Titan Fury NXG+

Satuin kokeilemaan kyseistä paitaa ja rikoin olkapääni heti. Ensmänen nosto ei meinannu millään tulla rintaan vaan painu tonne mahan päälle ja toiseen laitettiin lisää rautaa ja otin sen väkisin rintaan. Heti työntövaiheen alussa kova pistävä kipu solisluun päähän ja etuolkapäähän. Inzerillä nostanu aiemmin ja siinä taidan pysyä, sekun tukee mielestäni paljon paremmin puristaen myös rintta sekä kylkiä. Titani taasen puristaa vitusti takaolkapäistä ja työntää ne mielestäni vitun outoon kulmaan. En tiedä johtuuko nostotavasta vai mistä, mutta nyt vituttaa :curs: ja maanantaina meen lääkäriin..
Muilla kokemuksia kyseisestä/ihan mistä vaan paidasta??

punnertaja sanoi:
Satuin kokeilemaan kyseistä paitaa ja rikoin olkapääni heti. Ensmänen nosto ei meinannu millään tulla rintaan vaan painu tonne mahan päälle ja toiseen laitettiin lisää rautaa ja otin sen väkisin rintaan. Heti työntövaiheen alussa kova pistävä kipu solisluun päähän ja etuolkapäähän. Inzerillä nostanu aiemmin ja siinä taidan pysyä, sekun tukee mielestäni paljon paremmin puristaen myös rintta sekä kylkiä. Titani taasen puristaa vitusti takaolkapäistä ja työntää ne mielestäni vitun outoon kulmaan. En tiedä johtuuko nostotavasta vai mistä, mutta nyt vituttaa :curs: ja maanantaina meen lääkäriin..
Muilla kokemuksia kyseisestä/ihan mistä vaan paidasta??

Mulla kans NXG+ puristaa takaolkapäitä ja rintakehää aivan sairaasti. Takaolkapäistä aina nahkat rullalla useamman noston jälkeen. Mulla painot tulee kohtuu hyvin rintaan, mutta välillä nosto sitten lähtee mahaa kohden. Tuolla paidalla pitää ainakin minun kohdalla nostaa todella leveällä otteella. Itellä kapeammalla otteella painot lähtee ku tykin suusta, mutta nosto suuntautuu mahaa kohden.

Paidan hihakulma on 90 astetta joten se kyllä tuo painetta takaolkapäille todella raakasti. Minkälaisia painoja koitit verrattuna toisiin paitoihin? Itellä raw pena on semmoset 165 ja tolla paidalla tulee rintaan vasta 180. Ekakertojen jälkeen kun nostin NXG?:lla meitsi oli kainaloista ja ojentajista verillä ja tisseissä todella ikävän näköiset jäljet. Nyt nostanu paidalla noin 5 kertaa ja paita tavallaan sisään ajettu, niin paita sopii paremmin päälle eikä tee niin älytön tö tuhoa.

punnertaja sanoi:
Inzerillä nostanu aiemmin ja siinä taidan pysyä, sekun tukee mielestäni paljon paremmin puristaen myös rintta sekä kylkiä.

Tämän takia inzer on myös huonompi, koska ei mahdollista niin hyvin selän käyttöä.

rontus sanoi:
Paidan hihakulma on 90 astetta joten se kyllä tuo painetta takaolkapäille todella raakasti. Minkälaisia painoja koitit verrattuna toisiin paitoihin? Itellä raw pena on semmoset 165 ja tolla paidalla tulee rintaan vasta 180. Ekakertojen jälkeen kun nostin NXG?:lla meitsi oli kainaloista ja ojentajista verillä ja tisseissä todella ikävän näköiset jäljet. Nyt nostanu paidalla noin 5 kertaa ja paita tavallaan sisään ajettu, niin paita sopii paremmin päälle eikä tee niin älytön tö tuhoa.

Jos paineet ja liian suuri rinnalle vasta tuleva paino tuottaa ongelmia, niin miksi ei voi ottaa numeroa isompaa paitaa?

Raven sanoi:
Jos paineet ja liian suuri rinnalle vasta tuleva paino tuottaa ongelmia, niin miksi ei voi ottaa numeroa isompaa paitaa?

Paidan koko jolla nostan on 46 ja painan 88 kiloa. 46 paita on selästä ja mahasta iso ku perheteltta. Meitsin rimpulalle vartalolle isompi paita elikkäs 48 on jo sitten melkeen kuin nostais kollegepaita päällä. Ja painoahan on vasta sitten liikaa kun sitä ei jaksa nostaa.... :wall:

rontus sanoi:
Paidan koko jolla nostan on 46 ja painan 88 kiloa. 46 paita on selästä ja mahasta iso ku perheteltta. Meitsin rimpulalle vartalolle isompi paita elikkäs 48 on jo sitten melkeen kuin nostais kollegepaita päällä. Ja painoahan on vasta sitten liikaa kun sitä ei jaksa nostaa.... :wall:
Koita Inzerin Phenom paitaa. Sillä sai ainakin hyvin tuntuman painoon ja leikkauskin on "parempi" kuin vanhanmallisessa Inzerissä.
En ole koittanut kyllä vielä mitään enkkoja tuon paidan kanssa, joten en voi oikein vertailla sitä Titanilla saatujen tulosten kanssa.

Täytyis varmaan jaksaa ottaa samassa treenissä Phenomilla ja Furylla sama rauta ja arvioida kumpi painoi enemmän :)

rontus sanoi:

Sen kuuluukin olla selästä "liian iso".

Raven sanoi:
Sen kuuluukin olla selästä "liian iso".

...on vaan tuo 46 jo pirunmoinen teltta -90 nostajalle. Itse olen 87 kg ja nostan 44:lla kuten myös treenikaverit joista toinen painaa 107 ja toinen 102 nostavat myös.

Taitaa ysikympissä olla tuo 42 suosituin, mä olen poikkeus joka vahvistaa säännöt...

Back
Ylös Bottom