Eli sali, jossa ois voimaköysiä, vois hakata renkaita lekalla, voimareki ja paikka jossa sitä voi vetää/työntää, tietty käsi-/levypainoja ym. laitteita? Enpä ole kuullut, mutta kysytään kuitenkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä ole kuullutkaan, kiitos vinkistä! Onko tuolla kaikki treenit kurssien kautta vai onko mahdollista päästä treenaamaan soolona?
Pääsee reenaan soolonakin niin paljon ku haluaa Mee ihmeessä tutustuun, luultavasti saa sellasen kolmen päivän kokeilun tms.. ainaki joskus sai.
Pitää varmaan tuolla ruveta treenaamaa, senverran kattavan olonen tarjonta tohon hintaan.
^
Sielläkös alat ny käymää sitte vaikka ilosia ihmisiä löytyyki? :D
Minä taas tykkäsin siitä, että ihmiset Poltteella olivat iloisia. Lisäksi, mitä nyt niitä omaa treeniään tekeviä siinä ehdin katsella, niin Poltteella olisi tarjolla silmänruokaa miehistä huomattavasti Elixiaa enemmän. ;)
Minä taas tykkäsin siitä, että ihmiset Poltteella olivat iloisia. Lisäksi, mitä nyt niitä omaa treeniään tekeviä siinä ehdin katsella, niin Poltteella olisi tarjolla silmänruokaa miehistä huomattavasti Elixiaa enemmän. ;)
Tätä pyörittänyt itse. Kiinnostaisi käydä tutustumassa, mutta jaksaako? Nykyiselle salille on matkaa 500 metriä, ja helvetin hyvä sali onkin.Kiinnostuin tuosta Poltteesta tuon tapahtumalauantain myötä. Silti kuitenkin mietin, että kannattaako salia vaihtaa; ok, lähi-Elixia on välillä ruuhkainen ja vapaita painoja on vähän, mutta se on _lähellä_. Jaksaisiko sitä aina ajella salille kun on tottunut, että sali on alle viiden minuutin kävelymatkan päässä?
Tätä pyörittänyt itse. Kiinnostaisi käydä tutustumassa, mutta jaksaako? Nykyiselle salille on matkaa 500 metriä, ja helvetin hyvä sali onkin.
Sitten jos Poltteella kävisi, niin voi sitä riemua se päivä kun juuri ruuhka-aikaan pitäisi lähteä ajelemaan puntille. Kestää siinä ilman ruuhkiakin kuitenkin jonkin aikaa ajella tästä aivan ydinkeskustasta kaikkine valoineen yms.