TNT - tilauksien vastaanotto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Sellasta tässä mietiskelen että nyt on netistä tilattu roipetta, yksityiseltä henkilöltä, joka lähettää ne TNT:n kautta meikäläiselle ulkomailta. Mitenköhän tämä toimii, onko mitään keinoa jolla voin varmistaa ettei sieltä tule jotain vitun painoja ja kiviä joista sitten maksan isoa rahaa?

JOs vaikka siinä kuvauksessa lukee mitä siinä on, niin kannattaako esim kuriiria 'joo oota sekuntti, kato kun mä avaan tän, tääl pitäis olla roippeet mitä siinä sanotaan, ihan vaan että mulla on todistaja jos täällä on jotain kiviä vaan'. Vai onko tähän järkevämpääkin metodia? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DayOne sanoi:
Sellasta tässä mietiskelen että nyt on netistä tilattu roipetta, yksityiseltä henkilöltä, joka lähettää ne TNT:n kautta meikäläiselle ulkomailta. Mitenköhän tämä toimii, onko mitään keinoa jolla voin varmistaa ettei sieltä tule jotain vitun painoja ja kiviä joista sitten maksan isoa rahaa?

JOs vaikka siinä kuvauksessa lukee mitä siinä on, niin kannattaako esim kuriiria 'joo oota sekuntti, kato kun mä avaan tän, tääl pitäis olla roippeet mitä siinä sanotaan, ihan vaan että mulla on todistaja jos täällä on jotain kiviä vaan'. Vai onko tähän järkevämpääkin metodia? :)

Ei sitä aukasta, mitataan ja punnitaan ja mahdollisesti läpivalaistaan. Jos huumekoira kiinnostuu tai muuten epäilyttävä niin sitten kyllä aukastaan. Nopsaan ja turvallisesti se kuriirilla tulee jos on hätä, siinä mielessä hyvä. Jos tiät lähetyksen todellisen painon, saat hinnan tietoon. Se kuinka nopsaan lähettäjä sen sulle toimittaa, niin pikkupaketista voi tulla aikas kalliskin.

siis ei, vaan kun paketti on mulla. Haluaisin varmistua että siellä todella on mitä tilasin :). Ei mua haittaa jos avaavat sen jossain tulleissa sun muissa. Mutta jos kävisi niin että lähettäjä pisti pakettiin painoja sen sijasta mitä oikeasti tilasin, niin tätä vastaan ajattelin keinoja.

Ei ne sun anna pakettia avata ennen kuin olet maksanut. Ei niitä kiinnosta vaikka olisitkin tilannut kiviä. Ainoo on että luotat lähettäjään.

DayOne sanoi:
siis ei, vaan kun paketti on mulla. Haluaisin varmistua että siellä todella on mitä tilasin :). Ei mua haittaa jos avaavat sen jossain tulleissa sun muissa. Mutta jos kävisi niin että lähettäjä pisti pakettiin painoja sen sijasta mitä oikeasti tilasin, niin tätä vastaan ajattelin keinoja.

Pyydä itellesi rahtikirjan numero ja ota sitten yhteys asiakaspalveluun niin kertovat sulle mitä haluat lähetyksestä tietää, sisältö on mitä lähettäjä rahtikirjassa ilmoittaa. Käsittääkseni sun ei ole pakko vastaanottaa lähetystä jos ei oo sitä mitä piti, mutta suosittelen varmistamaan sieltä asiakaspalvelusta, TNT kun ei kyllä yleensä kuljeta yksityishenkilöiden lähetyksiä vaan ne on aina yrityksestä yritykseen. Ja todennäkösesti joudut maksamaan sen käteisellä ,koska yksityishenkilöt ei saa kuljetussopimusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom