Tilaaminen NetAnttilasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu
Tilaisin tuolta läppärin, mutta en saa tuota osamaksua. Siellä valinnoissa se kyllä lukee, kun on tilaamassa, mutta se "nappi" on harmaa, jota ei voi sitten painaa. Onko kyse asetuksista vai mistä? Olen lähettänyt palautetta sähköpostitse. Sieltä vain kyseltiin sosiaaliturvatunnusta.. Onko kenelläkään muulla ollut tätä ongelmaa ja tietoa miten saisin tilaukseni tehtyä? Puhelimella en arkisin voi soittaa neuvontaan ja kysyä ohjeita.

En tiedä menikö nytten oikealle alueellekkaan tämä tredi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilaat laskuna paketin mukana niin siinä on suoraan osamaksu tai maksu kokonaan..Näin ainakin minulla..

Maksat näin koska tämäkin vaihtoehto pitäisi siellä olla:

Lasku ja erämaksu

Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteita laskuun. Tällöin saat tilauksen mukana tilisiirtolomakkeen ja 30 päivää korotonta maksuaikaa. Erämaksutuotteet voit maksaa myös kuukausierissä. Tällöin maksat ensimmäisen erän ja toimituskulut, minkä jälkeen saat laskut loppueriä varten. Erämaksutuotteen voi maksaa myös kerralla. Mikäli tuotteen voi maksaa erissä, maksujen kuukausierät ja tuotteelle tuleva kokonaishinta mainitaan tuotesivulla. Kuukausierien koot näet myös maksamista edeltävällä Yhteenveto-sivulla.

Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle eli olet antanut Tilaajatiedot-sivulla muun toimitusosoitteen.

Anttila voi tarkistaa luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luoton niiden perusteella. Myös tilauksen toimittamista postiennakolla voidaan harkita samoin perustein.

Juu laskun mukana tulee vaihtoehtona maksaa joko koko lasku kerralla tai erissä.

Kiitoksia nopeista vastauksista.

Tuossa on vaihtoehtona:

Lasku ja erämaksu

Postiennakko

Kotiostostili

Visa tai mastercard

Verkkoluotto

Eli siis, en voi valita noista vaihtoehdoista tuota "lasku ja osamaksu"-painiketta, vaan se on harmaana. Postiennakko taasen on "valittu" jo valmiiksi ja alleviivattuna. Eli jos tilaan tuon postiennakon, niin pitää maksaa kerralla vai tuleeko sen postiennakolla tilattuna mukaan tuo "lasku ja erämaksu", jolloin voi maksaa myös erissä?

Tässä mitä tuolla lukee valikoitten alla:

Lasku ja erämaksu
Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 30 pv korotonta maksuaikaa.
Erämaksutuotteet voit maksaa kerralla tai kuukausierissä.

Tuota ylläolevaa en siis voi valita, koska se on "harmaana"

Ja

Postiennakko
Maksat tuotteet ja toimituskulut noutaessasi tilauksesi postista.
Postiennakon yhteydessä perimme lisätoimitusmaksun 2,50 € .

En ole ennen tilaillut ja en viitsi näin ihan sokkona lähteä tilailemaan kertamaksulla, kun ei ole rahaa siihen.

Auttakaas vielä vähäsen.

edit. Ja vielä äskeiseen: Tuossa kun on tilaamassa, niin siinä 4/5 vaiheessa tulee tälläinen:

"4/5 Maksaminen: Valitse maksutapa
Kotiostostili edellyttää aiemmin tehtyä tilisopimusta.

Valitettavasti Lasku-maksutapa ei ole käytettävissä tilauksen loppusumman suuruudesta johtuen."

Muistaakseni postiennakko on koko paketin maksaminen kerralla..Itse olen tehnyt tunnukset tuonne netanttilaan jolloin minulle ainakin tulee tuo lasku/erämaksu-vaihtoehdoksi.

Tilauksesi on vastaanotettu.

Tilauspäivämäärä: 30.7.2007 kello 14.39
Asiakasnumero: 0000000
Tilausnumero: 000000
Maksutapa: Lasku ja erämaksu

Tuollainen tilausvahvistus tuli kun tilasin uuden imurin tuolla laskulla..

Sähköpostiini vastattiin. Alle 21-vuotiailla 500e on maksimi, kun voi tilata osamaksulla. Eli homma ratkesi. Suosittelin kyllä pistämään tuon tiedon sivuillekkin.

Kiitoksia avusta.

Suositut

Back
Ylös Bottom