Tod. häikäilemätön puffi

RRKalle sanoi:
Jos oikein tarkkaan katsot, saatat havaita että kommenttini on sarkasmia.

Pitää vissiin kehittää sisälukutaitoa :D

Anssi Manninen sanoi:
Mainitaan nyt vertailun vuoksi, että esim. glutamiinilla ei ole isoinakaan määrinä ole osoitettu olevan mitään hyötyä lihaskasvulle, mutta jostain kumman syystä se on kuitenkin ns. ei-hype tuote :)

Glutamiini on myös sellainen sellainen tuote, josta en maksaisi enään latiakaan. Kokeiltu on ja vaikutukset jos niitä yleensä oli, on kovin marginaalisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pro-Pain sanoi:
Eiköhän odotella niitä käyttäjäkokemuksia ensin. Täytyy muistaa että jokainen on erilainen, kaikki lisäravinteet eivät välttämättä toimi kaikilla.

Tosta tuli mieleen, kun kerran lähdin salilta pois, oli pukuhuoneessa 2 nuorta poikaa, joista toinen selitteli toiselle: "Käytä vaan proteiinia, tulokset nousee älyttömästi. Mutta jos et halua, että painos nousee nii älä käytä, painohan noilla nousee yhtä-äkkiä sen 5 kiloo". Sain kuitenkin itteni hillittyä ja nauroin vain itsekseni. :hyper: No, se siitä.

Joo eihän kaikki tosiaan toimi kaikilla. Esimerkiks itte koin aluks kreatiinin käytöstä suurenkin hyödyn, mutta nykyään siitä ei ole mitään apua. Joskus kun kreatiinista oli vielä apua, otin karnosiinia yhden kuurin ajan ja ehkä palautuminen oli hieman normaalia parempaa, mutta sitä en kuitenkaan enää ostanut sen hinnan takia. Nykyään en kyllä tuollaisiin "uutuuksiin" rahojani tuhlais.

No eikös glutamiinilla nyt ainakin ole käyttäjien keskuudessa havaittu olevan vaikutusta vastustuskykyyn? Ite tulin kipeeks heti kun lopetin glutamiinin käytön, tosin sillon oli takana viikon putki kanarialla :)

Anssi Manninen sanoi:
No mun mielestä on varsin hölmöä heitellä "faktoja" ihan puhtaasti mutu-tuntumulta :)

Mitäs vitun vääriä faktoja mä tossa nyt heitin?

Sanoin että H-blocker on kallista ja luvataan vaikka mitä, se on totta.

Sanoin että glutamiini on halvempaa, eikä luvata niin paljoa. Tämäkin on totta, joskin joku mainostaja on voinut luvata enempi kun toinen, mutta kyllä H-blockerista mielestäni luvataan enempi.

Ja kyllä munkin mielestä on tyhmää heitellä faktoja mutupohjalta, siksi en niin tehnytkään.

Ja paskaa ovat mun mielestä molemmat, se ero tässä on tutkijalla ja kuluttajalla, että mä hyödyn ennakkoasenteestani tällasiin tuotteisiin, säästyy rahat ja vaiva. Onnekseni en ole penniäkään ikinä laittanut glutamiineihin, tribuluksiin enkä muihin paskoihin.

Fighter1157 sanoi:
No eikös glutamiinilla nyt ainakin ole käyttäjien keskuudessa havaittu olevan vaikutusta vastustuskykyyn? Ite tulin kipeeks heti kun lopetin glutamiinin käytön, tosin sillon oli takana viikon putki kanarialla :)

Niin määki kuvittelin, että vastustuskyky paranee. 2 kertaa purnukan syöny ja toinen purkki kun oli yli puolen välin menossa ja kunnon annostuksella (40 g päivä) flunssa iski. Enkä enää koskaan tuotakaan osta:wall:

Kaikki kilpaa haukkumassa, vaikkei kellään ole varmaan kokemusta. Jos odotellaan kuitenkin niitä käyttökokemuksia ja otetaan uusiksi sitte.
Niin tai jos vain lopetetaan lääketiede. Toimiihan se penisiliinikin, niin miksi kehitellä uusia? :lol2:

erkkil_ sanoi:
Kaikki kilpaa haukkumassa, vaikkei kellään ole varmaan kokemusta. Jos odotellaan kuitenkin niitä käyttökokemuksia ja otetaan uusiksi sitte.
Niin tai jos vain lopetetaan lääketiede. Toimiihan se penisiliinikin, niin miksi kehitellä uusia? :lol2:

No itse ainakin olen lisäravinteiden kannattaja, koska niillä pystyt kokoamaan ruokavaliosi sellaiseksi kuin haluat.

Näissä "haukkumisissa" on ennemminkin kysymys siitä, että markkinoidaan aineita aivan uskomattomilla lupauksilla ja sitä kautta nostetaan hinta pilviin. (tää kauppa näyttäis olevan niitä ainoita paikkoja suomessa, joka näin ei tee)

Eihän jauhelihapaketin kyljessäkään lue, että lisää lihasmassasi, nostaa voimatasojasi, parantaa vastustuskykyäsi ja ennen kaikkea nostaa kaikkia elimistön luonnollisia hormonitasojasi 500% sekä räjäyttää sitä kautta lihakset kasvuun.
Vaikka liha sisältää juuri samoja aminohappoja, joita markkinoidaan tuollatavoin.

Katotaan mitä toi tuote tekee, vai tekeekö mitään. Jos se havaitaan hyväksi, niin sitten pidetään se kaupassa.

Eikö se ole ihan hyvä, että voimme ihan testiluontoisesti ottaa tuotteita kauppaan? Mun oma kanta on kaikkiin näihin tuotteisiin, että rahat voi pistää parempiin tuotteisiin, mutta joitakin aina kiinnostaa nuo erikoistuotteet. Annetaan siis tuolle purkille mahdollisuus. Sitten kun meille tulee Universal nutritionin koko linja myyntiin, voidaan vasta sanoa, että rahastamme.

Kannattaa muistaa noita "käyttäjäkokemuksia" lukiessa, että siellä voi hyvinkin olla firman pojat mainostamassa omia tuotteitaan. Ei kovinkaan harvinainen ilmiö edes kotimaan mittakaavassa;) Tässäkin tapauksessa tuotteen "toimivuuden" testaa loppukäyttäjä.

Heh.. samaa oli sanomasssa kuin J. Rossi... Tuosta tuotteesta on kuitenkin olemassa pari alustavaa pos. tutkimusta (ei-huippu-urheilijoilla tosin) ja fysiologis-biokemiallinen perusta on järkeenkäypä, mutta jäädään odottelemaan käyttäjäkokemuksia...jos niitä tulee :)

Mike sanoi:
Jenkkien käyttäjäkokemukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Itse en aio koittaa tuota, mutta kai sitä joku testaa. RIQ ainakin on semmoinen joka testaa aina kaikki lisäravinteet.

RIQ taitaa olla sitten samanlainen kuin minä :) .

Osataan siellä haukkuakin, tässä Muscletech Gakicin arvioita: http://www.1fast400.com/product_reviews.php?products_id=2214

Itse olen käyttänyt satunnaisesti tuota sitrulliinimalaattia ja ainakin omien kokemuksieni mukaan se lisää jonkin verran sarjakestävyyttä (ei siis voimaa). Tosin sitä saa käyttää suhteellisen pitkään ennen kuin huomaa mitään.

Bodybuilding.comin forumilla on monenlaisia käyttäjiä ja kokemuksia:

Review 1
Review 2
Review 3
H+Blocker vs. Gakic
iSatorille tuotteen testaajaksi? Ilmaisia tuotteita jaossa, whee! ;)

edit: Jenkeissä muuten tuotteista saa todella helposti ilmaisia näytteitä. Laitoin joskus huvikseen mailia kymmeniin firmoihin ja kyselin tuotenäytteitä, tosi monelta tuli paluupostissa paketti. Näytteitä, patukoita, ravinto/treenioppaita, esitteitä... Epäilen tosin, että eivät mahda niin helposti lähetellä noita ulkomaille. Onneks on hyvä varastot näytepakkauksia, kaikennäköistä burneria ja massankasvattajaa... :D

Beta-alaniini, sitrulliini malaattia ja histidiiniä bulkkijauhoina ja miksaa itse.

Anssi Manninen sanoi:
Ei ole oikein järkeä vertta GAKICia ja H+Blocker-tyyppistä tuotetta, sillä GAKICin ainesosat eivät lataudu lihaksiin, eli mahdollisen hyödyn pitäisi tulla _heti_.

http://bjsm.bmjjournals.com/cgi/content/full/36/4/282

Tarkoitukseni ei ollutkaan verrata noita kahta tuotetta toisiinsa, vaan lähinnä osoittaa että kaikki mainitun nettisaitin arvostelut eivät ole ylistäviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom