Tom "Stoneface" Niinimäki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehkä joku voisi harkita tuovansa tätä asiaa esille Tompan omilla sivuilla pikkuhiljaa? Samoin jos Tomppaa ei itseään huvita Twitterii kirjotella niin pistää jonkun muun rustaa pari sanaa sinne tasasin väliajoin. :) En nyt halua olla negaaja, mutta kantsii alkaa pitää huolta noista nettipuolen päivityksistä heti nyt.

Twitteri ei tosiaan kiinnosta kovin monia and that's ok, plus on ihan normisetti että ottelijoiden tilejä päivittää joku muu. Ei puhuta isoista määristä vielä ollenkaan, mutta Tompankin tiliin on tullun ehkä 50 seuraajaa lisää eilisestä? Antoninkin tiliä alko seuraamaan vähän enemmän jengi kun sinne alettiin jotain randomia kirjottelee. Tuonnehan riittää myös pistää esim. aina artikkelit jotka julkaistaan, jne. Toki parhautta on sitten fiilikset, ja etenkin ihan mitkä vaan kuvat. Tiliä seuraa jo mm. @UFC ja jokunen ulkomainen MMA uutissivustokin.

Juuri näin. Sama kaveri joka Tompan Facebookin fanisivustoakin päivittelee voisi ottaa tuon Twitterin myös hallintaansa. Tuonne fanisivulle on minusta tullut asiallisia ja hyviä päivityksiä. Niinimäki tuskin itse sinne Twitteriin tulee ikinä mitään kirjoittamaan, mutta se olisi kuitenkin markkinoinnillisesti järkevä pitää aktiivisena. Yksi tweetti päivässä ei ole paha rasti.

Mä luulen, että ufc-sopimus voi jopa pakottaa aktiivisempaan twitterin käyttöön. UFC on ihan tietoisesti ottanut twitterin melkeinpä "päämediakseen" jos SoMesta puhutaan.

Mä luulen, että ufc-sopimus voi jopa pakottaa aktiivisempaan twitterin käyttöön. UFC on ihan tietoisesti ottanut twitterin melkeinpä "päämediakseen" jos SoMesta puhutaan.
Totta. Onhan ne edelleen siellä lähetyksien fighter overlay grafiikoissa?

Silti, kukaan ei pakota itse ottelijaa pistämään sinne mitään. Se jo auttaa kummasti jos pistää Facebookin statukset puskemaan suoraan Twitteriin. Tosin nyt kandeis Twitterissä olla in english.

Totta. Onhan ne edelleen siellä lähetyksien fighter overlay grafiikoissa?

Silti, kukaan ei pakota itse ottelijaa pistämään sinne mitään. Se jo auttaa kummasti jos pistää Facebookin statukset puskemaan suoraan Twitteriin. Tosin nyt kandeis Twitterissä olla in english.

Tomppa ota yhteyttä jos et saa hommaa onnistumaan. Minä voin ottaa vastuulleni Twitter päivittelyn. PS En kerro raiskausvitsejä.

Ihan helvetin hieno juttu! Jos Rani Yahyan kellistää, niin aikamoisen tempun tekee.

Aika jännä ylipäätään, että UFC debytantti saa vastaansa 3 ottelu voittoputkessa olevan konkarin. Onhan Tompallakin kova putki päällä, mutta UFC-voitto on aina UFC-voitto.

Ylipäätään TUF 18 Finaali näyttää herkulta. Mun mielestä Rani Yahya vs Tom Niinimäki pitäisi vaan olla main-event. Varmaan ollaan täällä samoilla linjoilla?

..
Aika jännä ylipäätään, että UFC debytantti saa vastaansa 3 ottelu voittoputkessa olevan konkarin. Onhan Tompallakin kova putki päällä, mutta UFC-voitto on aina UFC-voitto.
..

Tästähän Niinimäki kommentoi RadioRock:n haastattelussa, että joku "peruutuspaikka" voi olla mahdollinen Tompalle ko. kortille.
Hyvä tason mittaus mun mielestä ja täydellinen ajoitus matsille (hyvä voitto pohjalla ja seuraavaan matsiin treenaus jo alkanut). Täydellinen ajoitus myös siinä mielessä, että Niinimäen toiselle matsille UFC Ruotsi olisi aika luonnollista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan helvetin hieno juttu! Jos Rani Yahyan kellistää, niin aikamoisen tempun tekee.

Jason Coles ‏@MMASun 4. lokakuuta
UFC needs a featherweight for UFC 166..any takers? @fightJim @TouchyFili @LancePalmer @Stonefacemma @MirsadBekticMMA @seanshelby @danawhite

Tom Niinimäki ‏@Stonefacemma 4. lokakuuta
@MMASun @fightJim @TouchyFili @LancePalmer @MirsadBekticMMA @seanshelby @danawhite I am ready

En tiedä oliko tuolla asian kanssa mitään tekemistä, Tompan twitteristä bongasin eilen..

Jason Coles ‏@MMASun 5. lokakuuta
@Stonefacemma you are probably one of the most overdue in the world for a UFC chance. @seanshelby @danawhite

Oli näköjään jatkoksi. Kenties tää Niinimäen hehkuttaminen nyt ei olekkaan vain suomalainen juttu.

siitä vaan hieromaan kontakteja!!

yes_jack_nicholson9ijhm.gif

Ois hyvä jos tomppa pääsis tuohon parhaimpaan minimiesten talliin. Kyl sielä on hyvät ajat menossa vaik Dillashaw nyt saikin split häviön. Ja tiimin me-henkiki varmaan kovalla tasolla ja ilmapiiri on parempi ku hyvä kehittymiselle.

Viimeks kun annettiin debytantille matsi kolmen ottelun voittoputkessa ollutta Alesio Sakara vastaan, niin hyvinhän siinä lopulta kävi. Vuohi kaatu

Kyllä Niinimäki on mennyt koko ajan eteenpäin. Nykyään liike ja fysiikka on ehdottoman huipputasolla. Todella paha vastustaja ihan kelle vaan. Ei ainakaan ruutia saa enemmin pakattua tuohon painoon. Tällainen skeptikko kuin itse alkaa olemaan lähes varma, että menestystä tulee seuraavissa matseissa. Jotenkin sellainen Fedormainen kokonaisuus on nykyään Tompalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom