Toimiiko yötreenaus/Mitä syödä ennen nukkumaanmenoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sopiko että otan vaikka ennen sali kahvin+banaanin……ja sit olen miettinyt salin jälkeen hyvä aamiainen vaikka 7.15 sit koululle protsku klo9.30 muuten mennään samalla ohjelmaalla.

Kahvin ja banaanin lisäks voisit juoda pari lasillista maitoa. Siitä saat hiukan proteiinia ennen treeniä ja ennenkaikkea nestettä. Yöllä kun keho pääsee vähän kuivumaan ja kahvi kuivattaa vielä lisää (vai onko kahvin dirueettinen vaikutus heikompi ku se, että kahvi itsessään on nestettä?). Nestehukka heikentää voimantuottoa. Vesikin kyllä kelpaa, mutta maidosta saa vähän kaloreita.

HEI kaverit…miten menne olen aloittanut nyt treenaa öisin kello 21-23.00 se tunttu paremmalta kuin aamu treenaus…muut mitä olisi hyvä syödää ennen treeniä ja sen jälkeen.

KIITOS :)

Ite treenannut nyt monta kuukautta tuohon aikaan. Treeniä edeltävillä aterioilla hiilarit (eniten 5h ennen treeniä) + proteiinia. Treenin jälkeen niin paljon proteiinia (esim. 30g annoksina) kuin makrot vaatii. Useimmiten ennen treeniä 6x15g proteiinia ja treenin jälkeen 3x30g proteiinia.

pari vuotta treenannut 20-23 aikoihin. Sopii mulla pirun paljon paremmin kun aamutreeni. En vain millään saa ittestä revittyä tehoja aamulla. Eikä se sillai unenmääräänkään vaikuta. Ainkaan itse en saa raahattua itseäni sänkyyn ennen 11 vaikka jättäiski treenin tekemättä. Se kyllä että buusterit kannataa jättää ottamatta. Ainakin craze sellainen ettei sitten tarvi nukkua koko yönä jos joskus ysiltä sen ottaa..

Suositut

Back
Ylös Bottom