Toimiva antiperspirantti/dödö

Sanokaapa mikä on toimiva ja tehokas antiperspirantti herkkäihoiselle? Kainaloni ovat kokoajan märät ja imelä dödönsekainen hien haju puskee aika nopsaa pintaan. Olen kokeillut lukuisia antiperpirantteja, mutta ei tunnu oikein ratkaisua löytyvän.

Sitten toinen ongelma on vaatteiden pesu. Millä tärpätillä kuolee vaatteista (kainaloista) bakteerit, jotka alkaa muhia parin tunnin jälkeen pun on puhtaan paidan päälle laittanut. Yksi tehokas konsti on liottaa etikkavedessä ennen pesua, mutta sitten jää etikka tuoksumaan vaatteisiin.

Hiki on perseestä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herkkäihoisesta en tiedä, mutta itellä toimii Nivea Silver Protect roll-onina. Koen ainakin olevani aika kova hikoilemaan ja tuo riittää.

Jossain toisessakin ketjussa mainittu absolut torr on kyllä ehdoton hikoileville kainaloille. Sitä kerran viikossa kainaloon yöksi, niin hikoilu loppuu. Herkkää ihoa saattaa kyllä hieman ärsyttää.

Mulla ei ole edes herkkä iho, ja Absolut Torrin käyttö oli yhtä helvettiä. Jos sen laiton jälkeen kainalot hikosivat yhtään, alkoi helvetillinen pistely, kutina ja kirvely. Muutaman kerran käytön jälkeen kainaloissa oli ihottumaa ja olivat ikävästi ruvella.

Apteekista saanee joitan "välimallin" dödöjä, siis ei yhtä tehokkaita, kuin Absolut Torr, mutta kuitenkin markettikamaa tehokkaampia.

Jos toista lähestymistapaa uskaltaa kokeilla, niin muutamalla satasella saa kainaloihin Botox-käsittelyn, jonka pitäisi lopettaa hikoilu puoleksi vuodeksi. :D

Paitojen kainaloiden esikäsittely sappisaippualla (mm. luontaistuotekaupoista) 30 min ennen pesua 60 asteessa saattaa auttaa myös haisemiseen.

Ainakin kaupan hyllyltä saatavista itsellä on tehokkainta ollut Puman dödöt.. Muut tahtoo lopettaa mulla toimintansa jo ennen kuin ehdin työpäivän saada pakettiin. Maksaa vaan sen ~15€ per purkki.

Mulla ei ole edes herkkä iho, ja Absolut Torrin käyttö oli yhtä helvettiä. Jos sen laiton jälkeen kainalot hikosivat yhtään, alkoi helvetillinen pistely, kutina ja kirvely. Muutaman kerran käytön jälkeen kainaloissa oli ihottumaa ja olivat ikävästi ruvella.

Apteekista saanee joitan "välimallin" dödöjä, siis ei yhtä tehokkaita, kuin Absolut Torr, mutta kuitenkin markettikamaa tehokkaampia.

Jos toista lähestymistapaa uskaltaa kokeilla, niin muutamalla satasella saa kainaloihin Botox-käsittelyn, jonka pitäisi lopettaa hikoilu puoleksi vuodeksi. :D

Paitojen kainaloiden esikäsittely sappisaippualla (mm. luontaistuotekaupoista) 30 min ennen pesua 60 asteessa saattaa auttaa myös haisemiseen.

Kiitti vinkeistä! Tuota Absolut Torria on pakko ainakin testata kuin myös tuota sappisaippuaa.

Nivean Silver Protect toimi täälläkin. Mutta sen valmistus lopetettiin, ja muut Niveat ei vedä vertoja (Cool Kick pääsi lähimmäs). Absolut torr sattuu pari päivää niin paljon, ettei pysty sillä menemään. Apteekin välimalleista kokeiltu Triple Dry, mutta ei auta.

Kauppojen kalliimpiin ei viittis lähteä, kun ne kalliit tuoksut saa helpommin suoraan tuoksuina. Eli kiinnostais muakin hikoiluun toimiva tehokas ratkaisu, joka ei polttais absolut torrin tavoin.

Ite käyttäny satunnaisesti tota absolut torria ja aluks ei tullu sen pahempaa jälkeä mut jonkun aikaa kun käytin niin kainalot palo ihan ruvelle ja tuli jotai helvetin rakkuloita/näppylöitä ja kainalot aivan paskana.No annoin parantua kunnolla ja levitin kosteusvoidetta tunti pari ennen ja toi polttelu ei ollu niin paha eikä iho kärsinyt.Tos on myös tärkeetä et iho ei ole märkä ja viimesimmästä suihkusta tulis olla muutama tunti,muuten kirvelee ja kutittaa helvetisti.

Toimii kyl loistavasti ja ei kainalot kyllä hikoo.Dödöä ei ton jälkeen edes tarvii hetkeen ellei halua laittaa tuoksun takia

triple dry suihke ainakin jää sellaseksi valkoiseksi jauhoksi kainaloihin joka suttaa kaiken mihin koskee

Absolut torr toimii täydellisesti. Tökötti koostuu herranjestas ainoastaan kahdesta ainesosasta ja pieksee 1000-0 kaikki muut mömmöt mitä hyllyt pursuilee

Minulla on Absolut Torr pari kertaa viikossa ja suihkun jälkeen jotain suihkutettavaa L'Oreal for Meniä. Eau de Toilettea siihen sitten jos haluaa tuoksua hyvältä.

LV teho roll-on antiperspirant. Tehoaa vähintään yhtä hyvin kuin apteekin triple dry, mutta on yli kaksi kertaa halvempaa(3-4e). Saatavilla esim. Prismasta.

Mulla skulaa hienosti Rexona 48h roll-onit. En tosin noita torreja ja drytä ole edes testinyt.

Eikös kaikissa antiperspiranteissa ole tuo sama vaikuttava ainesosa? Ainakin torrissa näytti olevan sitä itteensä alumiinikloridia. Ero on sitten haisussa ja mahdollisesti lantringissa, jossa alkoholi saattaa pistää kirvelemään herkkänahkaista. Tai ainakin meikäläistä.

Mä ostin sattumoisin ihan kokeeks tota Triple Dry:ta ja kainalot on nytki sateenraikkaat, vaikka oon koko päivän riehunu kainalot märkinä ja kävin viimeks eilen illalla suihkussa :rock:. Oon lisäilly tota nyt about joka toinen tai kolmas päivä, eikä oo tarvinnu muita dödöjä ollenkaan!

PS. Muistakaahan myös siistiä niitä kainalokarvojanne, niissä ne pöpöt viihtyy ja hien haju johtuu niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom