Tom "Stoneface" Niinimäki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tonni Tompan puolesta, rohkeita kavereita! Buffer kun kuuluttaa tulosta julkistaessaan: Ladys and gentlemen, we have a split decision! First referee scores this contest 29-28 for Rahya, second referee scores 29-28 for Niinimaeki. Third referee scores 29-28 for the winner of this bout... Tuossa kohtaa saattaa arvon vedonlyöjillä pumppu lyödä pari kertaa tyhjää.:D

Ei kyllä pelannu euroilla toi kaveri joka väitti tonnin lyöneensä. Itse yritin lyödä 200 egee tompan puolesta 3,5 kertoimella, mutta ei hyväksynyt niin suurta panosta. Loppujen lopuksi hyväksyi kuitenkin 180euron panoksen. Vastaavasti kävi mulla myös Anderson silva Weidman ottelussa vastaavalla kertoimella.

Ei kyllä pelannu euroilla toi kaveri joka väitti tonnin lyöneensä. Itse yritin lyödä 200 egee tompan puolesta 3,5 kertoimella, mutta ei hyväksynyt niin suurta panosta. Loppujen lopuksi hyväksyi kuitenkin 180euron panoksen. Vastaavasti kävi mulla myös Anderson silva Weidman ottelussa vastaavalla kertoimella.

Kai tota kohdetta voi pelata muuallakin kun just sil yhellä sivustolla?Ja vedönlyönti sivustot asettaa noit panoskattoja mikäli onnistut voittamaan reilusti,alussa on mun mielest mahdollista pelata isollakin panoksella

TUF 18 Finale

Näyttäisin Tompan matsi olevan tuon mukaan illan neljäs ottelu eli UFC TV:sta voisi väijyä? Vai tuleeko tuohon korttiin vielä tuf-lisäyksiä?

Kyllä se neljä - kuusi matsia yleensä löytyy maincardilta eli nyt näyttäs että Tomppa on siellä eikä alakortilla. Peukut pystyssä toivotaan että tipahtaa preleihin!

Kyllä se neljä - kuusi matsia yleensä löytyy maincardilta eli nyt näyttäs että Tomppa on siellä eikä alakortilla. Peukut pystyssä toivotaan että tipahtaa preleihin!

Oishan se siistiä jos Tomppa ois heti Main cardilla. Sais ainaki näkyvyyttä. Mut oman elämän helppouden toivossa tippuispa prelimeihin :D

Siis, kai tän saa ostaa UFC.tv:stä? Miks ihmees MTV ei saanut ostettua tätä.... tai halunnut.

isosti kun lyö joutuu laittaa mailia ja kuvat passista että hyväksyy.

isosti kun lyö joutuu laittaa mailia ja kuvat passista että hyväksyy.

Ne passikuvat ja muut lähetetää silloin ku rekisteröityy ja tarttee vaan kerran postaa...... Joskus saatta nordicbetilläkin jäädä maksimi vetosummat mitä ne sallii pariin kymppiin jossain kamppailutapahtumissa, jos sivu sanoo että ei salli isompaa summaa, niin ei siinä mikään passin kuvien lähetys auta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä iltaa ei voi näyttää, koska Maikkarilla ei ole oikeuksia TUFiin. Eikä yksittäistä iltaa kaiketi saatu sitten rahallakaan.
:david:

Joo-o. Mulla on koko MTV paketti vain UFC:n takia. :(

Ne passikuvat ja muut lähetetää silloin ku rekisteröityy ja tarttee vaan kerran postaa...... Joskus saatta nordicbetilläkin jäädä maksimi vetosummat mitä ne sallii pariin kymppiin jossain kamppailutapahtumissa, jos sivu sanoo että ei salli isompaa summaa, niin ei siinä mikään passin kuvien lähetys auta.

Hmmh. Laitappa Vyötiäinen kuvakaappaus kilon vedostasi niin ei tarvitse pakkiksen epäillä.

Paska puhetta.

Itse joutunu lähettää aina kotiutuksen yhteydessä ja tää käytäntö on kyl käytössä suurimmassa osassa.

Jos sä oot onnistunu voittamaan paljon vedonlyönnillä ni saitti saattaa asettaa sulle panosrajat.En tiedä paljon se raja on uusilla käyttäjillä mut kyl tonnin vedon luulis onnistuvan

Itse joutunu lähettää aina kotiutuksen yhteydessä ja tää käytäntö on kyl käytössä suurimmassa osassa.

Jos sä oot onnistunu voittamaan paljon vedonlyönnillä ni saitti saattaa asettaa sulle panosrajat.En tiedä paljon se raja on uusilla käyttäjillä mut kyl tonnin vedon luulis onnistuvan

Itse olen lähettänyt ne kuvat sinne jo silloin rekisteröidessä ja lisätessä rahaa. Esim nordicilla ne pysyy sitten tallessa heillä ja ei tarvitse uudelleen lähettää kun kotiuttaa, ainakaan minun, saattaa olla että joltain vaatii uudestaan silloin tietysti...

Esimerkiksi joitain urheilutapahtumia joita pelataan erittäin vähän esim nordicilla ja unibetillä, maksimi vedonlyöntisummat voivat tosiaan olla erittäin pieniä jos olet jo samasta lajista voittanut vetoja lähipäivinä...

Eiks nämä Tuf-illat ole tulleet Canal+ extremeltä ?
Onko :o On mulla sekin.

Mikähän UFC siellä on la-su klo 00:30 joka kestää 3 tuntia?
EDIT: No ei ainakaan tuo... ihan väärä aika.

Pah.

Olikos tosta matsin tarkemmasta alkamisajasta jo jotain veikkailuja? Ne ketä on enemmänkin väijyny UFC-tapahtumia livena osaa varmaan heittää jotain valistuneita arvauksia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom