Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Nuo Rambagen Slammit ei ole lähellekkään niin tappavia kuin Titon. Ortiz vs tanner - YouTube
Tosin en toivo että Tito tälläistä Rambagelle tekisi sentään kun hengen vaarallinen.
Bitch please. :face:

Ei jaksais ees tarttua tähän, mut voitko kaivaa lisää noita Titon "tappavia" slämmejä? Haluisin nähdä lisää. Kiitos jo etukäteen.

E: RamPage. Kovalla peellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
16jihio.jpg

Bitch please. :face:

Ei jaksais ees tarttua tähän, mut voitko kaivaa lisää noita Titon "tappavia" slämmejä? Haluisin nähdä lisää. Kiitos jo etukäteen.

E: RamPage. Kovalla peellä.

UFC 30?
Sanooko mitään?
Niin arvelinkin.
Itse olen katsonut jokaisen UFC eventin siis JOKAISEN enkä pelkästään numeroeventtejä ja olen katsonut siis alusta asti jokaisen vaikken suorana olekkaan katsonut.
Tuosta pasteamastani videosta ei selviä kokonaan kuinka tappava Titon slam on mutta kaikki jotka tuon matsin ovat nähneet oikeasti tietävät mitä tarkoitan.
Tuo oli myös surullinen slam aiheuttamansa tuhon takia.

Titohan on tappanut useita vapaaottelijoita UFC:ssä tuolla slämillään. Dana White ja Irlannin Mafia on onnistunut piilottamaan ruumiit medialta ja omaisilta.

MikaT2 is back :)

UFC 30?
Sanooko mitään?
Niin arvelinkin.
Itse olen katsonut jokaisen UFC eventin siis JOKAISEN enkä pelkästään numeroeventtejä ja olen katsonut siis alusta asti jokaisen vaikken suorana olekkaan katsonut.
Tuosta pasteamastani videosta ei selviä kokonaan kuinka tappava Titon slam on mutta kaikki jotka tuon matsin ovat nähneet oikeasti tietävät mitä tarkoitan.
Tuo oli myös surullinen slam aiheuttamansa tuhon takia.
Sulta pyydettiin lisää niitä slämmejä..mutta ei niitä taida löytyä kuin tuo yksi kappale mitä hehkutat. Aika surullista....

Titohan on tappanut useita vapaaottelijoita UFC:ssä tuolla slämillään. Dana White ja Irlannin Mafia on onnistunut piilottamaan ruumiit medialta ja omaisilta.

Olenko niin väittänyt?
Huomaa vaan ettette ole katsoneet ottelua...
Tuo slam on MMA historian kovin.

- - - Updated - - -

Sulta pyydettiin lisää niitä slämmejä..mutta ei niitä taida löytyä kuin tuo yksi kappale mitä hehkutat. Aika surullista....

En ole puhunut mistään muista slämmeistä vaan tuosta josta sinulla ei ilmeisesti ole hajuakaan. Erittäin surullista :(

:face: Luetun ymmärtäminen on aika vaikeaa joillekkin.

No voisit itse opetella lukemaan!!!

- - - Updated - - -

Nii oliks tää jontte edes kattonu kaikki ufc:t? Kuitenki vaan pelkät numero eventit...

Toinen samanlainen. Siis edelleen olen katsonut joka ikisen UFC:n en pelkästään numero eventtejä ja siis ihan ekasta lähtien. Oon kattonu paljon extramateriaalia ja uutisia ja vaikka mitä myös UFC:stä.

No voisit itse opetella lukemaan!!!

- - - Updated - - -

Toinen samanlainen. Siis edelleen olen katsonut joka ikisen UFC:n en pelkästään numero eventtejä ja siis ihan ekasta lähtien. Oon kattonu paljon extramateriaalia ja uutisia ja vaikka mitä myös UFC:stä.

Ootkohan kuitenkaa kaikkia Titon matseja nähny...

Sulla niitä hankaluuksia taitaa olla..Tossa on videolla materiaalia Rampagen slämmeistä ja sä väität että Rampagen slämmit ei ole lähellekkän niin "tappavia" ku Titolla mutta sulla ei ole silti osottaa mitään muuta kuin yhden ottelun slämmi. :face:

Ei hyvää päivää :D
Mistä tälläsiä sikiää?
Tuo Titon slammi on pahempi teholtaan kuin yksikään Rambagen slämmi.
Evan Tanner kannettiin paareilla niskatuessa pois kehästä vaikka Evan oli parhaimmillaan tuossa ottelussa.
Teki todella pahaa etenkin kun Evanista vielä pidän paljon.

The Seven Most Brutal KO Slams in MMA History | Cagepotato
Eiköhän toi Rampagen slämmi Aronalle ole kaikista brutaalein. Yritä ymmärtää että ei yks highlight reel suoritus tarkota sitä että on paras kyseisessä asiassa.
Tai jos riittää niin ilmeisesti Titolla on myös MMAn kovimmat subit kun subittihan se Baderinkin. Ja tottakai Tito oli myös kovin boksaaja koska nukutti Shamrockin 3 kertaan.

Ei jumalauta mikä marakatti tää jontte on! Väheksyy Rampagen slämmiä mikä lopetti matsin aivan kuin Titonki slämmi, paitsi että Rampage nosti jampan maasta ylös ja paiskas tonttiin kun taas Tito "kaato" sällin. Mutta kun Titosta pitää olla nii vitun innoissaa terska vaahdossa. Mielenkiintoista kuitenki seurata jonten touhua täällä kun sällillä ei selkeesti yläkerta kierrä täysillä kierroksilla...

Mä mietin kirjottaessani tota ekaa kommenttia, et parempi olis olla vaan hiljaa.
Tosin itehän oon katsonu vaan parittomat numeroeventit ja ainoastaan titteliottelut. Onko toi Titon alasvienti edes mikään varsinainen slämmi? Kumpi mahtaa olla fiksumpaa, tapella siitä paljonko se Jenna on ottanut sitä melaa itteensä vai jonten kanssa siitä miten Rampage kirjotetaan oikein?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom