Timo Rautiainen - Loppuun ajettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja metalman
  • Aloitettu Aloitettu
Tästäpä ei taida vielä olla thrediä .. Eli mitä ootte mieltä ?

Mulle jäi vähän ristiriitainen fiivis. Tykkäsin helvetisti Rautiaisen ekasta soololevystä Sarvivuori, siinä riitti menoa ja meininkiä. Niskalaukaus-aikoja väritti mielestäni vähän liian paatoksellinen ja hidas meno mutta uudet tuoreet riffit toimi soololevyllä saatanan hyvin.

Tää uusi on taas pikkaisen erilaista. Varmaan niskalaukaus-poikien läsnäolo levyllä tekee tehtävänsä koska ainakin eka raita on ihan selvää niskalaukausta, joskin se toimi mulla. Muista biiseistä on vähän vaikea sanoa, ekalla kuuntelulla olo jäi aika tyhjäksi mutta nyt jonkin aikaa kuunneltuna ne alkaa pikkasen aueta. Lyriikat ainakin on sitä tuttua elämänmyönteistä ja iloista Rautiaista =)

Mutta silti on kyllä vähän kalpea esitys, 9-raitaa (joista yksi on käytännössä outolintu-intro, eli 8-biisiä) joista kolme kolahtaa.. Ja mitä Steen1 tekee tuolla?

Siis aivan mahtava levy. Varsinkin tuo Loputon Suo -biisi on täyttä kamaa ja muutenkin biisien sanoitukset ovat jotenkin tuttua ja erittäin hyvää rautiaista. Kyllähän tuota itsekin ihmettelin mitä tuo Steeni1 tekeepi mukana mutta mikäs tuossa kun homma luonistuu... Mutta olisi sen siltikin voinut pois jättää. Onpahan sitten kyllä kerrankin vähän erillaista menoa... :rock:

Kyllä toimii tää levy. Itekki tykkäsin paljon tuosta sarvivuori-albumista, tosin en ehkä niin paljon kuin niskalaukaus-aikojen levyistä. Loputon suo, loppuun ajettu ja veriside ekan parin kuuntelun jälkeen kuulostaa hyviltä, jopa mainioilta. Parempi kuin ei sano mitään tosta viimeistä viedään biisistä. :D

jep jep.. ootteko nähny livenä ? Harmittaa pirusti kun eivät nyt oo tulossa susirajalle, uskoisin että vetäävät ihan hyvän setin livenäkin.

Mulla tosiaan alkuunsa ei oikeen uponnu mutta nyt muutamat biisit toimii tosi hyvin, salilla tullu kuunneltua aika paljon tätä ja todella hyvää treenimusaa.

Tuo loputon suo on muuten todellakin ihan helvetin hyvä biisi. Samantyylinen kun sarvivuoren Meille niin rakas..

Back
Ylös Bottom