Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Koskas Titolla on seuraava matsi? Onko mitään sisäpiiritietoja?
Tito sanoi seuraava matchi on iso ja ihmiset ovat sitä odottannet joten eiköhän pian ole. Nyt parantelee leikkauksesta (jälleen) itseään. Harmittavia olleet Titon lukuisat loukkaantumiset. Toivoisin ettei ottaisi taas heti ihan maailman kärjestä vastusta vaan helpomman alkuun mutta eihän Tito itselleen mitään voi ja joku kova sieltä taas julkaistanneen:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ajatellu et Tito kuuluu historian kirjoihin, mut onhan se tarkemmin ajateltuna vielä varteenotettava ukko. Nytki olis Bellatorin LHW mestari, jos olis treenicämpillä tajuttu treenata se vastustajan bravuuriliikeen puolustus molemmille puolille. Ufc ei taida enää olla asiaa, mut onhan se aika hurjaa et yli 40 veenä vielä pystyy hallitsemaan näitä pienempiä liigoja.

Vähän pinnallisena miehenä Titon suhteettoman iso kuuppa on häirinnyt, mutta nyt kun on JonBauerin ja Pulsarin videoita, kuvia ja tiukkaa analyysiä lukenut, niin tommosilla seikoilla ei ole enää väliä. Liityn kyllä tähän Tito-hehkutukseen ja Titotiistai sais olla vaikka joka viikko. Eikä se yläpää näytä suhteettoman iso olevan alapäähän nähden.

Oon ajatellu et Tito kuuluu historian kirjoihin, mut onhan se tarkemmin ajateltuna vielä varteenotettava ukko. Nytki olis Bellatorin LHW mestari, jos olis treenicämpillä tajuttu treenata se vastustajan bravuuriliikeen puolustus molemmille puolille. Ufc ei taida enää olla asiaa, mut onhan se aika hurjaa et yli 40 veenä vielä pystyy hallitsemaan näitä pienempiä liigoja.
Kyllä Tito mestaruusainesta on vielä. Meni haastamaan venakon vielä saas nähdä uskaltaako venakko ottaa vastaan. Hieman katselin etukätten venakon matcheja täytyy laitaa sähköpostia Titolle Punishementin tai titoortiz.com kautta ettei satu taas unohduksia. Titolla niin paljon pisneksiä ja kaikkea ettei sitä nyt kukaan aina voi kaikkea huomata ja varmasti apu kelpaa Titolle.
Vähän pinnallisena miehenä Titon suhteettoman iso kuuppa on häirinnyt, mutta nyt kun on JonBauerin ja Pulsarin videoita, kuvia ja tiukkaa analyysiä lukenut, niin tommosilla seikoilla ei ole enää väliä. Liityn kyllä tähän Tito-hehkutukseen ja Titotiistai sais olla vaikka joka viikko. Eikä se yläpää näytä suhteettoman iso olevan alapäähän nähden.
Titon pää on ihan normaali vaikka joissain kuvissa näyttää isohkolta. Paikanpäällä se kuitenkin näyttää ihan normaalilta näin olen kuullut ja sopivalta Titon isoon vartaltoon. Eikä se kuvissakaan niin isolta aina näytä. Rippuu miten Tito on ehtinyt harjoitella ennen kuvan otamista.
method=get&s=tito-ortiz-11-05-12-10-30-18-889.jpg

Tuosa ehkä näyttää hieman normaalia isommalta koska lasit isontaa ja ei kilpakausi päällä.
Tito%20Ortiz-AES-128244.jpg

Tuossa ei laseja ja partaa niin näyttä ihan erillaiselta heti eli normaalilta.

Hieman katselin etukätten venakon matcheja täytyy laitaa sähköpostia Titolle Punishementin tai titoortiz.com kautta ettei satu taas unohduksia. Titolla niin paljon pisneksiä ja kaikkea ettei sitä nyt kukaan aina voi kaikkea huomata ja varmasti apu kelpaa Titolle.
Harvoin tulee ääneen naurettua täällä millekään jutuille, mutta tälle tuli täydellinen hajoaminen!

Ei voi välttyä ajatukselta etteikö tämä Pulsari olisi foorumilla "muutamalla" nickillä oleva tyyppi.
Taitaa kaveri olla suhteellisen tuubassa kun nickejä nopeasti laskettuna alkaa olla 10kpl.
Pulsari tai kuka nyt oletkaan laita mailia kun saat mailia Titolta kun oot vinkit jakanut hänelle, muuta en pyydä sinulta.
Miksi mä edes kirjoitin mitään tähän mitään. :nolo:

Onko muut lukenut This Is Gonna Hurt: The Life of a Mixed Martial Arts Champion?
Todella hyvä kirja vaikka olin 4 kertaa aikaisemminkin lukenut.

Titon kirjan muuten saa ilmatteeksikin, jos on häijy merirosvo, joka osaa laittaa hakuun jollain torvuokraussivulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom