Toinen ohjain X-boxiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Oon tuossa aatellu hommata toisen ohjaimen ja kysyisinkin että onko teillä käyttökokemuksia logitechin ja mad catzin ohjaimista kun ne näyttäs olevan suhtkoht halpoja...Eli kumpiko olisi parempi valinta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mad catzin ne vihreät pienet ohjaimet ei ole minun makuuni koska ne tatit siinä on ihan hempulan tuntuisia, toisaalta jotkut pitää niistä enemmän kun alkuperäisestä ja toi tuntuu mun käteeni kyllä turhan pieneltäkin.Logitechissa ne tatit on saman kaltaiset kun alkuperäisessä ohjaimessa ja koko hyvä, mun mielestä noista parempi.

harde20 sanoi:
Oon tuossa aatellu hommata toisen ohjaimen ja kysyisinkin että onko teillä käyttökokemuksia logitechin ja mad catzin ohjaimista kun ne näyttäs olevan suhtkoht halpoja...Eli kumpiko olisi parempi valinta?
Sen mitä olen noita muita ohjaimia näplänny ni sanoisin, et ei ole alkuperäisen voittanutta. Siis sitä pienempää X-Boxin ohjainta, ei sitä isoa vempulaa. Ja tämä on tietty IMOa. :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Ostin tos jonku aikaa sit Logitechin langattoman ohjaimen. Oli vitun kätevä ja muutenki se ohjain sopii kätee paljo paremmin ku X-Boxin perus iso ohjain. Mutta mulla meni ainaki tosta langattomasta se näppäimistön matto "rikki" eli yks näppäin ei palautunut ja ohjain oli sitä vaille valmis roskii ku ei ollu niitä mattoi yhtää ylimääräisiä missää. Nyt ostin logitechin samanlaisen mut johdollisen ja se on hyvä, ite tykkään ainaki pelata senka mielummin ku alkuperäsen.

Ostin Logitechin compact controllerin, ihan hyvän tuntuinen perusohjain :)

Mä ostin 2 kpl Logic3 -merkkisiä ohjaimia. Mielestäni tuntuvat käteen samanlaisilta kuin aito ohjain, mutta hintaa oli vain 12-13 euroa/kappale. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen hinta/laatu -suhteeseen.

Airbag sanoi:
Mä ostin 2 kpl Logic3 -merkkisiä ohjaimia. Mielestäni tuntuvat käteen samanlaisilta kuin aito ohjain, mutta hintaa oli vain 12-13 euroa/kappale. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen hinta/laatu -suhteeseen.
Mistä noin halvalla sait :eek:

Logi3:et on kyllä aika muovisen oloisia.. logitechitkin parempia. mad catzi iso ohjain oli hyvä, mutta hajosi aika nopeasti (no, def jam story mode neljästi läpi, kai se selittää).

Nyt yksi originaali s-ohjain, 2 logiteciä ja yksi logi3 käytössä. Logit verkkokaupasta ja logi3 citymarketista, jotain 15-25e/kipale tullut maksettua. Kyllä noilla pelaa, mutta "the ohjain" on vielä kokematta. Minun kouralleni se ei ole s-ohjain.

harde20 sanoi:
Ostin Logitechin compact controllerin, ihan hyvän tuntuinen perusohjain :)

Joo, aluksi ehkä hyvän tuntuinen, mutta mulla on jo kolmas sellainen menossa ja kaikista on hajonnut se vasemmanpuoleinen tatti aika nopeasti ei se kaikissa peleissä haittaa mutta esim. nhl hockeyssä se liikkuminen kärsii todella paljon kun tatti ei oikein reagoi kunnolla. Olisit vaan ostanut suosiolla Microsoftin ohjaimen.

Suositut

Back
Ylös Bottom