Timo Soini vs MTV3 reportterit

Joo, en jaksa kuunnella tuota shittiä viittä minuuttia enempää, maikkarille miinukset puolueellisuudesta, soinille +-0, populistisuomalaisille lämmintä kättä.

Uskomatonta propagandaa siinä plasmalla Soinin takana.

Lukeeko siinä jokaisen ehdokkaan aikana "Miksi puolue ei pelaa puhtain kortein?" tms.

Edit: Soini voitti kyllä 100-0 tuon haastattelun ja säilyi yllättävän rauhallisena.

Voi prkl mitä jankkausta Halmeesta. :curs: Pisti Soini kyllä hyvin toimittajille jauhot suuhun vastaamalla kysymyksiin kiertelemättä kyllä tai ei. Ei tullu sitä normaalia poliitikon jaarittelua. Yrittivät kysellä tosi fiksuja ja tiukkoja kysymyksiä Soinilta mut tekivät ittestään täysiä pellejä.

On toi Soini ihan fiksu äijä. Harmi vaan että menee hukkaan perussuomalaisten BS-puolueessa..

Periaatteen miehiä. Meinaan että jotkut puolueet voisivat olla mun mieleen mutten ole lämminnyt, enkä koskaan lämpiä homoille, lesboille tai elinkeinopakolaisille tai yleensä maahanmuuttajille - älkää vaivautuko!
Noi tekijät rajoittaa mun mielipidettä hurjasti; kokoomus, sdp ynnä muut suoltaa tätä monikulttuuripaskaa että kuinka paljon tarvitaan vielä tänne pakolaisia että oltaisiin jenkkilän mallilla tai muun sisäisesti epäonnistuneen maan. Muut puolueet on harmaata massaa ja PS loistaa patriotismillaan :worship:
Tästä ei tartte enää puhua koska en halua "juupas!!!! eipäs!!" -leikkiä.

Mietin kovasti, että äänestäisinkö Aku Ankkaa vaiko joulupukkia :rolleyes: mutta nytpä ei tarvitse äänestää kumpaakaan, vaan vois äänestää Soinia.
Viisasta, suoraa ja asiallista puhetta. Toimittajille :david: leima.

Saattaapi olla, että lähden tälle linjalle. Eduskuntavaalit ja puolueet eivät paljon kiinnosta ja Soinikin ajaa useita sellaisia asioita jotka eivät aja omaa etuani (mm. verotus) mutta selkeää suomea puhuvia suoraselkäisiä politikkoja tarvitaan tähän maahan lisää. Tuo suurten puolueiden sulle-mulle mentaliteetti vituttaa siinä määrin, että taidanpa äänestää perussuomalaisia. Vaikka sitten kostoks muille.

Periaatteen miehiä. Meinaan että jotkut puolueet voisivat olla mun mieleen mutten ole lämminnyt, enkä koskaan lämpiä homoille, lesboille tai elinkeinopakolaisille tai yleensä maahanmuuttajille - älkää vaivautuko!
Noi tekijät rajoittaa mun mielipidettä hurjasti; kokoomus, sdp ynnä muut suoltaa tätä monikulttuuripaskaa että kuinka paljon tarvitaan vielä tänne pakolaisia että oltaisiin jenkkilän mallilla tai muun sisäisesti epäonnistuneen maan. Muut puolueet on harmaata massaa ja PS loistaa patriotismillaan :worship:
Tästä ei tartte enää puhua koska en halua "juupas!!!! eipäs!!" -leikkiä.

No eikun alat jännittämään millainen vaaliohjelma niillä on 2011 :thumbs:

Asiatonta toimintaa MTV3:lta, mutta eipä tuo nyt Soinista mitään sankaria tee, saatikka marttyyriä. Miten MTV3 on muita puoluejohtajia tentannut, voihan olla että kaikkia ne samalla tavalla yrittää provosoida. En tiedä kun en muiden tenttejä ole nähnyt.
Maikkarille -
Soinille +-0, tai pienen pieni + asiallisista vastauksista.

Niinkuin Soini sanoi jos halutaan muutosta täytyy äänestää muutoksen puolesta. Eli koitetaan tunkea sinne kolmeen joukkoon jotain muutakin. Ei sitten tietenkään tungeta jos nykytilanteeseen ollaan tyytyväisiä. Mutta ollaanko? Enkä tällä nyt tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi äänestää perussuomalaisia, tosin tämä ei olisi huono vaihtoehto;)

Toimittajat teki käytännössä helvetin ison palveluksen Soinille jankkaamalla Halmeesta. Tekemällä itsestään idiootin jopa Soini saatiin näyttään siinä vierellä ihan fiksulta kaverilta. Niinhän se menee. Kannattaa valita seuransa tarkoin.

Toi haastattelu osoitti mun mielestä vaan jälleen kerran sen, että suuri yleisö kiinnittää aina huomion käytännössä epäoleelliseen, kunhan siitä pystyy itselleen vaan repiin jotain viihdettä.

vaksi sanoi:
Saisi nähdä mitä sitten tapahtuisi.
Ei yhtään mitään.

Olisi kyllä mielenkiintoista, jos sinne hallitukseen tulisikin yhtäkkiä aivan puskista esim. perussuomalaiset sen perseennuoliais-rkp:n tilalle. Saisi nähdä mitä sitten tapahtuisi.

Toimittajat teki käytännössä helvetin ison palveluksen Soinille jankkaamalla Halmeesta. Tekemällä itsestään idiootin jopa Soini saatiin näyttään siinä vierellä ihan fiksulta kaverilta. Niinhän se menee. Kannattaa valita seuransa tarkoin.

Toi haastattelu osoitti mun mielestä vaan jälleen kerran sen, että suuri yleisö kiinnittää aina huomion käytännössä epäoleelliseen, kunhan siitä pystyy itselleen vaan repiin jotain viihdettä.

Mihis muuhunkaan tuossa haastattelussa olisi voinut kiinnittää huomion kuin epäolennaiseen Halme-jankkaukseen? Eihän siinä paljoa muuta ollutkaan. :david:

Kyllä ne on maikkarilla kaikkien ehdokkaiden kohdalla (siis niinä öbaut viitenä kertana, kun oon kattonu) takertuneet lapsellisesti johonkiin asiaan ja yrittäneet epätoivoisesti saada ihmiset puhumaan itsensä pussiin. Kukaan ei toistaiseksi oo lähteny mukaan näin läpinäkyvään provosointiin. Että eiköhän nämä mtv3:n 'vaalitentit' kerro enemmän kanavasta itsestään kuin ehdokkaista..

mutta :piis:

Ei hitto kun oli taas todella antoisa "vaalitentti". Itsekin olen kuulunut nämä vähäiset äänestysvuoteni nukkuvien puolueeseen, lähinnä siksi että en ole tuntenut puolueiden ja heidän ehdokkaidensa ajatusmaailmoja mielestäni tarpeeksi hyvin antaakseni ääntäni kenellekkään. Omaa laiskuutta siis. Nyt näissä vaaleissa olen kuitenkin ajatellut äänestää, ja siksi yritän nyt kerätä edes hiukan tietoa ehdokkaista, joten ajattelin että nämä vaalitentit voisivat olla hyvä keino siihen.......

...ja paskan vitut. Sekä Ylellä että Mtv3:lla haastattelijat suoltavat aivan älytöntä epäolennaista lapsellista tuubaa. Ja sitten vielä ihmetellään kun ihmiset eivät äänestä, kun valtamedioiden vaaliohjelmat saavat viiden minuutin jälkeen katsojat kääntämään kanavan takaisin sinne salkkareihin ihan silkasta vitutuksesta.

--

...ja paskan vitut. Sekä Ylellä että Mtv3:lla haastattelijat suoltavat aivan älytöntä epäolennaista lapsellista tuubaa. Ja sitten vielä ihmetellään kun ihmiset eivät äänestä, kun valtamedioiden vaaliohjelmat saavat viiden minuutin jälkeen katsojat kääntämään kanavan takaisin sinne salkkareihin ihan silkasta vitutuksesta.

Kirjoitat asiaa. :worship:

...ja paskan vitut. Sekä Ylellä että Mtv3:lla haastattelijat suoltavat aivan älytöntä epäolennaista lapsellista tuubaa.

kirjoitin pelkästään mtv3:sesta, koska en ole seurannut ylen vaalitenttejä, enkä täten voi sanoa mitään mielipidettä niistä suuntaan tai toiseen...

kirjoitin pelkästään mtv3:sesta, koska en ole seurannut ylen vaalitenttejä, enkä täten voi sanoa mitään mielipidettä niistä suuntaan tai toiseen...

Satuin katsomaan ykköseltä tuon PS:n vaalitentin ja ihan samalla tavalla sielläkin jauhettiin tuosta Tony Halmeesta puolet ohjelma-ajasta.
Informaatioarvo oli jälleen kerran puhdas nolla.

Voi luoja mitä paskaa, toisella foorumilla jo tästä avauduinkin, nyt en sitä enää tee. Kukas noista vaalitenteistä on vastuussa? ei taida kuulua millään tavalla uutisten päätoimittajan vastuualueeseen?

Back
Ylös Bottom