Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Titolle tarjotaan kertoimeks 4.50

Kävin pistämässä tasan sadalla eurolla Titolle :) Meinasin pistää oikein kahdella mutta saaneen tuo riittää. Tässä nyt on kaikenlaista rahanmenoa muutenkin tiedossa ja jos ei osukkaan niin tuo olisi vain lisää.

no hoh hoh, ihan nätti naikkonen, ainut syy noihin vitseihin on se tieto, että se muija vetäis sua ja suurinta osaa muista miehistä pataan.
No shit, Sherlock? :hyvä:

En tiedä oletko itse nainen, mutta taidat joka tapauksessa lukea paljon naistenlehtiä, tuohan on kuin suoraan Me Naisista: Ooh, Eva Wahlström on niin kova että se vetäisi suurinta osaa miehistä pataan.

Mutta jos nyt naisella on testostoronia veressä enemmän kuin 99 % miehistä niin aletaan olla vähän harmaalla alueella sukupuolen suhteen.

Tuolla videon suosituimpana kommenttina muuten onkin "Change the title to "Tito owns Cyborg and taps her out""

Alkanut toivo kasvamaan Titon voitosta ja se on hyvä merkki se.

Tosin järki sanoo että Titon tilanne ei kyllä ole hyvä tuskin on treenit hyvin mennyt mutta kuitenkin tuntuu siltä kokoajan enemmän että Tito voisi voittaa.

Jaa se olikin vanhempi pätkä. Miten se selkä muuten meni hajalle, eikös se ollut joku tapaturma, tai jotenkin muistelen että olisi rautaa riuhtoessa satuttanut? Tukirautahan sinne selkään laitettiin.

Kävin pistämässä tasan sadalla eurolla Titolle :) Meinasin pistää oikein kahdella mutta saaneen tuo riittää. Tässä nyt on kaikenlaista rahanmenoa muutenkin tiedossa ja jos ei osukkaan niin tuo olisi vain lisää.

Tuli nyt laitettua itsekkin veto Titon puolesta, tosin laiton tripla vedon (Barnett, Werdum, Ortiz)

Jaa se olikin vanhempi pätkä. Miten se selkä muuten meni hajalle, eikös se ollut joku tapaturma, tai jotenkin muistelen että olisi rautaa riuhtoessa satuttanut? Tukirautahan sinne selkään laitettiin.

UFC 44: Undisputed:ssa 26 syyskuuta 2003 Randy Couture ottelusta asti on ollut alaselkä ongelmia.
Joskus 2008 lopulla tehtiin se iso leikkaus.

No shit, Sherlock? :hyvä:

En tiedä oletko itse nainen, mutta taidat joka tapauksessa lukea paljon naistenlehtiä, tuohan on kuin suoraan Me Naisista: Ooh, Eva Wahlström on niin kova että se vetäisi suurinta osaa miehistä pataan.

Mutta jos nyt naisella on testostoronia veressä enemmän kuin 99 % miehistä niin aletaan olla vähän harmaalla alueella sukupuolen suhteen.

en ole nainen tai lue naistenlehtiä

ei todellakaan ole testoa veressä enemmän kuin 99% miehistä, stnan kova kuntonen mutta mun mielestä kyl ihan naisen kuulonen ja näkönen... ja todellakin vetäis sua pataan.

ärsyttää vaa toi mussuttaminen.

ja todellakin vetäis sua pataan.

Etkö tosiaan itse ymmärrä miten väsynyt läppä tuo on? Voi Jeesus.

ärsyttää vaa toi mussuttaminen.

Samoin. Toivottavasti viisastut kun ikää tulee lisää.

P.S. Keskustelu Kappukiinon kanssa koskee siis sitä, onko transut hyvännäköisiä vai ei. Omasta mielestäni ei, mutta makunsa kullakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom