TLP-logokisan äänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
1. Selkeä ja hyvän näköinen logo. Kiinnittää huomiota ja antaa ammattimaisen kuvan.

3 on ykkönen

Kyllähän homma hivenen näin on.

Johtuen käyttökelpoisuudesta (painotekn. asiat
+monipuolisuus) ja mieleenpainuvuudesta valitsen itse tämän saman.

Oikeastaan kaikki tässä esitetyt logot olisivat yksittäisinä tilauksina kelvanneet logoksi. Nyt kun on verrokkia ja pari 'alan ammattilaisen' kommentointia, niin pakko se on päätyä numero 3:een.

Tuo 6:n on eniten omaa silmää pikaisesti miellyttävä, monimutkainen persoona kun olen :D
Silti pitää ajatella pidemmän päälle ja valita se simppeli toimiva ratkaisu.

1:n olisi kanssa erinomainen vedos, mutta painotekniset ratkaisut tekevät sen monessa paikassa varsin vaikeaksi, tai kalliiksi käytettäväksi. Eräs ajatus oli, että jos nuo 'tasot' muuttaisi vielä RGB:ksi niin se voisi toimia tehokkaammin, myös painoteknisesti. Eli kyseessä olisi sini-puna-vihreät tasot, jotka kuvantavat värimaailmaa valokuvauksen saralla. Tosin vaikeasti assosioitavissa, mutta ei liene kovin merkityksellinen asia kuitenkaan. Fontti muuttuisi myös, ihan perusfontiksi siinä ohessa. Erinomainen vedos.

Noissa vihreissä versioissa on tietyllä tavalla särmää myös, mutta ikävä kyllä ne jäivät kovassa kisassa käyttämättömäksi. Itseasiassa varsinkin tämä kävi mielessä kummittelemassa pitkään.

Kiitokset äänestäjille, parille ystävälliselle alan parissa työskentelevälle konsultille ja ennen kaikkea, kaikille kisaan osallistujille. :thumbs:

Hyvä valinta tuo kolmonen :) ja kuten sanottu, toi 5 kandee ottaa myös käyttöön jos tiettyihin pintoihin tarvitsee pidempää versiota.

edit:
Ja kuka tuon 5:n suunnittelikaan, niin varsin hieno tuotos sekin, joskin heittää mun ajatukset aivan muunlaiseen firmaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1 tai 3. 3 ehkä miellyttää enemmän, vaikka 1 onkin "ammattimaisempi".

E: Tuo 6 on kyllä aivan liian monimutkainen, eikä silleen kauheen hyvä logoksi. Yksinkertaisuus on kyllä mun mielestä näissä jutuissa aina aivainasemassa, mutta siitä huolimatta myös persoonallisuus. Eli jää kuitenki mieleen ja erottuu joukosta.

E2: Joo, sori, en hokannukkaa et oli jo päätetty. Joskus vois lukee threadia ennenku kirjottaa :rolleyes:

1 ja 3. Jakautunut persoona, sorry. Ensimmäinen parempi, toinen kuvaa toimialaa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom