Tipaton tammikuu

Helposti menee loppuun asti ja jatkan vielä Helmikuunkin. Maaliskuussa saattaa kaatua kun sattuu omat synttärit olemaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mie join yhen oluen perjantaina, kun olin kavereitten kanssa baarissa:nolo:

Mutta serkkupojan kanssa jatkuu uutenavuotena lyöty veto, että ennen vappua ei tempasta lärvejä.

Viimeksi muokattu:
Meitsi on ollu ilman viinaa ja tupakkaa lokakuun lopulta tähän päivään saakka. Hyvin säväyttää kun muija oli pakannu matkalaukun oven eteen koko viikonlopun kestäneiden rientojen jälkeen.. Jos sitä juhannuksena vois taas ottaa.

tipaton loppui lauantaina, mutta oli kestänyt kuukauden.

Hienosti sujunut kyllä tipaton, muutaman kerran aika lähellä ollut mutta oon pitäny :D

Voisin olla varmasti helmikuunki mutta harmi kun joutuu lähtä LG gamesiin Ruåttin maalle niin siellä ei selvinpäin voi olla:D

No niin nyt olis tipaton tammikuu sitten takana. Mulle riittää tältä erää tipattomuus. Voisin kyllä vielä tänä vuonna yrittää olla juomatta kokonaan joinakin kuukausina. Pääasia, ettei viina vie miestä. Zemiä niille, ketkä jatkaa vielä selvinpäin tammikuunkin jälkeen...

Niijoo nyt ois tosiaa tipatonkin ohi. Taidan kyllä säästää miittii, jossa juon Christianin pöydän alle ;)

...tai sit juon itteni eka

Eka tipaton varmaan 8 vuoteen. EIkä kyllä tehny ees tiukkaa...no yhtenä viikonloppuna join 5 olutta himassa, mutta en laske tuota. Baarissa ei kuitenkaan tullut käytyä eikä muuten vedettyä kaverien kanssa kännejä.. :dance:

Pidin ns. vahingossa tipattoman tammikuun. Ei ollut mitenkään suunnitelmissa. Ei vain huvittanut tai tehnyt edes mieli dokaa. Noh, tänään voi sitten hyvillä mielin ottaa taas :)

paras tapa pitää tipaton jokin on vetää viimeisenä viikonloppuna niin pahat perseet että oksat pois. Sitten vituttaa sen illan perseilyt niin pitkään että ei tee viinaa mieli vaikka ilmaseks sais.

No vituikshan se meni.

paras tapa pitää tipaton jokin on vetää viimeisenä viikonloppuna niin pahat perseet että oksat pois. Sitten vituttaa sen illan perseilyt niin pitkään että ei tee viinaa mieli vaikka ilmaseks sais.
Näinpä.
Uusivuosi meni niin railakkaasti että seuraavana päivänä oksentelin vielä yhdeksän aikaan illalla :rolleyes:

Mie join yhen oluen perjantaina, kun olin kavereitten kanssa baarissa:nolo:

Mutta serkkupojan kanssa jatkuu uutenavuotena lyöty veto, että ennen vappua ei tempasta lärvejä.

Sovittiin serkun kanssa yksi vapaa päivä vedosta, ja nyt juodaan 12vuotta vanhaa whiskiä ja katsotaan vuoden 72´ Deep Purplen keikkaa. Tämän jälkeen jatketaan vappuun asti!

Eka tipaton varmaan 8 vuoteen. EIkä kyllä tehny ees tiukkaa...no yhtenä viikonloppuna join 5 olutta himassa, mutta en laske tuota. Baarissa ei kuitenkaan tullut käytyä eikä muuten vedettyä kaverien kanssa kännejä.. :dance:

No tottakai se pitää laskea. Mäkin otin kokonaiset 8 annosta alkoholia tammikuun aikana. Enkä ollut baarissa. Ei ollut täysin tipaton, eikä tarkoituskaan ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom