Tipaton tammikuu

Ajattelin olla juomatta tammikuussa ja siitä eteen päin niin kauan kuin huvittaa. Ei kiinnosta enää, koska on paljon parempaakin tekemistä olemassa. Säästyy rahat muihin juttuihin ja olo on parempi.
Antabuksella mennään, eli alkoholia ei voi nauttia vaikka joskus mieli tekisikin. Tai voi nauttia, mutta olosta tulee melkosen epämiellyttävä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime lauantai-iltana vetäisin pikku humalat ettei nyt vaan tipatonta tammikuuta tule. Mutta nyt olis kyllä tarkoitus olla x viikkoa juomatta jo ihan traanaus- ja dieettipoliittisista syistä.

Muutenkin väsyttää monta päivää kun kerran ottaa eikä se ole kivaa. Ikä ei tule yksin...

Tipaton tammikuu ollu tähän mennessä. :) Tosin en oo kyllä päättäny viettää tipatonta tammikuuta. Eipä ole vaan haluttanu juoda ja darrailla.

Mulla jatkuu tipaton tammikuu varmaankin juhannukseen asti :D kesäkunto menee ryybbäämisen edelle :D ja sitä paitsi viimeiset viidet ryybby reissut on niin yliammuttuja ollu että on pakko rauhottua :D

Mullakin on tipaton tammikuu ja puolet helmikuustaki :) Joulukuussa tuliki juotua melkein joka viikonloppu nii eipä olis varaa nyt vaikka haluaiski :D

Mä ainakin pidän tipattoman tonne itsenäisyyspäivään asti.

Boikotoin näitä kaikkia vastaavia. Tarkoitus olla varsin vähillä tipoilla enempikin kuin tammikuu mutta tipatonta tammikuuta en pidä pelkästään sen takia että sellaista on tapana pitää. :D

Meikä on ollut melko monesti tammikuun tipattomalla. Ensimmäisen kerran olin tarkoituksella tarkoituksella - oli melko tuskaa ja sen takia kun oon viettänyt tipatonta tammikuuta niin en ole sitä varsinaisesti suunnitellut etukäteen. Yleensä vaan ei oikein oo mitään menoja tammikuussa ja pelejä aika paljon. Ajattelin nyttenkin olen juomatta mikäli ei tuu mitään hyviä pileitä. Ite oon sitä mieltä että hieman vouhotusta koko tipaton tammikuu... Turhaa stressiä vaan ja alkaa tekee entistä enemmän mieli viinaa. Olkaa sponttaanisesti tipattomalla määrittelemätön aika niin ei vannetta kiristä.

Tuli kahentoista jälkeen juotua baarissa joten se meni siinä, jos ei niin sitten varmaan menee aika kevyesti.

Parina vuonna pitänyt tipattomat tammikuun.. Pitää se nytkin olla joskus ees raitis.. Tässä nyt on juotu viimeaikoina tosi helvetin paljon ja melkein joka päivä jonkun moiset kännit.. Vieläpä tullut vedettyä raakoja viinoja ja tuntuu vähän hankalalta olla ilman niin tulee raittiuskausi tarpeeseen etten nyt itseäni tärviölle vedä.. Välillä oli jo ihan asialliset juomatavat verrattuna parin vuoden takaiseen 10 päivän putkeen tai 5 kertaa viikossa sammumisiin.. Nyt raitistelen että ei enää uudestaan linja lipsuisi;). Huolestuttavasti on taas alkanut kulua tota keittoa aikas paljon .. Ja tullut haittojakin..

Parina vuonna pitänyt tipattomat tammikuun.. Pitää se nytkin olla joskus ees raitis.. Tässä nyt on juotu viimeaikoina tosi helvetin paljon ja melkein joka päivä jonkun moiset kännit.. Vieläpä tullut vedettyä raakoja viinoja ja tuntuu vähän hankalalta olla ilman niin tulee raittiuskausi tarpeeseen etten nyt itseäni tärviölle vedä.. Välillä oli jo ihan asialliset juomatavat verrattuna parin vuoden takaiseen 10 päivän putkeen tai 5 kertaa viikossa sammumisiin.. Nyt raitistelen että ei enää uudestaan linja lipsuisi;). Huolestuttavasti on taas alkanut kulua tota keittoa aikas paljon .. Ja tullut haittojakin..

joo, tälleen se on hyvä olla vaikka se tammikuu tipatta. Itsekin tuossan raksan loppuvaiheella kaljottelin aivan turha paljon. Ihan hyvin voi olla ilman niitä tippoja aina jonkun aikaa. Siis ihan tiedostaen päättää ettei ota vkl edes niitä saunakaljoja, jos itse haluaa näin toimia.

Taasen siten jos ajattelee nyt vaikka terveyden kautta, niin eipä se pahasta ole ottaa viikonloppuna ruuan kanssa lasia tai kahta punkkuta tai ottaa vaikka 2-3 olutta kun käy saunomassa. Mutta jos tätä tekee jokapäivä tai jos tuon määrän kertaa 5-10:llä niin varmasti alkaa olemaan terveysvaikutuksiakin.

Tipatta menee. Synttärit sopivasti tammikuun vikana viikonloppuna niin tulee sitten varmaan otettua taas takautuvasti koko tipattoman edestä.

Puolitoista kuukautta jo selvinpäin ja kesälomille asti jatketaan.. Tuntuu hassulta, kun 2kk sitten vein 10 kassi tyhjiä kaljatölkkejä kauppaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom