Tito Ortiz vs. Dana White

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tito ei suostunut ottelemaan, koska ei olisi saanut siitä yhtään rahaa. Eikä halunnut ilmaiseksi riskeerata terveyttään, koska on tulossa matsi Rashadia vastaan. Näin ainakin selvittää Tito itse.

Siitä oli jopa tommonen 45minuutin dokumentti mma-trackerissa jonka katsoin. ottelun piti olla selvä siihen asti kunnes Tito ei saapunut punnituksiin.

Dana White reenasi todella pitkän aikaa ja kunnollisessa valmennuksessa tätä nyrkkeilyottelua varten ja oli tosi hyvässä kunnossa. Kolmieräinen otteluhan se taisi olla.

Ihan mielenkiintonen lyhyt dokkari oli mutta ilman matsiahan siinä jäätiin ja se oli täysin Titon syy. Kaikki oli tehty viralliseksi ja asia oli virallisesti hyväksytty Athletic Commision-härdellien kautta miten ne nyt menikin ja Dana White sai otteluluvan ja kävi kaikissa mahdollisissa kuntotestesteissä ja aivot kuvattiin ja kaikki piti olla valmista.

tito: :david: + :down:

Tito itse vaati tätä omassa sopimuksessaan että pääsee ottelemaan Danan kanssa ja nyt kävi näin.

Jep, meikäkin tuon dokkarin katsoi. Olisi olllut ihan kiinnostava nähdä tuo matsi, Dana treenasi itsensä ihan kovaan kondikseen! Tuon dokkarin perusteella Dana vaikutti ihan rennolta tyypiltä, jotenkin olen saanut aika mulkun kuvan miehestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom