Toimiva massanlisääjä? Ohraa hiilarina..

Kötö sanoi:
Sorry vaan mutta en todellakaan väittänyt moista, kummastelin vain miten se voi sisältää niin paljon sokeria, maitojauhe on minulle vieras tuttavuus, en ole jauhopeukalo enkä käytä lisäravinteita joissa moista olisi, ihmettelen vain mitä kaikkea ne nykyään sekottavatkin "lisäravinteisiin" omakustannushintaa alentaakseen.
Maitojauhe on ravintoa siinä missä muutkin. Mene nyt itkemään City markettiinkin kun jauhelihassa on suolaa. Jos sun tietotaso on noin alkeellisella tasolla, niin olisiko sun pare olla ihan hiljaa kun tarkoitusperät on aika selvät?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Tais olla Formula 7 ja siinä tosiaankin oli puhdasta pöytäsokeria aika paljonkin. Mutta ihan noin mielenterveyden kannalta kannattaa tosta sokeripeikosta päästä eroon, jos se kummittelee sun päässä 80 luvulta asti, niin en ihmettele että takerrut siihen jatkuvasti. Tässäkin ketjussa on alunperin ohrahiilareita, jotenkin sä sait tähän sokeritkin taas tuotua.

Sori vaan Mike, mutta taisit itse sanoa noin 1v takaperin että gainerit ovat jäänne 80-luvulta, lisäksi mainitsit että sokerilla ei lihas kasva, ei siinä sinänsä mitään, ehkäpä faktat ovat vuoden aikana muuttuneet ja omaan vanhentunutta tietoa.

Sokeripeikosta sen verran että malton tultua markkinoille vetelin sitä aamuin illoin kaksin käsin, seurauksena rantapallo joka sisälsi 10kg läskiä, työterveys hoitaja rupesi punnituksen jälkeen saarnaamaan metaboolisesta ja määräsi dietille, läskimahan sulatus oli pitkä ja tuskallinen prosessi, en toivo muille samaa, joten tuskin pieni valistus pahaa tekee.

Olen ollut huomaavinani että samalla kun korostetaan terveellisen ruoan tärkeyttä niin samalla hehkutetaan ravinteita jotka eivät ole niin optimaalisia, pientä ristiriitaisuutta.

Kötö sanoi:
Sori vaan Mike, mutta taisit itse sanoa noin 1v takaperin että gainerit ovat jäänne 80-luvulta, lisäksi mainitsit että sokerilla ei lihas kasva, ei siinä sinänsä mitään, ehkäpä faktat ovat vuoden aikana muuttuneet ja omaan vanhentunutta tietoa.
Mä tiedän että sulla on suunnatonta antipatiaa Pakkotoistoa ja mua kohtaan, se näkyy joka viestissäsi. En ole kuitenkaan koskaan suositellut enkä suosittele gainereita muuhun kuin palautumiseen. Edelleen painotan, että esim Mass blastia välipailoilla vain kuitujen kanssa, ei muuten. Poisluettuna jos painoaan haluaa nopeasti ylös keinolla millä hyvänsä. Treenin jälkeen tarvitaan nopeita hiilareita ja Mass blastissa niitä on. Ymmärrän kyllä, että haluat ymmärtää tahallaan mahdollisimman väärin, mutta sanon nyt viimeisen kerran, koita päästä jo yli tuosta sokerikammosta, Mass blastissa on maltoa ja dextroosia, ei sen kummempaa. Eli ymmärrätkö nyt mun pointin vai mistä se sulle pitää vääntää?

Ehkä sua harmittaa viimeiaikaiset tutkimukset, missä on todettu jo hitaankin proteiinin etuja palautumisessa. Suurin paniikkihan sulla nimenomaan on tuo Mass blast, en ymmärrä miksi, koska se ei sinun pussistasi ole pois(tai voipi ollakin jos arvaukseni sun tarkoitusperistä on oikea).

hafanafa sanoi:
Kötö tuntuu osallistuvan vain tiettyihin lisäravinnekeskusteluihin, mutta treenipuolelle tai yleiselle ei ole ainakaan minun silmiin sattunut mitään postauksia kirjottamaan. No eniveis mukava on ollu lueskella tän vastarannan kiisken juttuja.

Valitettavasti en ehdi joka puolelle, olen lisäksi havainnut että tekstini eivät ole kaikille mieluisia joten asianhaaroista johtuen yritän pitäytyä keskusteluissa taka-alalla.

Kötö sanoi:
Valitettavasti en ehdi joka puolelle, olen lisäksi havainnut että tekstini eivät ole kaikille mieluisia joten asianhaaroista johtuen yritän pitäytyä keskusteluissa taka-alalla.
Ei varmaan olekaan jos treenipuolella alat selittämään penkkipunnerruksen aiheuttavan diabetestä. Yhtä hölmö juttu oli 52% sokerijuttu maidosta.

Olen käyttänyt tuota otsikossa mainittua tuotetta ajoittain ateriankorvikkeena/välipalana jos esimerkiksi työmaaruokalassa on oikein onnetonta ruokaa. Oman kokemuksen mukaan se pitää nälän erittäin hyvin ja pitkään poissa, paremmin kuin varsinaiset ateriankorvikepussit (tosin sitä Prolabin tuotetta en ole kokeillut). Ohran maku tulee läpi, mutta ei häiritsevästi. Toisaalta jos on kovin herkkä makuaisti niin sitten se maku voi häiritä, mutta ei tuo nyt pahimmasta päästä ole makunsa puolesta. Hintaa tietysti on jonkin verran mikä voidaan tietysti laskea miinukseksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom