BB Timi Isberg

ironteme sanoi:
Timi lienee ainoa Suomessa kilpaillut romanibodari. Harvemminhan heitä näkee salilla, mut sitten ovat yleensä tosi kovia:D

Kyllä! Harvemmin näkee treeniä vedettävän valkoisessa kauluspaidassa ja suorissa housuissa. Allekirjoittanut on moistakin päässyt joskus todistamaan.
Timi oli kyllä aikoinaan sen verran mallikkaassa kunnossa, että panostus on ollut hieman toista luokkaa...
Kuvia olisi tosiaan kivan nähdä, mikäli jostain löytyy.

...

Toi on kyl niin jalat maassa oleva manne, ettei uskois manneks, itse tutustuin siihen duunin kautta (DUUNIN, luitte oikein!) ja ihan asialliselta vaikuttaa. Voin ehkä kysyä kuvia, jos jaksan ja jos sillä on netti himassa jne.

Misanthrop sanoi:
Kyllä! Harvemmin näkee treeniä vedettävän valkoisessa kauluspaidassa ja suorissa housuissa. Allekirjoittanut on moistakin päässyt joskus todistamaan.

Pari kesää sitten ollessani kesätöissä Kemissä kävin eräällä "ilmaissalilla". Salille oli vain nimellinen vuosimaksu, mutta ei kai sitäkään kovin moni siellä ollut maksanut. No täällä salilla treenaili usein aamupäivisin myös muuan noin 40-vuotias mustalaismies. Treenivarustuksena oli valkoinen kauluspaita ja suorat housut henkseleillä varustettuna. En muista raskiko mies kusiluikkreistaan luopua treenien ajaksi. Oli jokseenkin eksoottisen ja vaarallisen oloista hommaa, nimittäin mies ei osannut laskea laisinkaan. Näin ollen hän kyseli aina minulta (ja muilta) paljonko hänellä on rautaa tangossa ja alkoi yleensä väittämään vastaan tyyliin "jos tankoon laitetaan 20:set päihin niin eihät siitä 60 tuu". Mies kyseli aina muilta mitä laittaa tankoon. Kaveri oli pari kertaa jäädä tangon alle penkatessaan (noin 60kg:lla). Lisäksi maastaveto oli kauhean näköistä touhua. Kaveri löi aina tankoon suunnilleen oman maksiminsa (~120kg) ja veteli selkä notkolla lämmittelemättä jotain kolmosia. Otteena näytti olevan vallan eksoottinen vastaote (molemmat ranteet osoittivat eteenpäin).

Reiska79 sanoi:
Kaveri löi aina tankoon suunnilleen oman maksiminsa (~120kg) ja veteli selkä notkolla lämmittelemättä jotain kolmosia. Otteena näytti olevan vallan eksoottinen vastaote (molemmat ranteet osoittivat eteenpäin).

Jos kyseessä oli sittenkin hauiskääntö ?

Tommottii löyty..

Liitteet

• timi1.webp
    timi1.webp
    54,9 KB · Katsottu: 4 699
  • timi2.webp
    timi2.webp
    50,5 KB · Katsottu: 10 537
  • timi3.webp
    timi3.webp
    27,4 KB · Katsottu: 2 897
  • timi4.webp
    timi4.webp
    45,3 KB · Katsottu: 9 203
  • timi5.webp
    timi5.webp
    32,2 KB · Katsottu: 3 237
Ihka oikea mannehan se, ja ihan oikea kehonrakentaja. Helvetin hyvän mallinen kroppa, ja lihaakin aika mukavasti. Pakko kyllä myöntää etten ole ennen romanibodaria nähnyt. Kerta se on ensimmäinenkin.

Vaikka en muuten kyseisen vähemmistön edustajista pidä, on pakko sanoa, jotta NAM! Toi kroppa yhditettynä noihin suloisiin kasvoihin... Jos vain saisin, niin kotioni veisin... :haart:

nigster sanoi:
No nyt voisin sanoa, että olen nähnyt kaiken.

Minä olin Timin kanssa samassa hotellihuoneessa 1989 oslossa EM-kisoissa.
KP Ouramo pisti meidät samaan huoneeseen kun molemmat oltiin niin kummallisia..... en tiedä kyllä miksi heh heh?.. :lol2:
Oli meillä juttua niin perk... kun Manne ja Boogie rupes heittään läppää.
Toden näköisesti kumpikaan ei ymmärtäny toisten puhetta heh heh... :lol2:

Boogie sanoi:
Minä olin Timin kanssa samassa hotellihuoneessa 1989 oslossa EM-kisoissa.
KP Ouramo pisti meidät samaan huoneeseen kun molemmat oltiin niin kummallisia..... en tiedä kyllä miksi heh heh?.. :lol2:
Oli meillä juttua niin perk... kun Manne ja Boogie rupes heittään läppää.
Toden näköisesti kumpikaan ei ymmärtäny toisten puhetta heh heh... :lol2:

:lol2: Ilmeisesti sopisitte hyvin samaan koppiin ;)

Näyttävän näköinen fysiikka kaverilla kyllä on/oli!!!

Back
Ylös Bottom