqadir Omarille luettiin tuomioksi 7 kk ehdollista vankeutta sekä maksettavaksi 4000 euron korvaukset uhrille. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen.

VIttu että raivostuttaa noi puppumedioitten otsikoinnit.
On tärkeä että rikostapauksissa kirjoitetaan rikollisen nimi, mutta jos Niinimäkeä olisi takaanta lyönyt Marko Lappajärvi tai Verneri Simonen, niin toi paskamedia ei olis ees vaivautunut tekeen juttua.
En käsitä että ihmiset vielä lukee noita.

VIttu että raivostuttaa noi puppumedioitten otsikoinnit.
On tärkeä että rikostapauksissa kirjoitetaan rikollisen nimi, mutta jos Niinimäkeä olisi takaanta lyönyt Marko Lappajärvi tai Verneri Simonen, niin toi paskamedia ei olis ees vaivautunut tekeen juttua.
En käsitä että ihmiset vielä lukee noita.

No tääkään juttu olis tuskin valtamediasta selvinnyt. Hyvä että joku noista kertoo.
Jos somali hakkaa jonku, niin miksi sitä ei saisi otsikossa mainita? Valtamedia uutisoi jatkuvasti suomalaismies teki sitä ja tätä, mutta siitä ei kukaan valita. Laitappa vaikka googlen hakuun "suomalaismies pahoinpiteli", niin tulee sivukaupalla juttuja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tääkään juttu olis tuskin valtamediasta selvinnyt. Hyvä että joku noista kertoo.
Jos somali hakkaa jonku, niin miksi sitä ei saisi otsikossa mainita? Valtamedia uutisoi jatkuvasti suomalaismies teki sitä ja tätä, mutta siitä ei kukaan valita. Laitappa vaikka googlen hakuun "suomalaismies pahoinpiteli", niin tulee sivukaupalla juttuja.
VAltamedia on julkaisuut jutun tuomiosta ihan nimellä, mutta ilman öyhöttämistä.
Googletin "Suomalaismies pahoinpiteli" ja tapauksissa on kerrottu ulkomailla tapahtuneista ja Suomalaisten ulkomaalaisiin kohdistuneista rikoksista. Tämä Somalialaistaustainen heppuhan on siis ilmeisesti myös yhtä SUomalainen kuin vaikkapa sinä tai minä, eli Suomessa syntynyt. Ei siis Somalialainen... SOmaliuden korostaminen otsikossa on siis ihan turhaa tällaisessa tapauksessa ja sen tarkoitus onv ain luoda rasistista vihaa ympärille. YLipäätään vihan lietsominen on ihan vitun typerää ja lapsellista.
Mattih3: TAkaanta tarkoittanee takaa päin. Sitä käytettiin tässä ketjussa kuvaamaan jotakuinkin, että "Sitten tuli Takaanta ja löi..." Tästä Pakkismaiseen tapaan Takaantasta muodostui lyöjän lempinimi.

VAltamedia on julkaisuut jutun tuomiosta ihan nimellä, mutta ilman öyhöttämistä.

En kyllä löytänyt nopealla googletuksella. Laitatko linkkiä?

Googletin "Suomalaismies pahoinpiteli" ja tapauksissa on kerrottu ulkomailla tapahtuneista ja Suomalaisten ulkomaalaisiin kohdistuneista rikoksista. Tämä Somalialaistaustainen heppuhan on siis ilmeisesti myös yhtä SUomalainen kuin vaikkapa sinä tai minä, eli Suomessa syntynyt. Ei siis Somalialainen...

Ja tämä rikos tapahtui Suomessa somalin toimesta, missä vika? Mistäs päättelit, että on Suomessa syntynyt?

YLipäätään vihan lietsominen on ihan vitun typerää ja lapsellista.

Itse en näe faktojen kertomista vihan lietsomisena.

Rankasti off topic, mutta mun mielestä on helvetin hyvä että ei vöhemmistöjen etnistätaustaa nosteta yhtään kummemmin esille uutisoinnissa. Aina kun näin tehdään, alkaa oikealta ja vasemmalta sen verran kovä öyhöttäminen, että ei sitä kestä ees naapurin erkki tai sokea reetta.

Rankasti off topic, mutta mun mielestä on helvetin hyvä että ei vöhemmistöjen etnistätaustaa nosteta yhtään kummemmin esille uutisoinnissa. Aina kun näin tehdään, alkaa oikealta ja vasemmalta sen verran kovä öyhöttäminen, että ei sitä kestä ees naapurin erkki tai sokea reetta.
Sananvapaus, hyssyttelyn välttäminen ja faktapohjainen uutisointi on kyllä aivan kamalaa.

Olen kyllä toista mieltä. On täysin perusteltua seurata etnisten vähemmistöjen sopeutumista yhteiskuntaamme ja rikostenseuranta on yksi olennainen osa sitä

En kyllä löytänyt nopealla googletuksella. Laitatko linkkiä?
Enpä nyt löytänyt enään itsekkään, mutta minulla oli tuo nimi tiedossa entuudestaan enkä seuraa puppumedioita joten sen on pakko olla tullut tietooni jostain valtamediasta. Noh. Tästä tuskin mun kannattaa alkaa vääntään sen enempää kun ei oo antaa lihaa luiden ympärille.

Ja tämä rikos tapahtui Suomessa somalin toimesta, missä vika? Mistäs päättelit, että on Suomessa syntynyt?
Koska puhuttiin somalilaistaustaisesta ei somalialaisesta. Somalilaistaustainen on Somalivanhemmista syntynyt ja somalialainen on somaliassa syntynyt. Simple.

Itse en näe faktojen kertomista vihan lietsomisena.
En minäkään faktojen kertomista. Se miten ne faktat tuo esille onkin toinen asia.

Ja ei. EN oo vihervassarisuvakkihuora. Mua vituttaa kaikki puppumedian suoltama paska oli se mistä lähteistä tahansa.

Olen kyllä toista mieltä. On täysin perusteltua seurata etnisten vähemmistöjen sopeutumista yhteiskuntaamme ja rikostenseuranta on yksi olennainen osa sitä
Oli perusteltua tai ei, niin se vitun älämälö ja ihmisten haukkuminen mitä rastatukat hassuissa pipoissaan ja kalja-makkara kansa kaikkia kohtaan osoittaa on hiton raskasta.

Sananvapaus, hyssyttelyn välttäminen ja faktapohjainen uutisointi on kyllä aivan kamalaa.
Noi on hienoja juttuja. Harmi että ihmiset pilaa ne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom