Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Tito hallitsi selkeästi pystyottelua ja onkin harmi että lähti yrittämään alasvientiä tai siis harmi että jatkoi sen yritystä liian kauan. Toisessa erässä olin varma että Tito vie mahtavalla giljotiinilla mutta sitten säkällä Rashad pääsi lipsauttamaan itsensä irti ja koko matsi ratkesi tuohon onnenkantamoisee koska tuolla säkällä Rashad pääsi titon päälle erittäin hyvään positioon ja alkoi jo naurattaa että Rashad ei saa mitään aikaan edes noin mahtavasta asemasta miltei kokonaisen erän aikana ja jäi melkei lukkoonkin sen aikana kerran vielä ja olin jo varma että mennään kolmanteen erään ja Tito pääsee körmyyttämään Rashadia pystyssä niin eikös Rashad tehnyt raukkamaisen potkun ja sai tuolla voiton itselleen muutamaa sekunttia ennen erän loppua kun hädissään ei muuta enään keksinyt.
Osoitti kyllä mieletöntä hermojen pitämistä Titolta etteimillään tavalla näyttänyt hermostuneisuuden merkkejä ottelun jälkeen vaan tyynenä kertoi että pyhittää hyvänä perheen isänä loppukseän ihanille pojilleen. Syksyllä onneksi voimemkin alkaa odotella Titoa entistä kovempana takaisin kehiin saa nähdä ketä vastaan ja sääliksi käy vastustajaa koska se on varmaa että Tito palaa nälkäisenä tuollaisen matsin jälkeen. Ja viimeistään nyt jokainen tajuaa kuinka tasokas ottelija Tito on pisti todella tiukan matsin jällleen huippuottelijaa vastaan.
Omasta mielestä Tito voitti sitäpaitsi matsin.

*facepalm*

Kerro nyt sitten miten Tito voitti matsin? Tämä ei edes mennyt pistetappioksi, mitä et tietenkään laske oikeaksi häviöksi. Ellei voittava osapuoli ole Tito. Tito dominoitiin täydellisesti ja Rashad otti hienon keskeytysvoiton eikä tähän pitäisi kenelläkään olla mitään sanottavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
*facepalm*

Kerro nyt sitten miten Tito voitti matsin? Tämä ei edes mennyt pistetappioksi, mitä et tietenkään laske oikeaksi häviöksi. Ellei voittava osapuoli ole Tito. Tito dominoitiin täydellisesti ja Rashad otti hienon keskeytysvoiton eikä tähän pitäisi kenelläkään olla mitään sanottavaa.

Siis minun sydämmessäni kokonaisuudessaan ja loistavalla giljotiinilla ja huonolla säkällä. Myönnän että kaippa tuo Rashad kuitenkin ottleun nyt sitten voitti virallisesti. Pakko kai se on. Franklin saisi kyllä elämänsä turpasaunan Titolta :D Olisi kyllä sinällään hauska nähdä joku tuollainen paisti Titoa vastaan välillä.

Siis minun sydämmessäni kokonaisuudessaan ja loistavalla giljotiinilla ja huonolla säkällä. Myönnän että kaippa tuo Rashad kuitenkin ottleun nyt sitten voitti virallisesti. Pakko kai se on. Franklin saisi kyllä elämänsä turpasaunan Titolta :D Olisi kyllä sinällään hauska nähdä joku tuollainen paisti Titoa vastaan välillä.

Jep, Tito on ollut paistina about viisi vuotta niin onhan se hyvä vaihtaa roolia välillä.

Koska Rashadin polvi palleaan oli raukkamainen teko, oikeasti yritti päähän sitä. Diskaushan siitä olisi pitänyt tulla!

Vaikka itsekkin pidän Titosta niin fakta on se,että mies ei ole LHW:n kärkeä ja Titolle voisi kaavailla vielä muutama ottelu jonka jälkeen voisi lyödä hanskat naulaan. Kärjestä Bones,Rampage,Evans,Shogun ja Machida ovat Titoa selkeästi edellä,joten mestaruuden uusiminen vaatisi jonkinlaista ihmettä.

Tito hallitsi selkeästi pystyottelua ja onkin harmi että lähti yrittämään alasvientiä tai siis harmi että jatkoi sen yritystä liian kauan. Toisessa erässä olin varma että Tito vie mahtavalla giljotiinilla mutta sitten säkällä Rashad pääsi lipsauttamaan itsensä irti ja koko matsi ratkesi tuohon onnenkantamoisee koska tuolla säkällä Rashad pääsi titon päälle erittäin hyvään positioon ja alkoi jo naurattaa että Rashad ei saa mitään aikaan edes noin mahtavasta asemasta miltei kokonaisen erän aikana ja jäi melkei lukkoonkin sen aikana kerran vielä ja olin jo varma että mennään kolmanteen erään ja Tito pääsee körmyyttämään Rashadia pystyssä niin eikös Rashad tehnyt raukkamaisen potkun ja sai tuolla voiton itselleen muutamaa sekunttia ennen erän loppua kun hädissään ei muuta enään keksinyt.
Osoitti kyllä mieletöntä hermojen pitämistä Titolta etteimillään tavalla näyttänyt hermostuneisuuden merkkejä ottelun jälkeen vaan tyynenä kertoi että pyhittää hyvänä perheen isänä loppukseän ihanille pojilleen. Syksyllä onneksi voimemkin alkaa odotella Titoa entistä kovempana takaisin kehiin saa nähdä ketä vastaan ja sääliksi käy vastustajaa koska se on varmaa että Tito palaa nälkäisenä tuollaisen matsin jälkeen. Ja viimeistään nyt jokainen tajuaa kuinka tasokas ottelija Tito on pisti todella tiukan matsin jällleen huippuottelijaa vastaan.
Omasta mielestä Tito voitti sitäpaitsi matsin.

Jestas, nyt kyllä teilläpäin pitää varoa huumepoliisin ratsiaa piakkoin. Tuommoisissa aineissa kun ollaan niin ei enään ole kyse kotikasvatuksesta vaan ihan myyntiin saakka varmaankin valmistatte ainetta. Tarkistakaa ilmanvaihto, teillä höyryt leviää asuintiloihin. Ei tuota tekstiä muuten usko todeksi. Tito oli TÄYSIN vastaantulija ottelussa. Liian kankea ja hidas huippuotteluihin. Jos jatkaa tuolla tavalla, vakavat (PÄÄ)vammat odottavat varmasti tulevaisuudessa.

Ikeja

Tito voisi ottaa matsin dietti-Nogia vastaan, se oli ihan hauska. Tai vaikka Forrest jos Forrest ottaa pataan Shogunilta oikeen pahasti.

Eipä LHW sarjassa montaa hyvää matsia Titolle ole. Nuoremmat ottelijat alkaa olla parempia kaikessa, pystystä painiin.

voi mika, kun ei TKO voittoa saa tuurilla millään.

oot kyllä välillä niin urpo kun olla ja voi, tito hävis ja selvästi, ei ollu onnenkantamoinen tai huono säkä.

Ei Titokaan huono ollut mutta Rashad oli tällä kertaa selkeästi parempi. Tito ehkä vähän myös hukkasi voimiaan siihen alasvientiyritykseen jota yritti junnata aika pitkään. Titon giljotiini ei IMO ollut lähelläkään, aika ninja saisi olla että saisi halfguardista kuristettua. Rashadilta tyylikäs veto katsoa rauhassa laillinen paikka mihin vetää polven, nyt ei jäänyt mitään spekulaation varaa (kuten esim. Bisping-Rivera -matsissa). Vähän toivoin Titon voittoa, että olisi saanut "comebackiiin" vauhtia, mutta komia voitto Rashadille.

Mun papereissa Tito olisi underdog ketä tahansa UFC:n LHW:iä vastaan.

No sinä nyt et ymmärrä MMA:sta yhtään mitään.

Titon pysty on alkanut näyttää ihan kohtuulliselta viimeisissä matseissa. Oisko syynä se että mies on alkanut luottaa nyrkkeilyynsä ja uskaltaa ottaa enemmän aloitteita. Rashadin kanssa meni pystyssä aika tasaisissa merkeissä, mikä on jo sinänsä aika hyvä saavutus.

Minusta näytti että Titolla loppui taas usko omaan tekemiseen, kun Rashad kömpi ylös matosta ja sai jonkun osuman sisään. Tai sitten se oli kunto mikä loppui. Kun Tito lähti hakemaan Giljotiiniä, nousi toivo hetkellisesti, mutta ei se nyt oikeasti ollut lähelläkään lopetusta.

Titon pystyottelu näyttää joo paremmalta, mutta ei se silti tehokasta ole, miinus se Baderiin osunut suora. Tito ei enää oikeen pärjää milläkään osa-alueella, aika ajanut ohi. Eikä nyt suoraansanottuna edes kauheasti kiinnosta miestä nähdä, ainakaan pääotteluissa.

niin eikös Rashad tehnyt raukkamaisen potkun ja sai tuolla voiton itselleen muutamaa sekunttia ennen erän loppua kun hädissään ei muuta enään keksinyt.
Miten tää oli raukkamainen potku?

Kyllä on niin kulmikasta ja hidasta tuo Titon ottelutyyli, vetää eteenpäin ku puskutraktori konsanaan.

En ole älyttömän paljon seurannut näitä otteluita, lähinnä silloin tällöin tulee vahdattua.
Tässä minun arvio miksi ottelussa kävi kuten kävi. Tietty voi ja saa olla erimieltä, ja mielellään kuulisinkin miksei minun esillenostamat seikat pidä paikkaansa...

Eli Rashad oli Titoa parempi lähes jokaisella osa-alueella:

-lihaksikkaampi ja voimakkaampi. Helposti lähti Tito tarvittaessa lentoon. Muutenkin näytti, että voimaa on miten piisaa. Titon lukotukset, giljotiinint eivät tehonneet kun Rashad voimalla itsensä niistä irroitti.

-Vaikka oli enempi pattia, hän oli myös paljon nopeampi. Jalkatyöskentely oli vakuuttavaa. Todella kevyet, herkät ja nopeat jalat ovat Rashadin pystyottelun perusta. Pystyy pelkästään jalkatyöskentelyn rytminmuunnoksilla tekemään oman ottelutyylinsä vaikeaksi luettavaksi.
Kun jaloissa on pattia ja tasapaino on hyvä, antaa se ihan erilailla potkua lyönteihinkin ja vastustajan on myös hankala vetää kenttään.

-Äärimmäisen nopeat kädet ja hyvä nyrkkeilytekniikka. Sarjoissa on voimakkaita ja teknisesti hyviä lyöntejä eri puolille vartaloa. Mustilla on monesti rytmi veressä, Tito käveli kuin puujaloilla Rashadiin verrattuna.

-perushyvähkö myös kentässä. Tekniikka ei ehkä paras, mutta voima auttaa paljon.

-Ottelustrategia hivenen verran parempi. Tito tuhlasi voimi turhanpäiväisiin puristeluihin, kun syöksyi Rashadin jalkoihin käsiksi.

Aika loistava tulevaisuus Rashadille on tulossa minun mielestä.. Helvetin nopea, tekniikka kunnossa ja voimaa on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom