Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Titolle tarjotaan kertoimeks 4.50
Oletko nyt ihan varma Cyborgin fyysisestä sukupuolesta? :D
No shit, Sherlock? :hyvä:no hoh hoh, ihan nätti naikkonen, ainut syy noihin vitseihin on se tieto, että se muija vetäis sua ja suurinta osaa muista miehistä pataan.
Penaa ja haukkaa, niillä ne selkäongelmat lähtee.
Kävin pistämässä tasan sadalla eurolla Titolle Meinasin pistää oikein kahdella mutta saaneen tuo riittää. Tässä nyt on kaikenlaista rahanmenoa muutenkin tiedossa ja jos ei osukkaan niin tuo olisi vain lisää.
Jaa se olikin vanhempi pätkä. Miten se selkä muuten meni hajalle, eikös se ollut joku tapaturma, tai jotenkin muistelen että olisi rautaa riuhtoessa satuttanut? Tukirautahan sinne selkään laitettiin.
Tuli nyt laitettua itsekkin veto Titon puolesta, tosin laiton tripla vedon (Barnett, Werdum, Ortiz)
No shit, Sherlock? :hyvä:
En tiedä oletko itse nainen, mutta taidat joka tapauksessa lukea paljon naistenlehtiä, tuohan on kuin suoraan Me Naisista: Ooh, Eva Wahlström on niin kova että se vetäisi suurinta osaa miehistä pataan.
Mutta jos nyt naisella on testostoronia veressä enemmän kuin 99 % miehistä niin aletaan olla vähän harmaalla alueella sukupuolen suhteen.
Tuo Tripla jos menee oikein niin täytyy sanoa että melkonen ennustaja oot. Itse laittaisin (Barnet, Overeem, Bader)
Kertoimia mä tossa haenkin, pelkällä 5e betsillä tipahtais jo 106.50e
ja todellakin vetäis sua pataan.
ärsyttää vaa toi mussuttaminen.
Pojat pojat... Jos vaan keskityttäis siihen Titon haukkumiseen nyt täällä niinku ennenki :D