todellinen al-queda paljastui irakissa.

juu..elikkä brittejä oli naamioituneina ählämeiksi ja olivat poliisin mukaan valmistelemassa autopommi-iskua,kunnes tulitaistelun jälkeen saatiin kiinni autosta löytyi esim: räjähteitä.sen verran arka asia,että ajoivat tankilla seinän läpi vankilaan ja vapauttivat omat terroristinsä,jottei poliisi saisi pumpattua tietoa kiinnijääneiltä.samalla pakeni 150 muuta vankia. itse olen välillä epäillyt al-qedan iskujen todenperäisyyttä siviilejä kohtaan ja näyttää siltä,että länsivallat ovat olleet suistamassa maata sisällis-sotaanlinkki uutiseen

Liitteet

• w6w_20050818161821189069cb7b5ea.gif
    w6w_20050818161821189069cb7b5ea.gif
    23,9 KB · Katsottu: 1 684
  • r1619199910.jpg
    r1619199910.jpg
    19,1 KB · Katsottu: 635
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mä olen ollut alusta asti vähän sitä mieltä, että suurin osa noista al-qaida jutuista ja muistakin on kusetusta jenkkien ja ilmeisesti brittien puolelta.
Koko homman nimi on ollut saada kansa ählyjä vastaan ja sitäkautta taas jenkkien mahdollisuus saada oikeutusta olla/sotia lähi-idässä tms.

Koko fakin juttu on sattanan salaliittoa ja vehkeilyä.
Samoin se on ryssilläkin tietty.

Kysehän saattoi olla erikoisjoukkojen operaatiosta, jossa aioittiin mennä kylmään autopommilla joku liittouman joukkoja vastustaja uskonnollinen johtaja tms. siviili, jota ei parane mennä ampumaan univormu päällä. Asia on helpompi kiistää kun jäljet näyttäis johtavan paikallisten keskinäisiin kähinöihin. Kyllähän salamurhat on yksi sodankäynnin muoto, israelilaisethan niitä on harrastellut sekä omassa maassa että naapureissakin.

iso-erno sanoi:
juu..elikkä brittejä oli naamioituneina ählämeiksi ja olivat poliisin mukaan valmistelemassa autopommi-iskua,kunnes tulitaistelun jälkeen saatiin kiinni autosta löytyi esim: räjähteitä.sen verran arka asia,että ajoivat tankilla seinän läpi vankilaan ja vapauttivat omat terroristinsä,jottei poliisi saisi pumpattua tietoa kiinnijääneiltä.samalla pakeni 150 muuta vankia. itse olen välillä epäillyt al-qedan iskujen todenperäisyyttä siviilejä kohtaan ja näyttää siltä,että länsivallat ovat olleet suistamassa maata sisällis-sotaanlinkki uutiseen
Vaikuttavaa tekstiä, mun pää meinasi hajota, kun yritin erotella yhtä lausetta toisesta :D

Hesarin uutisointiin voi jo hieman uskoa.

Tuo venäläinen linkki toi mieleen Kosovon operaation aikaisen venäläissivuston, jossa uutisoitiin päivittäin miten monta kymmentä naton hävittäjää serbit olivat ampuneet alas..

Loistavaa uutisointia kieltämättä (< sarkasmia). Pitäisi kuulla koko totuus eikä vain puolet.. Uutisissa on liian paljon aukkoja jotta voisi saada tapahtumien oikeaa kulkua selville tai edes mitä ihmettä siellä on tapahtunut oikeasti. Ehkäpä odottamalla kiltisti pari vuotta ehtii joku kirjoittaa kirjan tapahtumasta ja totuus tulee lopulta ilmi (jos tulee).

Olipa aikamoista paskapuhetta toi tän threadin ensimmäinen linkki. Pahasti lähtee kyllä Internetin aikakaudella kaikki salaliittoteoriat jylläämään pienimmistäkin tapahtumista.

Tässä vähän monipuolisempi kuvaus tapahtumista BBC: sivuilta (omg, sehän on miehittäjävallan uutistoimisto...). On tosin erikoista, että brittiviranomaiset väittivät samaan aikaan, että "Britannian mukaan brittisotilaat saatiin neuvoteltua pois vankilasta."

Ja toisaalla sanotaan, että poliisit olivat luovuttaneet brittisotilaat/tiedustelijat kapinallisille, jotka olivat vieneet sotilaat johonkin taloon muualle. Tämä tuli selväksi sen jälkeen, kun britit olivat hyökänneet poliisiasemalle ja uhkaamalla saaneet tiedon paikasta, jossa sotilaita pidettiin.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4262336.stm

Lisäksi tietoa ei ole siitä, ovatko nämä peitetehtävissä toimineet sotilaat/tiedustelijat ampuneet irakilaispoliisin kuoliaaksi ja haavoittaneet toista. Ja jos ovat, niin miksi ovat tehneet näin. Tuskin ihan huvikseen. Kaiken lisäksi, toi sisällissodan lietsominen kuulostaa aika helvetin typerältä. Eiköhän olisi USA:n ja Britannian etujen mukaista saada alue rauhoittumaan. Tämänhetkinen puolittainen sotatila kuitenkin sitoo aika helvetisti resursseja, ja sinne uppoaa rahaakin ihan levottomasti.

Saddamin hallinto on syrjäytetty, ja vähän myötämielisempi hallinto saatu tilalle.

Mixu sanoi:
Vaikuttavaa tekstiä, mun pää meinasi hajota, kun yritin erotella yhtä lausetta toisesta :D
Kiitos huomautuksesta. Luulen osaavani kirjoittaa myös luettavaa tekstiä, mutta säästän sen virallisempiin yhteyksiin. PS: Vihasin äidinkieltä kouluaineena.

Taitaa siel olla jonkinlainen jenkkihallinto..

Afghanistanissa oli kans ihan naurettava tapaus, ne anto New Orleansin tukirahastoon joku 120 000$, tollanen sodan runtelema maa.. Mut mitäs teet ko on jenkkihallinto.

Uncle Sam sanoi:
Olipa aikamoista paskapuhetta toi tän threadin ensimmäinen linkki. Pahasti lähtee kyllä Internetin aikakaudella kaikki salaliittoteoriat jylläämään pienimmistäkin tapahtumista.

Tässä vähän monipuolisempi kuvaus tapahtumista BBC: sivuilta (omg, sehän on miehittäjävallan uutistoimisto...)
Miten voit väittää linkkiä aikamoiseksi paskapuheeksi,kun jokaisessa uutisessa linkki/viittaus uutistoimistoon, tosin joukossa voi olla abubabapaukkuvapata toimiston uutisointia, mutta sellainen mistä ei ole koskaan kuullutkaan kannattaa jättää omaan arvoonsa.Lukijoiden kommenteissa sitävastoin on paljonkin salaliitto ärinää. Mutta itse sivusto on netin parhaimmistoa lähi-idän tapahtumista.

iso-erno sanoi:
Miten voit väittää linkkiä aikamoiseksi paskapuheeksi,kun jokaisessa uutisessa linkki/viittaus uutistoimistoon, tosin joukossa voi olla abubabapaukkuvapata toimiston uutisointia, mutta sellainen mistä ei ole koskaan kuullutkaan kannattaa jättää omaan arvoonsa.Lukijoiden kommenteissa sitävastoin on paljonkin salaliitto ärinää. Mutta itse sivusto on netin parhaimmistoa lähi-idän tapahtumista.

Tommosten "uutistoimistojen" ja vähän epämääräisten kansalaisjärjestöjen näkyminen linkeissä aina heikentää koko sivuston uskottavuutta. Mutta ei toi sivusto sinällään täysin bullshittiä ole, kunhan muistaa, ettei ole lukemassa minkään virallisen uutistoimiston materiaalia. :piis:

Dean Kuntz sanoi:
Uutiset kyllä tuli BBC:ltä, AP:ltä ja Reutersilta vaikka linkit olikin epämääräisiä.
sitä yritin juuri kertoa,mutta kun tonne voi itse laittaa linkkejä,niin mukaan tulee myäs arveluttavaa matskua,mutta kyllä myös länsimaiset uutistoimistot jauhavat paskaa tyyliin -nimettömänä pysyttelevä tiedusteluviranomainen koalitiosta sanoo: tuhosimme terroristien turvatalon lähellä syyrian rajaa al-qaimissa ja tuhosimme 50 ulkomaista terroristiä.. sitten kuna sanoo: rypälepommeja hääjuhlaan kaikki kuolleet siviilejä ja irakilaisia. ja karttaa,kun katsoo kaupunki on lähempänä turkkia kuin syyriaa. :) ja tossa vielä jälkiä neuvotteluista agenttien vapauttamiseksi :) linkki

tuosta muuten linkki englannin kieliseen etsityn al-queda johtajan puheeseen.ei mielestäni ole edes kovin väkivaltaa lietsova.. nuo al-quedan sanomiset jää usein valtamedioista puuttumaan kokonaan.. linkki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom