Ariel ei veikkaa voittajia, vaan yrittää arvata kummalla on pienempi kerroin vedonlyönnissä.
Juu kyllä mä sen tiedän että arvaavat ennakkosuosikkia, pitikö tulla pilaamaan saatana..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ariel ei veikkaa voittajia, vaan yrittää arvata kummalla on pienempi kerroin vedonlyönnissä.
Tän hirvittävän hypetyksen keskellä mua alkaa pelottaa aivan hirveästi, että mitä jos matsissa sattuu jokin yksi pieni virhe, joka kostautuu karmaisevalla tavalla. Jos Niinimäki häviää tämän, hirvittää ajatus siitä, miten organisaatio ym suhtautuu asiaan kun Bäckströmiä pidetään pystymetsäläisenä amatöörinä. Sydämeni pohjasta toivon, että Tomppa hoitaa tämän tyylikkäästi himaan.
Mätäfarssi jos noin käy.Saa nähdä esitelläänkö Tomppa nyt: Fighting out of Boca Raton, Florida by way of Turku, Finland?
Tän hirvittävän hypetyksen keskellä mua alkaa pelottaa aivan hirveästi, että mitä jos matsissa sattuu jokin yksi pieni virhe, joka kostautuu karmaisevalla tavalla. Jos Niinimäki häviää tämän, hirvittää ajatus siitä, miten organisaatio ym suhtautuu asiaan kun Bäckströmiä pidetään pystymetsäläisenä amatöörinä. Sydämeni pohjasta toivon, että Tomppa hoitaa tämän tyylikkäästi himaan.
Pidä nainen suus kiinni :D Tässä vaiheessa ei ruveta maalaamaan piruja seinille!
Niinimäki ei varmasti sorru aliarvioimaan ruotsalaista,tasainen varma suoritus ja toinen voitto kotiin.
Toivottavasti on tai sitten Tompalla on huono gameplan. Olisi hölmöä lähteä kokeilemaan pystyä ottelun alussa vastustajan vahvuusalueella, kun ottaa huomioon Tompan huomattavan (oletetun) edun painissa ja fysiikassa. Pystyä voi kokeilla sitten kun on väsyttänyt ruotsalaista yhden tai kaksi erää matossa.onko se nyt kuitenkaan varma että sinne mattoon pyritään välittömästi ?