Tohtori Tolosen Kilostop

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ko. aineen toimivuutta on periaatteessa erittäin yksinkertaista testata...mussutetaan vaikkapa 12h paaston jälkeen leipää niin paljon, että imeytyvän hilarin määrä on luokkaa 50g...sitten ei tarvitsekkaan kuin mitata verensokerin heilahtelut...nouseeko nopeasti ja kuinka korkealle.
Ja sama koe uusiksi Kilo-Stopin kera.

Jos verensokeritason nousu on jälkimmäisellä kerralla selkeästi maltillisempaa toimii tuote niinkuin pitääkin.

Viitteitä voi koittaa myöskin arvioida, jos rankan tärkkelyspitoisen ruokailun jälkeen tuppaa jonkin ajan kuluttua iskemään kunnon väsymys päälle...ja jos tälläisen aterian+Kilo-Stopin jälkeen ei väsymystä ilmenekkään...voi se merkitä ettei verensokerit ole huojahdelleet kovinkaan rankasti...tai merkki vahvasta kahvista ruuanpäälle :lol2:

Ko. aineen toimivuutta on periaatteessa erittäin yksinkertaista testata...mussutetaan vaikkapa 12h paaston jälkeen leipää niin paljon, että imeytyvän hilarin määrä on luokkaa 50g...sitten ei tarvitsekkaan kuin mitata verensokerin heilahtelut...nouseeko nopeasti ja kuinka korkealle.
Ja sama koe uusiksi Kilo-Stopin kera.

Jos verensokeritason nousu on jälkimmäisellä kerralla selkeästi maltillisempaa toimii tuote niinkuin pitääkin.

Viitteitä voi koittaa myöskin arvioida, jos rankan tärkkelyspitoisen ruokailun jälkeen tuppaa jonkin ajan kuluttua iskemään kunnon väsymys päälle...ja jos tälläisen aterian+Kilo-Stopin jälkeen ei väsymystä ilmenekkään...voi se merkitä ettei verensokerit ole huojahdelleet kovinkaan rankasti...tai merkki vahvasta kahvista ruuanpäälle :lol2:

Nostan vanhan threadin ylös. Mutsilla tuota oli ja kokeilin, ei nosta verensokeria todellakaan samaan tahtiin kuin ilman tuotetta, mutta itselläni aiheuttaa todella helposti laksatiivisia sivareita. Eli tältä osin, toimii.

Tuotehan perustuu sitten muuten tärkkelyksen neutralisointiin, eli sokeriin sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta.

Tuotehan periaatteessa jopa toimiikin hyvin sillä periaatteella, että jos ruokavalio on perus hiilaripainotteinen (tai edes ~50% energiasta hiilareista) ja syödään saman verran kuin kulutetaan normaalisti, niin jos joka hh-aterialla syö Kilostopia samaan aikaan, laskee kalorimäärä päivää kohden melko lailla about 90% syötyjen hiilarien tuomasta energiasta.

Jos käyttäjä normaalisti syö 1000 kcal hiilareista, ja nyt ottaa molo-stopia kaikkien annosten yhteydessä, pitäisi käyttäjän PERIAATTEESSA jäädä 800-900 kcal miinuksille tästä osasta.

Eli ihan toimivaa, mutta laksatiivit ainakin minusta ovat sen verran v*ttumaisia että skippaan tällaiset :D

Kuulostaapa taas helvetin fiksulta. Mikä siinä on niin vaikeaa vain syödä oikeaa ruokaa, ja pienemmillä kaloreilla?

Se, että opiskelijalla ei ole rahaa syödä oikeaa ruokaa, koska se on niin kallista. Liikuntaa silti pyrin lisäämään kokoajan parhaani mukaan, mutta katsokaa nyt mitä ruoka kaupassa maksaa. Kakskymppisellä saat persettä pyyhkiä ja mitä mulle jää käteen ku vuokran maksan (opiskelijana siis) ni se on 100 euroo. Siitä miinus puhelinlasku, jotain kympin, eli 90 euroo. Mitäs kaikkea sitä nyt meneekään kämpän ylläpitämiseen? Ei sitä paljon opiskelijana ostella oikeita ruokia, koska paskaruoka on vaan halvempaa ja kuukausi on pärjättävä. Anteeks tämä vuotaminen, mutta oli pakko :urjo: Olenkin yrittäny haulla etsiä kaikki mahdolliset halvat ja hyvät ruuat, mut ei oikeen ole vielä napannut kunnolla.

Kiinnostava väite sinäänstä. Muut tuotteet ovat toimineet sillä periaatteella että kiihdyttävät aineenvaihduntaa (näin ainakin itse olen ymmärtänyt). En ole kuitenkaan koskaan uskonut että ne nostaisivat aineenvaihduntaa mitenkään merkittävästi. Jos KiloStop todellakin estää hiilareiden imeytymistä niin idea on varsin toimia. Kokemukset tuotteesta kiinnostaisi...

Nyt itseasiaan, kun joku haluaa kommenttia tuosta kilostopista. Itse käytin sitä vuosi sitten kesällä. En sano, että tuo teki sen, että sain 10 kg pois läskeistäni (pituus 176cm ja silloinen paino 105kg). Niin miksikö en sano? Siksi, koska lisäsin silloin liikuntaa merkittävästi, noin niinku lyhyesti sanottuna. Nii ja mielestäni en kyllä juonu enää limsaa, enkä syöny karkkia ja suklaata, mut joku jätski kyllä meni ku kesä oli. Kysykää jos on kysyttävää, yritän muistella :)

...Se, että opiskelijalla ei ole rahaa syödä oikeaa ruokaa, koska se on niin kallista
... Ei sitä paljon opiskelijana ostella oikeita ruokia, koska paskaruoka on vaan halvempaa ja kuukausi on pärjättävä
... Olenkin yrittäny haulla etsiä kaikki mahdolliset halvat ja hyvät ruuat, mut ei oikeen ole vielä napannut kunnolla.

Määrittele paskaruoka? Mikä itse asiassa on halvempaa kuin mikä? En välttämättä ihan heti ole ainakaan täysin samaa mieltä kanssasi...

Jos haluaa jättää 94% hiilareistaan käyttämättä, niin helpompi ja halvempi ratkaisu voi olla että jättää sekä Ilo-Stopit että hiilarit ostamatta ja syömättä :lol2:

Määrittele paskaruoka? Mikä itse asiassa on halvempaa kuin mikä? En välttämättä ihan heti ole ainakaan täysin samaa mieltä kanssasi...

Hampurilaiset, pizzat, lihapiirakat... No ensimmäisenä tulee mieleen tonnikala purkki täällä, 150 grammaa siis. Maksaa muistaakseni jotain 1,20e. Osta siinä sitten 6 hampurilaista tarjousaltaasta ku niitä lähtee 20 senttiä per kilo. Ymmärsit varmaan. Otan mielelläni huomioon myös sinun näkökantasi asiaan, onko oikeesti halpoja ja terveellisiä ruokia tarjolla? Sain sellaisen käsityksen. Mainitsehan jotakin niin pistän heti korvan taakse :)

EDIT: Minun mielestäni asia on vähän päälaellaan, kun valtio ihmettelee, että miksi suomessa ihmiset vaan lihoo. Katsokaa itse seuraavan kerran kaupasta, kuinka paljon maksaa esim yksi 1,5 litran pullo limpsaa ja katsokaa sen jälkeen, kuinka paljon sellanen two-pack maksaa siinä vieressä :D En tiedä oliko hyvä vertaus, mut tuo on ihan totta :D Sama juttu kaljassa. Mitä enemmän ostat ni sitä halvemmalla saat :D Sori lipsahti vähän juomapuoleen, mut halusin vaan sanoa :)

Niih kaikkien ruumis sais pelkkää proteiinia noitten rasva ja hiilihydraatti pillerien avulla vaikka söis 1000 rinkeliä per päivä jossa tosin on hyvin vähän sitä protskua

Hampurilaiset, pizzat, lihapiirakat... No ensimmäisenä tulee mieleen tonnikala purkki täällä, 150 grammaa siis. Maksaa muistaakseni jotain 1,20e. Osta siinä sitten 6 hampurilaista tarjousaltaasta ku niitä lähtee 20 senttiä per kilo. Ymmärsit varmaan. Otan mielelläni huomioon myös sinun näkökantasi asiaan, onko oikeesti halpoja ja terveellisiä ruokia tarjolla? Sain sellaisen käsityksen. Mainitsehan jotakin niin pistän heti korvan taakse :)

No niin. Mun mielestä hampurilaiset, pizzat tai lihapiirakat ei ole erityisen halpoja. Samalla hinnalla voit ostaa kanansuikaleita tai silloin tällöin filettäkin paketin ja tehdä niistä itse ruokaa, tulee varmasti isompi annoskin samalla rahamäärällä. Perunat on halpoja, niitä voi ostaa kaveriksi, jos ei ole hiilarikammoa. Monesti vertailen kalliiksi mainittujen vihannesten yms. kilohintoja irtsareihin. Tänään oli esim paprikat 1,99€/kg, kun taas irtsarit on jotain 8,90. Maitorahka on halpaa, ananastölkit on halpoja, raejuusto on suht koht halpaa. Samaa mieltä olen siinä, että tonnikala ei ole ollut halpaa sitten 80-luvun, vaikka sillä vissiin edelleen on halvan ruuan maine.

EDIT: Minun mielestäni asia on vähän päälaellaan, kun valtio ihmettelee, että miksi suomessa ihmiset vaan lihoo. Katsokaa itse seuraavan kerran kaupasta, kuinka paljon maksaa esim yksi 1,5 litran pullo limpsaa ja katsokaa sen jälkeen, kuinka paljon sellanen two-pack maksaa siinä vieressä :D En tiedä oliko hyvä vertaus, mut tuo on ihan totta :D Sama juttu kaljassa. Mitä enemmän ostat ni sitä halvemmalla saat :D Sori lipsahti vähän juomapuoleen, mut halusin vaan sanoa :)

No tästä ollaan samaa mieltä. Limut on liian halpoja verrattuna terveellisempään tuoremehuun!

Kyllähän tollaiset lähes pelkkä hiilaria sisältävät safkat (hampurilaiset & lihapiirakat) on aina proteiinipitoista ruokaa halvempaa. Mut jos niitä hiilareita halvalla haluaa, niin sit vaan esim. makaronia ja kaurahiutaleita naamaan. Ja proteiinit on tosiaan halvinta ottaa esim. rahkoista ja lisäravinteista.

.editoidaas nyt vielä sen verran, että mitäköhän jossain kaupan lihapiirakassa mahtaa olla proteiinia? Ei varmaan montaa grammaa ole.

edit2
6.7g näyttää olevan yhdessä hk:n lihapiirakassa. Ja 33g hiilareita. Eli kyllä sun kannattaa ne proteiinit ottaa esim. niistä rahkoista. Ei se ainakaan kalliimmaks tuu :)

No niin. Mun mielestä hampurilaiset, pizzat tai lihapiirakat ei ole erityisen halpoja. Samalla hinnalla voit ostaa kanansuikaleita tai silloin tällöin filettäkin paketin ja tehdä niistä itse ruokaa, tulee varmasti isompi annoskin samalla rahamäärällä. Perunat on halpoja, niitä voi ostaa kaveriksi, jos ei ole hiilarikammoa. Monesti vertailen kalliiksi mainittujen vihannesten yms. kilohintoja irtsareihin. Tänään oli esim paprikat 1,99€/kg, kun taas irtsarit on jotain 8,90. Maitorahka on halpaa, ananastölkit on halpoja, raejuusto on suht koht halpaa. Samaa mieltä olen siinä, että tonnikala ei ole ollut halpaa sitten 80-luvun, vaikka sillä vissiin edelleen on halvan ruuan maine.!

Noniin jätkähän paiskasi ihan asenteella tuossa loistavia juttuja, kiitosta! Mulla ku ei oikeen noita kokin taitoja oo. Tuo on kyllä hyvä tuo vertailuhomma, täytyy itsekin alkaa vertailemaan noin :) Loistavia vinkkejä, kiitän :worship:

No tästä ollaan samaa mieltä. Limut on liian halpoja verrattuna terveellisempään tuoremehuun!

Niimpä. Sit vielä jaksetaan ihmetellä, miks ihmiset lihoo :(

No onpa ihmeaine! Vois vetää mieluisiaan mättöjä ja silti imeytyis vaan karppaus safka. Imeytyiskö siinä silti esim perunasta kivennäisaineet ja vitamiinit, tärkkelys jäis vaan pois? Liian hyvää ollakseen totta!!

Mutta voikos tuota ainetta ottaa kerta-annoksina? Esim. ottaa sitä viikonloppuisin kun tulee mätettyä karkkia ym. paskaa. Viikolla kun on töitä ja muutenkin arkirutiinit, niin tulee syötyä puhtaammin.

Ja viikonloppuna olisi aikaa istuskella jöndelläkin ;)

Mutta voikos tuota ainetta ottaa kerta-annoksina? Esim. ottaa sitä viikonloppuisin kun tulee mätettyä karkkia ym. paskaa. Viikolla kun on töitä ja muutenkin arkirutiinit, niin tulee syötyä puhtaammin.

Ja viikonloppuna olisi aikaa istuskella jöndelläkin ;)

Ei muuta kuin koittamaan, ei toi nyt kertaluontoisena kokeiluna maltaita kuitenkaan maksa. Mättöihin tota on kyllä ainakin teoriassa hyvä soveltaa, kunhan muistaa sit lapata mättönä hiilarit vaan siitä perunasta, riisistä ja pastasta eikä karkeista :D

Ja kannattaa muistaa myös ettei se rasvan imeytymistä estä, jos haaveilee sipseistä tai muista "herkuista".

Ja tässä vielä tutkimusta:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/e...ez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum

Jaa että karkkeihin tuo ei vaikuttaisi? Paha paha. Itsellä ainakin on viikonloppuisin paha tapa napata kauapsta 300g irtokarkit per käynti. Eli perjantaina ja sitten taas lauantaina toinen satsi. No tulee sitä muutenkin otettua siiderit ja syötyä huonosti, mutta olishan sekin jo jotain jos saisi vaikkapa 500kcal pois roskakuormasta.

Pitää melkein pistää vappunaamari päälle ja käydä ostamassa tuota jossain vaiheessa. Tietää sitten toimiko vai not. Koitin googlettaa mutta eipä netissä mitään tietoa ollut. Oli vain en-tiedä-enkä-ole-kokeillut-koskaan-mutta-ei-se-toimi-kuitenkaan kommentteja.

Jaa että karkkeihin tuo ei vaikuttaisi? Paha paha. Itsellä ainakin on viikonloppuisin paha tapa napata kauapsta 300g irtokarkit per käynti. Eli perjantaina ja sitten taas lauantaina toinen satsi. No tulee sitä muutenkin otettua siiderit ja syötyä huonosti, mutta olishan sekin jo jotain jos saisi vaikkapa 500kcal pois roskakuormasta.

Näinpä, tuotehan vaikuttaa sen entsyymin aktiivisuuteen (eli inhiboi) joka pilkkoo tärkkelystä suolistossa.

mua kismittaa että muuten todella fiksu ihminen, kenen kirjoitukset mm kolesterolista ja sen haitoista-hoidoista on aika monia auttanut repiää omaa mainettaan alas rahasta. no mutta onhan se ymmärrettävää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom