Tilaussauna Helsingistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dogi
  • Aloitettu Aloitettu
Noh. Ainakaan sen curling cabinetin saunasta ei näkynyt.
Lisäksi ko. sauna itsessään on huono! Kiuas on liian ylhäällä istuimiin nähden ja huone on melko korkea. Saunaa joutuu pitämään liian kuumana -> huonot löylyt. ...jos sillä nyt on väliä.
Aijjaa, en ole käynyt, mutta remontin jälkeen joskus keväällä olin pihviä siellä syömässä niin katselin mainoslirpaketta... Oliko se muuten niinkuin sanoin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aijjaa, en ole käynyt, mutta remontin jälkeen joskus keväällä olin pihviä siellä syömässä niin katselin mainoslirpaketta... Oliko se muuten niinkuin sanoin?
Niillä on ihan ok nettisivut - kannattaa katsoa. Tarjous oli mun mielestä tyyliin 700€/5h josta 500€ voi käyttää tarjoiluun. Isommassa tilassa on tilaa muisttakseni 40 heebolle ja toisessa 12.

Eiköhän niihin pääse tutustumaankin, sovit vaan ajan?

Itse saunatila oli ideana hyvä mutta toteutus ei niinkään. Siellä on siis lauteiden tilalla 12 liikuteltavaa tuolia korotetulla lattialla ja kiuas keskellä.

Mitä tiedätte tilaussaunojen jonoista? että mahtaako olla jonoa moisiin? olisin synttereitä järkkäämässä nyt marraskuulle.

Helsingissä? En tiedä jonoista, mutta olen ollut Katajanokalla Eurohostellin saunassa. Näköaloja siellä ei ole, mutta ilmeisesti suht edullinen tuo on ja ihan hyvä sauna kyllä.

Tuo Eurohostellin sauna on muuten hyvä ja halpa, mutta siinä ei oo sellaista varsinaista oleskelutilaa ollenkaan. Eli "pukuhuoneessa" istuskellaan ja juodaan kaljaa.

ps. alakerrasta saa pizzaa

uppaillaas vähän..pitäisi 2 hengelle joku edullinen saunailta keksiä pk-seudulta..en järkyttäviä hintoja viitsi alkaa kustantelemaan parin tunnin saunomis/safkaamiskeissistä joten saa ehdotella. suurimman osan noista edellämainituista karsii osallistujien määrä..monessa oli joku minimihenkilömäärä tms. niin ja sen verran siisti paikka et viittii emännän kanssa mennä :D ja siis mikään lemmenloma ei ole kyseessä..en vain omista saunaa :D

uppaillaas vähän..pitäisi 2 hengelle joku edullinen saunailta keksiä pk-seudulta..en järkyttäviä hintoja viitsi alkaa kustantelemaan parin tunnin saunomis/safkaamiskeissistä joten saa ehdotella. suurimman osan noista edellämainituista karsii osallistujien määrä..monessa oli joku minimihenkilömäärä tms. niin ja sen verran siisti paikka et viittii emännän kanssa mennä :D ja siis mikään lemmenloma ei ole kyseessä..en vain omista saunaa :D

No ei noi Kotiharjun saunan hinnat mitenkään järkyttäviltä kuulosta. Mikään erityisen hieno paikka se tilaussauna ei ainakaan muutama vuosi sitten ollut, mutta ajoi asiansa.

Tilaussauna: 1 tunti: 10,00 euroa/henkilö, 2 tuntia: 12,00 euroa/henkilö, 3 tuntia: 14,00 euroa/henkilö.

Aikanaan järkättiin opiskeluporukalla pikkujoulut Vantaan Petikon tilaussaunalla. Oli hyvät saunat, oleskelutilat, ruuan tarjoilumahdollisuus ja karaokevehkeetkin. Meillä oli osallistujia parisenkymmentä ja hintaa tuli muistaakseni tuolloin kympin verran per nassu, jos sitäkään. Niin, että jos ei Helsingin rajan ulkopuolelle astuminen hirvitä, niin suosittelen ainakin tutustumaan kyseiseen paikkaan...

e: Tässäpä vielä linkki Tilaussaunan kotisivuille

Uusi vinkki:
Hotelli Presidentin sviitti Helsingissä. Tilaa on monta kymmentä neliötä, hintaan kuuluu sauna (joka on siellä sviitissä), pyyhkeitä saa vaikka kuinka monelle kun vaan pyytää, yötä saa olla perushinnalla 2 hlöä (lisämaksusta useampi) ja aamiainen kuuluu tietty hintaan. Maksaa alle 300e

Toi liittymismaksu on näköjään noussut. Mun mielestä se oli viel pari vuotta sit joku 50-60e. Ite opiskelijana sain muistaakseni liittymisen ilmaiseksi. Luulen, että tuolla hinnalla ja sillä että suosittelijoiden pitää olla viisi vuotta ensin jäseniä itse ennen kuin voivat suositella, estetään jäsenmäärän paisuminen.

Edit. On se joka kerta ton 7e arvosta:rock:

Katoppa sun kävijäviestit profiilista ;)

Päivitystä / uusia paikkoja Helsingin saunoihin? Itseä kiinnostaisi 10-20 hengen saunat poikien iltaan eli. mahd. omat juomat, mutta ei pakollinen tuokaan.

Itsekkin jäseneä ollut pari vuotta ja täytyy sanoa, että parhaat löylyt missä olen ikinä ollut. Varsinkin kun pulahtaa jonkassa saunan päätteeksi...

Kas, lainaan vanhaa viestiä mutta vieläkös täällä pyörii saunaseuran jäseniä? Itsekin ollut nyt jäsen reilun pari vuotta ja tuo mesta on kyllä parhautta.

^

Tahtoo kans. Kuinka monelta pitää olla suosituksia, jotta sinne pääsee ja mitä jäsenyys pitää sisällään? En jaksa alkaa googlettamaan.

Jäsenyys vaatii kaksi suosittelijaa, jotka ovat olleet jäseninä väh. 5 vuotta, ja sillä saa saunojen vapaan käyttöoikeuden aukioloaikojen ja hinnaston puitteissa. Kotisivuilta löytyy hetkessä kaikki tarvittava info:
http://sauna.fi/jasenyys.html

Mulla itselläni ei valitettavasti ole suosittelijaksi pääsemiseen tarvittava vuosimäärä täynnä...

Mä varasin synttärijuhlintoihin Ravintola Loisteen saunan, sijaitsee keskustan Sokoksen ylimmässä kerroksessa. Todella suuri terde, josta kivat näkymät keskustan yli, isot oleskelutilat ja tietysti hyvä sauna. Tosta tuli samantien lemppari.

Tilaussaunat Helsingissä?

Olis tarkotus pitää saunailtaa tuossa keväällä, eli onko kellään kokemusta 5-20hengen vuokrattavista saunatiloista Helsingissä?

Edullinen olisi tietysti plussaa ja omat nesteytykset...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom