Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Kylmä tila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NYSSE
  • Aloitettu Aloitettu
BadHair sanoi:
"Hyvä Ihminen" :down:
Huono biisi, huonot sanat, liian "pop", Rautiaisen laulutyyli ärsyttää hetki hetkeltä enemmän.
Itku pitkästä ilosta-levyn jälkeen mennyt ihan "pilalle" koko orkesteri.

Samaa mieltä...

Oon itekki kuullu nyt sen radiosta ja samaa paskaahan se on, eikä ole varmaan vaikea arvata mikä soi radiossa seuraavat puoli vuotta.

BadHair sanoi:
"Hyvä Ihminen" :down:
Huono biisi, huonot sanat, liian "pop", Rautiaisen laulutyyli ärsyttää hetki hetkeltä enemmän.
Itku pitkästä ilosta-levyn jälkeen mennyt ihan "pilalle" koko orkesteri.

Älköön kukaan suuttuko, tämä vain henk.koht. mielipiteenä. ;)

Valitettavasti pakko olla samaa mieltä. Luulin jo et Timo ois päässy tuosta "kuorolaulusta" eroon, mutta tuolla sinkulla ainakin hoilaa niin että :down:

Rautiaisen laulu on jostain syystä helvetin vastenmielistä kuunneltavaa.
"kaikille tiilaa riiittäää-huputiti hummani heijj".Kaikki biisit on tollasia,tekisi paljon asiaa kun joku muu ne laulaisi.

Ei olisi lyijykomppanian aikana uskonut minkälaiseksi rokiksi timppa vielä menee. Uusi levy kuunneltu pari kertaa, ihan ok biisejä, timo venyttää ääntään enemmän kuin koskaan(hauska kuulla miten toimii livenä), mutta metalli ja timo rautiainen on lopullisesti poistettava samasta lauseesta.

Se on kuulkaas sellanen juttu et Timo rautiainen & trio niskalaukaus on kovin bändi suomessa! Rajaportti levykin kahmasi oliks se 7 vai 8 emmaa :worship: tai no niin makuasiahan se on mitä kuuntelee, mut ite olen sen verta kovva rautiais fani et mul on sen ihan kaikki levyt, lukuun ottaen lyijykomppanian. keikoilla on tultu käytyä liki 10 kertaa ja lähes kaikki fanituotteet mitä ne myy ni on mulla :) mut mitä tähn uuteen levyyn tulee niin mun mielestä kaikki biisit on hyviä! ja kaikki materiaali mitä niiltä on tullut on ollut tasasen hyvää. itse menin heti ostaan kylmä tila albumin ku se ilmestyi! ja kylmä tilahan myi samana päivänä kun ilmestyi eli keskiviikkona kultaa :worship: että tällä tavalla tänään :D ja miten niin metalli ja rautiainen ei sovi samaan lauseeseen? kuunteleppas nyt vaikka sellaset biisit kun älkää selvittäkö, 62 ja nyt on mies!

Makkevon sanoi:
Se on kuulkaas sellanen juttu et Timo rautiainen & trio niskalaukaus on kovin bändi suomessa! Rajaportti levykin kahmasi oliks se 7 vai 8 emmaa :worship: tai no niin makuasiahan se on mitä kuuntelee, mut ite olen sen verta kovva rautiais fani et mul on sen ihan kaikki levyt, lukuun ottaen lyijykomppanian. keikoilla on tultu käytyä liki 10 kertaa ja lähes kaikki fanituotteet mitä ne myy ni on mulla :) mut mitä tähn uuteen levyyn tulee niin mun mielestä kaikki biisit on hyviä! ja kaikki materiaali mitä niiltä on tullut on ollut tasasen hyvää. itse menin heti ostaan kylmä tila albumin ku se ilmestyi! ja kylmä tilahan myi samana päivänä kun ilmestyi eli keskiviikkona kultaa :worship: että tällä tavalla tänään :D ja miten niin metalli ja rautiainen ei sovi samaan lauseeseen? kuunteleppas nyt vaikka sellaset biisit kun älkää selvittäkö, 62 ja nyt on mies!

Joo kaikki levyt löytyy, keikalla olen myös käynyt n. 6-7 kertaa. Vanhoista levyistä en puhunutkaan, vaan uudesta joka ei kyllä metallia ole katsoo sitä miltä kantilta tai vaikka timorautiaisenväristen lasien läpi.

kilkkinen sanoi:
Joo kaikki levyt löytyy, keikalla olen myös käynyt n. 6-7 kertaa. Vanhoista levyistä en puhunutkaan, vaan uudesta joka ei kyllä metallia ole katsoo sitä miltä kantilta tai vaikka timorautiaisenväristen lasien läpi.

:offtopic:

Jos katsotaan sitä näin trancenväristen lasien läpi niin selvitä nyt hyvä mies ihmiselle joka ei mitään "oikeilla soittimilla" tehtyä musiikkia ole pitkiin aikoihin pahemmin kuunnellut että mitä tuo on jos ei metallia? Ei kuulosta klassiselta eikä jazziltakaan. Ymmärrän että alaan vihkiytyneet osaavat jakaa "metallin" kuuteenkymmeneen kahdeksaan alalajiin, vähintään. Ihan sama on konemusiikin puolella. Alagenrejä keksitään päivittäin kolme lisää ja niinpä ne alkavat menettää merkityksensä kun kukaan, ihan oikeasti ei kukaan, ei osaa enää selvittää mikä niiden ero on. Olen aina kuvitellut että "Metalli" on samanlainen yleiskäsite kun "techno" tai vielä laajemmin "konemusiikki". Edelleen kummastelen mitä rautiainen tekee jos ei metallia, katsottuna ei puritaanisten lasien läpi.

Raskaamman puoleista rokkia

EDIT: kunhan vituttaa vaan kun entinen suosikkiorkesteri on mennyt plörinäksi.

Pistäkää kommentteja uudesta levystä, kannattaako ostaa.
Onko samantyylistä kun aikaisemmat levyt??
Jospa itsekin kävisi kyseisen levyn ostamassa.

unreal sanoi:
Pistäkää kommentteja uudesta levystä, kannattaako ostaa.
Onko samantyylistä kun aikaisemmat levyt??
Jospa itsekin kävisi kyseisen levyn ostamassa.

ILMAN MUUTA :thumbs:

Neljän läpikuuntelun jälkeen tämä tuntuu ainakin paremmalta kuin Rajaportti. Ote on kuitenkin kevyempi kuin alkupään tuotannossa, tämmöstä rippikoulumetalliahan tämä on.

Suuressa armossaan, luoja teki meille maan.. jos tuo ei soi riparilla niin ihme on

Joo, ei välttämättä ihan rippikoulupiisi?!
Mutta loistavan levyn ovat pukanneet, on varmaan pakko mennä ostamaan ;)

Pekospee sanoi:
Neljän läpikuuntelun jälkeen tämä tuntuu ainakin paremmalta kuin Rajaportti. Ote on kuitenkin kevyempi kuin alkupään tuotannossa, tämmöstä rippikoulumetalliahan tämä on.

Suuressa armossaan, luoja teki meille maan.. jos tuo ei soi riparilla niin ihme on

juu kannattaa kuunnella loppuun ennen ku sanoo mitään... kotiteollisuuskin laulaa JUMALAN! ..... veri valuu maahaan. vaikka siinä sanotaan sana jumala ni ei see tee siit rippikoulumetallia. gospeli on rippikoulumetallia :kippis1:

Bricktop sanoi:
Kannattasko kuunnella tarkemmin ens kerralla!? ...poltettavakseen ja tuhottavakseen sai sen, hyvä ihminen.

Kuunneltu on ja monesti. Silti se kuulostaa minun mielestäni rippikoulumetallilta. Parempi levy tosiaan kuin Rajaportti, tosin alkaa mennä lähemmäs suomirokkia kuin metallia. Kevytmetallia?

Back
Ylös Bottom